Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asiakaspalvelupäällikkö, Kesko

Vierailija
30.08.2016 |

Mitä tekee Keskon asiakaspalvelupäällikkö? Onko vain ns. hienomman kuuloinen titteli perus kassaesimiehelle? Onko kellään tietoa palkkauksesta, työnkuvasta yms?

Paikka olisi haussa ja tekisi mieli hakea, mutta työnkuva askarruttaa...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki ilmoitukseen. Osataan silloin kertoa paremmin.

Vierailija
2/8 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap voit hakea paikkaa, jos et tiedä muuta kuin työnimikkeen?

Tämmöinen ilmoitus löytyi Keskon sivuilta:

http://www.kesko.fi/tyopaikat/avoimet-tyopaikat/?id=19117

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan on palkkka

Vierailija
4/8 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ap voit hakea paikkaa, jos et tiedä muuta kuin työnimikkeen?

Tämmöinen ilmoitus löytyi Keskon sivuilta:

http://www.kesko.fi/tyopaikat/avoimet-tyopaikat/?id=19117

No kyllähän tuossa ilmoituksessa on muutakin kuin työnimike. Vähän suppeasti vaan ilmoitettu tuosta työnkuvasta. Tämän vuoksi kyselin, jos kellään olisi tarkempaa tietoa. Asiakaspalvelupäällikkö-nimikkeellä työskennellään yleensä suht. vaativissa ja monipuolisissa tehtävissä, mutta tuon ilmoituksen perusteella tuo kyseinen tehtävä on ihan vaan kassaesimies n. 2000e palkalla.

Vierailija
5/8 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelen, että tuohon tehtävään on varteenotettavia hakijoita, joilla on esimieskokemusta ja CM-kokemusta, jos sulla ei ole kumpaakaan niin ei tarvitse murehtia siitä, että voisit päästä tehtävään. Arvelen myös, että palkka on parempi kuin 2000. Jotenkin kuulostat myös vähättelevältä, itse ainakin tiedän ihmisiä, jotka ovat hyviä tuollaisissa tehtävissä ja viihtyvätkin työssään.

Vierailija
6/8 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoituksen perusteella ja jotain alasta tietäneenä ko. henkilö toimii kassaosaston ja infopisteen/asiakaspalvelupisteen esimiehenä.

Joskus saattaa itsekin tehdä rivikassan tai infopisteen/asiakaspalvelupisteen töitä, jos tilanne näin vaatii.

Vierailija
7/8 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvelen, että tuohon tehtävään on varteenotettavia hakijoita, joilla on esimieskokemusta ja CM-kokemusta, jos sulla ei ole kumpaakaan niin ei tarvitse murehtia siitä, että voisit päästä tehtävään. Arvelen myös, että palkka on parempi kuin 2000. Jotenkin kuulostat myös vähättelevältä, itse ainakin tiedän ihmisiä, jotka ovat hyviä tuollaisissa tehtävissä ja viihtyvätkin työssään.

Anteeksi mitä? :D Nyt sitten vähän jäitä hattuun... Mistä keksit ettei mulla ole esimieskokemusta? En koe olevani tilivelvollinen sinulle kokemuksestani, mutta esimieskokemusta kaupan alalta löytyy varsin rutkasti. Olen työskennellyt aiemmin kassaesimiehenä isossa yrityksessä kaupan alalla ja kyllä, palkka EI OLLUT yli 2000 euroa. Olin hyvä kyseisessä työssä ja viihdyin työssäni, mutta aikansa kutakin - olen kouluttautunut ja edennyt urallani ja olisi hölmöä hakea ns. takaisin entisenlaiseen työhön, kun olen välissä työskennellyt ylemmissä tehtävissä. Tämän takia kyselin, onko työtehtävä enemmän ihan suorittavan tason esimiehen työtä, vai onko enemmän päällikön tehtäviä eli asiakaspalvelun kehittämistä, kouluttamista, strategista johtamista jne. Sillä on aika suuri ero perustason esimieshommiin, jotka koostuu lähinnä vuoroesimiehenä olemisesta ja kassan tilityksestä. Mitään vikaa ei kummassakaan ole.

Vierailija
8/8 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mitä? :D Nyt sitten vähän jäitä hattuun... Mistä keksit ettei mulla ole esimieskokemusta? En koe olevani tilivelvollinen sinulle kokemuksestani, mutta esimieskokemusta kaupan alalta löytyy varsin rutkasti. Olen työskennellyt aiemmin kassaesimiehenä isossa yrityksessä kaupan alalla ja kyllä, palkka EI OLLUT yli 2000 euroa. Olin hyvä kyseisessä työssä ja viihdyin työssäni, mutta aikansa kutakin - olen kouluttautunut ja edennyt urallani ja olisi hölmöä hakea ns. takaisin entisenlaiseen työhön, kun olen välissä työskennellyt ylemmissä tehtävissä. Tämän takia kyselin, onko työtehtävä enemmän ihan suorittavan tason esimiehen työtä, vai onko enemmän päällikön tehtäviä eli asiakaspalvelun kehittämistä, kouluttamista, strategista johtamista jne. Sillä on aika suuri ero perustason esimieshommiin, jotka koostuu lähinnä vuoroesimiehenä olemisesta ja kassan tilityksestä. Mitään vikaa ei kummassakaan ole.

No kyllähän toi ilmoitus kuulostaa ihan selvästi siltä, että on kyse suorittavan tason esimiehestä, joka tekee itse samoja hommia (ja hyvä, että tekeekin).

Sä taas kuulostit siltä, että hurmaannuit tehtävän tittelistä:D