Pettäisitkö miestäsi ihailemasi julkkismiehen kanssa jos voisit olla varma että hän ei saa tietää
Kommentit (17)
En.
Pettäminen on väärin, sillä ei ole merkitystä tuleeko se julki tai ei.
Vaikeaa olisi kieltäytyä, en tiedä...
Ehkä. Tai sitten en kehtaisi muutenkaan.
Pettäisin ja rehellisesti sanottuna mulle ois ihan sama saisko mun mies tietää.. itse se tästä avioliitosta teki avoimen, en minä.
En piittaisi pätkääkään siitä, saako tuo riesa tietää vai ei. Petän kyllä, eikä.tarte olla julkkis.
En pettäisi. Ei sillä, että olisin ylipäänsä kiinnostunut kenestäkään julkkismiehestä, mutta tuleehan kiinnostavia (ja jopa kiihottavia) miehiä vastaan harva se päivä, ja olisi helppo pettää jäämättä koskaan kiinni, mutta eipä tulisi mieleenkään. Ei se satunnaisseksi ole niin hyvää, että kannattaisi.
En pettäisi.
Miksi joku JULKKIS olisi minusta niin kiinnostava ja kiihottava että olisi omaa miestä parempi?
En fanita ketään tai mitään.
En koska en ihaile enkä kuolaa julkkismiesten perään.
En.
Julkkismies on fantasiaa ja sellaisena pysyykin.
En, varsinkaan kun ihailemani julkkismies on jo menehtynyt. :(
Kyllä julkkismiehen pitää saada tietää, jos joku panee sitä.
Petin ja poikaystävä sai tietää kun lähdin ihan hänen nähtensä ko. miehen mukaan.. Parasta seksiä ikinä, ei kaduta yhtään. Sitä paitsi mies oli väkivaltainen juoppo sarjapettäjä itse (jälkimmäisin paljastui vasta myöhemmin mulle) joten ihan oikein hänelle.
R.I.P. ihana Peter Steele <3
Ihailemissani ihmiset eivät ole ollenkaan seksuaalisesti puoleensa vetäviä joten tuskinpa.
En tietenkään. Ihailu on tylsä lähtökohta edes kertapanolle, saatikka sivusuhteelle, kun sitä vertaa rakkauteen elämänkumppaniin. Ja voihan se etäältä ihailtu olla sitten lähietäisyydellä ihan puupää.
Paul Newman sanoi hyvin, viitaten vaimoonsa Joanne Woodwardiin: "Miksi syödä hampurilaista kylillä, kun kotona saa sisäfilettä." :)
No nyt pistit pahan! En varmaan pystyisi pettämään, vaikka tämä julkkisihastukseni onkin taivaallisen kuuma kaveri. Mutta voi olla että ainakin halaisin, en tiedä kuinka monelle se jo pelkästään on pettämistä. Vai onko pettämistä jo se että haaveilen tästä julkkiksesta! Mutta juu. Sänkyyn asti en menisi.
En ihaile ketään niin paljon.