Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olenko ainut joka ei ymmärrä miksi ihmiset laittaa tyrkkykuvia nettiin?

Vierailija
30.08.2016 |

Siis ihan oikeasti, miksi?
Kuka ihan oikeasti haluaa olla ties kenen likaisen peräkammarin peten märkä päiväuni?
Tai kuka haluaa hyppiä viuhkat kädessä minihame päällä huutelemassa latteuksia kun miehet harrastaa urheilua?
Miksi naiset (ja jotkut miehetkin ) altistuvat tällaiseen?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa huomiota. Se tuntuu hyvältä.

Ja jopa silloin, kun itsellä on kaikenlaista ihan järkevääkin tekemistä elämässä, ja muitakin asioita, joista saa itse positiivista huomiota, ne kehut tuntuu silti hyvältä.

Tarkoitin siis tuolla kommentilla sitä, että ei tarvitse olla mikään todella heikkoitsetuntoinen tyyppi, joka rakentaa itseään noilla kommenteilla (toki näitä on), ihan taviksetkin voivat huumaantua positiivisesta huomiosta.

Vierailija
2/18 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt! Eipä tulisi omalla kohdalla mieleenkään laittaa mitään tissi- tai peppukuvia nettiin, vaikka sitä herutettavaa kyllä olisi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on semmosta kehujen kalastelemista, yleensä hyvännäköiset ihmiset harrastaa tätä, he tietävät sen itsekkin, mutta onhan se kivaa kun saa 1000 "oletpa upea" viestiä, joita toki itse kommenteissa vähättelee. Harvoin niitä rumilta ihmisiltä tulee....

Vierailija
4/18 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin riittäisi ulkonäköä tähän pelleillyyn, mutta ei ole halua eikä pokkaa laitta esim. Pyllistyskuvaa itsestäni nettiin tai käyttää paitoja joissa tissit näkyy kaikille. Hei haloo :D kaikkein noloimpia just kaikki tekoihmiset jotka huulet mutrussa lisäilee joka pv kuvia nettiin itsestään..

Oltaisipa taas 90-luvulla, joutuisivat ottamaan kamerallaa kuvan, viemään filmin kehitettäväksi-> odottelemaan vähän-> sitten täytyisi alkaa soitella lankapuhelimella läpi ihmisiä "tulkaas kattomaan miten hyviä kuvia otin itsestäni, vai laitanko postissa tulemaan? Soita sit mulle kun ne tulee perille ja kehu mua! "

Vierailija
5/18 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ymmärrä. Johan niitä kommentteja saa ihan live-elämässäkin, vaikea tajuta miten kukaan jaksaa ehdoin tahdoin olla kommentoitavana vielä netissäkin. Minua se ainakin rasittaa, kun oletusarvoisesti olen ulkona hoitamassa asioitani, enkä missään karjanäyttelyssä.

Vierailija
6/18 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa, minä ihmettelen miksi kukaan laittaa ylipääään itsestään mitään tunnistettavia kuvia nettiin. Tajuatteko te että ne kuvat ovat siellä ikuisesti ja niitä voi  kuka tahansa käyttää vaikka miten ?

Vierailija
7/18 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika yksinkertaisia ja säälittäviä sellaisen ihmispolot jotka luulevat saavansa huomiota ja hyväksyntää vääntelemällä naamaansa, liimaamalla tekoripset päähänsä, teeskentelemällä ja mielistelemällä.

ET SINÄ SILLOIN OLE SAANUT SITÄ HYVÖKSYNTÄÄ VAAN SE "OLIO" "EI MIKÄÄN TODELLINEN" JOTA SINÄ TEESKENTELIT OLEVASI JA ESITIT!

Vierailija
8/18 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa, minä ihmettelen miksi kukaan laittaa ylipääään itsestään mitään tunnistettavia kuvia nettiin. Tajuatteko te että ne kuvat ovat siellä ikuisesti ja niitä voi  kuka tahansa käyttää vaikka miten ?

Enkä ole tajunnut sitä että laitetaan toisesta ihmisestä ilman suostumusta kuvia ja videoita nettiin. Ja sitten vielä naureskellaan toisen tiukkapipoisuudelle ja foliohattuudelle jos toinen kieltää.

Vierailija
9/18 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe mitään tarvetta laittaa pyllistely- tai tissikuvia nettiin. Miehelleni pyllistelen oikein mielelläni, ja hänen kehunsa riittävät oikein hyvin, onneksi kukaan ei pakota latailemaan noloja tissit tiskiin -kuvia.

Vierailija
10/18 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellänikin riittäisi ulkonäköä tähän pelleillyyn, mutta ei ole halua eikä pokkaa laitta esim. Pyllistyskuvaa itsestäni nettiin tai käyttää paitoja joissa tissit näkyy kaikille. Hei haloo :D kaikkein noloimpia just kaikki tekoihmiset jotka huulet mutrussa lisäilee joka pv kuvia nettiin itsestään..

Oltaisipa taas 90-luvulla, joutuisivat ottamaan kamerallaa kuvan, viemään filmin kehitettäväksi-> odottelemaan vähän-> sitten täytyisi alkaa soitella lankapuhelimella läpi ihmisiä "tulkaas kattomaan miten hyviä kuvia otin itsestäni, vai laitanko postissa tulemaan? Soita sit mulle kun ne tulee perille ja kehu mua! "

Tai levittelisi niitä perseen levittely kuviaan jonnekin kylän ja kaupungin ilmoitustauluille?

Kukapa olisi ennen laittanut vauvansa pottatreeneistä infoa minnekään kahvilan tai kaupan ilmoitustaululle: meidän eeviveetinönönnönöö kakki tänään omalle naamalleen, ja oli tosi söpö niin tehdessään.

Vierailija
11/18 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä mikä niissä peukuissa ja ihasteluissa niin koukuttaa. Kun luulisi tajuavan, että suurin osa niistä on ihan yhtä feikkiä kuin ne kuvatkin, ja jokainen heittelee niitä tykkäyksiä sinne tänne ihan vaan koska se on tapana, ei minkään oikean ihastelun takia. Ja miksi mua kiinnostaisi, onko jonkun tuntemattoman jonnen mielestä mun perse hyvä vai ei. Jonkun mielestä on, jonkun ei, ihan samantekevää.

Vierailija
12/18 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että näin nuorena naisena tuntuu pahalta katsoa miten yhteiskunta muuttuu päivä päivältä ulkonäkökeskeisemmäksi. Luulisi että ihmiskunta olisi sen verran kehittynyt että pinnallisuutta ja materialismia pidettäisiin huonoina asioina. En tiedä olenko henkisesti vain joku vanhus mutta pidän nykyajan julkkiksia/roolimalleja kuvottina, esim. Kylie Jenner ja muut Kardashianit. N21

Vierailija
13/18 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden kautta saa Axl Smithiltä sitten fb-viestiä.Henna Peltola,joka on keski-ikäinen saa kuvien jälkeen viestejä julkkismiehiltä.Se Playboy-äiti on miljonääri,mutta silti haluaa heruttaa.Eniten oikeastaan ihmetyttää ne täysin muokatut kuvat,jotka ei yhtään vastaa todellisuutta.Joko esittelee kroppaa tai aktiivista luksus-elämää...

Vierailija
14/18 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä olisi siepolla ja kamuilla linjat kuumana :D

Vierailija
15/18 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällanen kaveri. Hommas silarit ja nyt keikistelee instassaan pyllistelemässä pikkareissa ja peittämällä tissejä kädellä...

Onneks ite oon sen verran itsevarma ja omistan persoonallisuuden niin ei tarvi alentua kerjäämään miehiltä huomiota noin kyseenalaisesti. Veikkaan, että juontaa jostain lapsuuden isiongelmista.

Mutta jokanen tyylillään.

Vierailija
16/18 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaako lehdet kuvien edelleen julkaisusta?

Vierailija
17/18 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän nämä pyllistelijät tekee työkseen? Vaikka samahan se sinäänsä on mitä vapaa-ajalle tekee mutta jotenkin uskoisin että ei ainakaan oikean työuran luomisen kanssa mitenkään positiivisesti vaikuttaisi urakehitykseen jos omat kannikat ja muut ois kaiken maailman nähtävillä. Omista facebook-kavereista ei yksikään juristi, lääkäri, it-alalla tai johtotason hommissa olevista ei pistä itsestään hyvä kun naamakuvia facebookkiin tai instagrammiin.

Vierailija
18/18 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amppareissa nykyisin liki sivulla kuin sivulla otsikko, se ja se 48. perintöprinsessa nakuna, peppu näkyy lakanoista jne.

Töks, töks - kaikki on niin tuhannen seksikkäitä, ei sitten mitään rajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi