Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin viime yön töissä ja sen jälkeen nukkunut vain 3 tuntia

Vierailija
29.08.2016 |

Taas pitäisi jaksaa yöksi mennä. En vaan saa nukuttua. Nukuin 9-12. Kauhistuttaa jo nyt oma jaksaminen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee yövuoroja. Ei ne kaikille sovi. Itse olen saanut ihan lääkärintodistuksella niistä vapautuksen. Mulla siis hankala unettomuus jo perusvaivana, miksipä sitä sitten työllä itseään tappaa. Ja aina löytyy yleensä halukkaita öiden tekijöitä.

Nimim. Sh 35v.

Vierailija
2/7 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, ihanku ois itse tehny tämän keskustelun. Paitsi että nukahin ehkä 8.30, heräsin 12 kun tuli joku huoltomies turhan juttunsa takia rämpyttämään ovikelloa siihen asti et piti nousta avaamaan.. vitutti. Aion nyt nukkua vielä pari tuntia ennen töitä, muuten en varmaan selviäisi.

Jaksamista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tee yövuoroja. Ei ne kaikille sovi. Itse olen saanut ihan lääkärintodistuksella niistä vapautuksen. Mulla siis hankala unettomuus jo perusvaivana, miksipä sitä sitten työllä itseään tappaa. Ja aina löytyy yleensä halukkaita öiden tekijöitä.

Nimim. Sh 35v.

Meiltä saa kenkää ellei pysty tekee öitä. Se oli edellytyksenä palkkaamiselle. Täällä noita vapaita työpaikkoja kuitenkaan ihan joka nurkalla ole, joten se on otettava mitä saa ja työttömyys ei yksinkertaisesti ole vaihtoehto. Katselen kyllä jatkuvasti josko muita paikkoja vapautuisi.

Ap

Vierailija
4/7 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin lääkärissä valittamassa unettomuudesta niin lääkäri kirjoitti triptyl 25mg tablettelja 1-2kpl paria tuntia ennen nukkumaan menoa ja olen ottanut niin nukun paljon paremmin.

Vierailija
5/7 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen että se uni yövuoron jälkeen on ehkä vähän jotenkin "tehokkaampaa", kun ei tule nukuttua niin montaa tuntia. Jos nyt yhtään lohduttaa...

Vierailija
6/7 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sulla huone pimeänä, jotta saat nukuttua päivisin? Mulla ainakin täytyy olla pilkkopimeää ja näin ollen meillä on pimennysverhot ja niiden sivuilla vielä verhot roikkuu ettei pääse valo kajastamaan. Korvatulpatkin(vaatii totuttelua) on hyvä, koska luonnollisesti päivisin enemmän meteliä mitä öisin. Kännykkä äänettömälle.

Vierailija
7/7 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sulla huone pimeänä, jotta saat nukuttua päivisin? Mulla ainakin täytyy olla pilkkopimeää ja näin ollen meillä on pimennysverhot ja niiden sivuilla vielä verhot roikkuu ettei pääse valo kajastamaan. Korvatulpatkin(vaatii totuttelua) on hyvä, koska luonnollisesti päivisin enemmän meteliä mitä öisin. Kännykkä äänettömälle.

Ja ei missään nimessä kahvia tai muuta kofeiinia yön aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän