Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän arvostaa miehiä, jotka osaavat tehdä jotain OIKEITA töitä KÄSILLÄÄN.

Vierailija
30.08.2016 |

Viimeksi tässä lukkoseppä herätti kiinnostuksen. Täytyy olla nopea, tarkka ja varma, kun vaihtaa lukot 117 asunnon taloyhtiöön. Siinä vyöllä sata avainta.

Ei kiinnosta yhtään enää kaikenmaailman näyttelijät ja puhetyöläiset, niinkuin nuorempana.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskan marjat. Mitä vanhemmaksi minä tulen, sitä enemmän olen samaa mieltä kuin aina, että pään sisältö on paljon tärkeämpi kuin se, mitä käsillään osaa tehdä. Ei ole paljon keskusteltavaa lukkosepän kanssa, jos sillä ei ole mitään muuta annettavaa kuin näppärät sormet.

Vierailija
2/24 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapuolisuuden vuoksi tulen tähän kolmanneksi kertomaan, että jo kotikasvatuksen tuloksena opin arvostamaan ihmisiä, jotka ovat sekä älykkäitä että käteviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas on väittänyt, ettei pään sisältö ja osaavat kädet voi asua samassa kehossa?

Vierailija
4/24 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii päivastoinkin, iän karttuessa osaa arvostaa naista joka osaa ja tekee perinteisiä "naisten töitä", kutoo virkkaa neuloo.

Kädettömät jää toisarvoisksi.

Vierailija
5/24 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukas on väittänyt, ettei pään sisältö ja osaavat kädet voi asua samassa kehossa?

Voi toki asua, mutta harvemmin älyköt valitsevat jotain automekaanikon ammattia.

Vierailija
6/24 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako dippainssi joka tekee myös sähköarskan duuneja? Tarvittaessa kiivetään vaikkapa siihen linjan päättävään tolppaan ja vedetään letku mittauskeskukseen etc...

Vierailija
7/24 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako dippainssi joka tekee myös sähköarskan duuneja? Tarvittaessa kiivetään vaikkapa siihen linjan päättävään tolppaan ja vedetään letku mittauskeskukseen etc...

Käy! Dippainssit ovat muokattavissa.

Vierailija
8/24 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla päinvastoin. Tajusin miten hölmöä on rehennellä autonrenkaan vaihdolla tai pullien paistolla, kun rahalla saa kaiken ja mihin ei ole varaa, sitä ei tarvitse. Syvällistä keskustelua kynttilän valossa (tai loisteputken valossa) ei myydä.

Erikoista kyllä, että avainnippu saa jonkun käymään kuumana.

Vierailija
9/24 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytäntö on osoittanut, että noin on äääärimmäisen harvoin.

Vierailija
10/24 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu-u, ihan omilla käsillään munkin mies sitä läppärin näppäimistöä käyttää ja arvostan häntä suuresti

Vierailija
11/24 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla päinvastoin. Tajusin miten hölmöä on rehennellä autonrenkaan vaihdolla tai pullien paistolla, kun rahalla saa kaiken ja mihin ei ole varaa, sitä ei tarvitse. Syvällistä keskustelua kynttilän valossa (tai loisteputken valossa) ei myydä.

Avataanpa nyt vähän käsitettä: Mitä tarkoittaa "syvällinen keskustelu"?

Vierailija
12/24 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä, että on kykyjä, tietoja ja halua keskustella. Hyvin monelta puuttuu jotain noista, joten kunnon keskustelua ei synny.

Vierailija
13/24 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina arvostanut kädentaitoisia miehiä ja myös älykkyyttä. En pystyisi olla miehen kanssa, joka on tyhmä ja/tai peukalo keskellä kämmentä. Joskus olen seurustellut kädettömän miehen kanssa ja hermo meni, kun ei edes hyllyä osannut kasata, vaan jouduin purkamaan miehen tekeleen ja aloittaa alusta ja kasata kaikki huonekalut itse.

Vierailija
14/24 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin sellaiset miehet, jotka ovat käteviä, ovat ihania. Olen ollut kaksi kertaa aviossa, ja kummallakin kerralla oli mies sitä laatua, että jos piti joku hylly koota tai muuta, niin ärräpäät alkoi lentää lähes saman tien. Hermostuivat välittömästi, kun joku osa ei muka sopinut toiseen. Ärsyttävää lapsellista kiukuttelua. Tosiaan oli parempi tehdä itse, vaikken kovin kätevä ole minäkään noissa "miesten hommissa".

Vierailija
15/24 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähdetään siitä oletuksesta että kumppani on normaaliin kanssakäymiseen kykenevä ja pään sisältä löytyy jotain kummassakin tapauksessa, niin kieltämättä arvostan ihmistä joka osaa tehdä yhtä sun toista käsillään. Se voi kertoa myös laajemmin ihmisen kyvyistä ja ominaisuuksista. Päteeköhän sitten puolin ja toisin, sillä itse olen varsin "kädetön" emäntä perinteisissä naisten töissä :)

Vierailija
16/24 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et tiedä, et ole koskaan sellaista käynyt. Silloin se on vaikea selittää.

Vierailija
17/24 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lähes samaa mieltä. Naisten käsille sopivaa puuhastelua ovat sen sijaan mm. munan vatkaus kunnes kiisselit lentää, taikinan vaivaus ja imurin käyttö sekä likapyykeistä huolehtiminen.

Vierailija
18/24 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aina arvostanut kädentaitoisia miehiä ja myös älykkyyttä. En pystyisi olla miehen kanssa, joka on tyhmä ja/tai peukalo keskellä kämmentä. Joskus olen seurustellut kädettömän miehen kanssa ja hermo meni, kun ei edes hyllyä osannut kasata, vaan jouduin purkamaan miehen tekeleen ja aloittaa alusta ja kasata kaikki huonekalut itse.

Minulla ei menisi hermo. Olisin vain ylpeä itsestäni jos saan ne koottua vaikka joku toinen ei saa. Tiedän, vähän hölmö ylpeyden aihe, mutta silti.

Vierailija
19/24 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä, että on kykyjä, tietoja ja halua keskustella. Hyvin monelta puuttuu jotain noista, joten kunnon keskustelua ei synny.

Nykyään tuo taitaa tarkoittaa että löytää ympärilleen myötäilijöitä, jotka hurraa kun esitetään oma mielipide. Mielipide tarkoittaa nykyään Sitä että valitaan tietty ihmisryhmä jota haukutaan, tai ongelman kauhistelua ilman että tarjotaan ratkaisua.

Sellaisia ihmisiä jotka oikeasti osaa keskustella ei oikein enää ole.

Vierailija
20/24 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ei kiinnosta käden taidot yhtään. Ihan samantekevää osaako mies kasata hyllyjä tai purkaa tietokoneita. Jos osaa niin kiva sille, eipähän tarvitse ostaa niitä palveluja muilta. Meillä ei kumpikaan paljon käsillään näpertele, sitä varten on ammattilaiset.