Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

treffit 50- 60- ja 70 luvuilla

Vierailija
29.08.2016 |

mitä tehtiin ja kuka maksoi mitä?

Käsittääkseni mies maksaa on tullut suomeen 2000 luvulla amerikkalaisista elokuvista.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi jyrkät sukupuoliroolit oli ennen 70-lukua. 70-luku oli sitten kapinoinnin aikaa.

Vierailija
2/2 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun ei ole kokemusta kuin 80-luvulta. Saanko silti kertoa? Yleensä poika haki tytön tämän kotoa isänsä autolla (aniharvoilla oli oma auto) ja sitten mentiin jonnekin nuorten paikkaan kuuntelemaan jotain bändiä. Välillä tanssittiin, istuttiin ja käytiin ulkona kävelemässä. Joskus juotiin kahvit / limpparit. Lippunsa molemmat osti itse, kahvit tms. tarjosi yleensä poika. Muistan kyllä joskus tarjonneeni itsekin jotain, ostin esim. suklaata ja jaoimme sen. Saatoimme käydä  myös elokuvissa ja pizzalla, molemmat maksoivat yleensä omat menonsa. Kerran mulla oli rikas "kosija" ja hän halusi aina maksaa kaiken ja osteli mulle kaikenlaista, melko kallistakin. En oikein pitänyt siitä, tuntui kun poika olisi kehuskellut rahoillaan ja yrittänyt niillä iskeä mua, joten se juttu loppui siihen. Yleensä tyttö kutsui sitten pojan jossain vaiheessa kotiinsa ja tietysti sitten tarjoili kahvit, iltapalan tms.

Näin etenimme myös mieheni kanssa. Aluksi treffasimme jossain tanssipaikalla, molemmat olivat liikenteessä isänsä autolla. Mieheni halusi alusta lähtien viedä mua pizzalle, kahville jne ja halusi maksaa, mutta hyväksyi jos halusin ehdottomasti itse maksaa osuuteni. Enemmän hän kuitenkin maksoi kuluista kuin minä, johtui varmaan siitä, että hän oli tuolloin töissä ja minä opiskelija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla