Kuunnelkaa kun Saara Aalto laulaa X Factorissa!
Häntä ei valittu Euroviisuihin, vaan se yksi... jonka nimeä en muista. :(
Tämä kupliva, iloinen tyttö osaa laulaa!
Kommentit (916)
Osaa laulaa, mutta ääni on hento, pieni ja vähän sellainen... kireän tuntuinen. Tämä on vain minun mielipiteeni. Tykkään itse isoista äänistä, joilla voi tehdä ihan mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun se karisma puuttuu. Niin se puuttuu. En kertakaikkiaan kykene katsomaan häntä. Tulee todella vaivaannuttava olo. Niin teennäinen että hampaisiin sattuu.
Älä katso, vaan kuuntele.
Niin. Kun sen artistin pitäisi oikeasti olla myös katsottavissa. Ja se sama tunnekylläinen teennäisyys vaivaa sitä kuunteluakin. Mitä ihmettä nää kaikki maneerit on tällä tytöllä? Siis mistä ihmeestä se on haalinut ne kaikki ja oikein kuorruttanut itsensä niillä?
Tuomarit tuntu tykkäävän.
Sanoivat että laulaa hyvin mutta suunta ja se muu tarvitsee apua. Eli ei se nyt kauhean imartelevaa ole kun toinen kuitenkin on olevinaan ammattilainen. Ja vuosia on vääntänyt, kolmissakymmenissä jo, eikä mitään muuta tee kuin laula.
Se harmaa hiuksinen jäbä sano ainakin että hän on kiinnostava
Mulle tulee koko tästä kuviosta Mozart ja Salieri mieleen. Jälkimmäinen puurtanut vuosia ja tekee teknisesti täydellisiä ja moitteettomia teoksia, mutta puolet nuorempi pyyhkäisee ohi ja räjäyttää potin. Kun aina se täydellinen ja moitteeton ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun se karisma puuttuu. Niin se puuttuu. En kertakaikkiaan kykene katsomaan häntä. Tulee todella vaivaannuttava olo. Niin teennäinen että hampaisiin sattuu.
Älä katso, vaan kuuntele.
Niin. Kun sen artistin pitäisi oikeasti olla myös katsottavissa. Ja se sama tunnekylläinen teennäisyys vaivaa sitä kuunteluakin. Mitä ihmettä nää kaikki maneerit on tällä tytöllä? Siis mistä ihmeestä se on haalinut ne kaikki ja oikein kuorruttanut itsensä niillä?
Tuomarit tuntu tykkäävän.
Sanoivat että laulaa hyvin mutta suunta ja se muu tarvitsee apua. Eli ei se nyt kauhean imartelevaa ole kun toinen kuitenkin on olevinaan ammattilainen. Ja vuosia on vääntänyt, kolmissakymmenissä jo, eikä mitään muuta tee kuin laula.
Se harmaa hiuksinen jäbä sano ainakin että hän on kiinnostava
Siis se josta ihmiset sanoo et se o hirvee tiukka äijä
Jani O. taitaa höyrytä tässä ketjussa...
Menestyväksi ammattilaulajaksi pääseminen on todella vaikeaa. Ei riitä, että on teknisesti taitava. Pitää olla se joku "juju", joku ainutlaatuinen twisti äänessä tai persoonassa, minkä vuoksi yleisö rakastaa sinua. Toivottavasti saaralle kehittyy se juju.
Minusta tuo esitys oli upea. Olen aina tykännyt Saarasta, vaikka musiikkigenrensä ei olekaan mikään erityisen mieleinen minulle. Saara on jollain tavalla tosi erikoinen persoona, mikä näkyy koko olemuksesta ja se varmaan ärsyttää monia (sillä perusteellahan koulukiusaajatkin usein valitsevat uhrinsa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahahahha vai paremmin kuin Sia!
Jollain on pahasti kuulossa vikaa :DSaaran äänikapasiteetti on paljon parempi kuin Sian, joka on kuin kopio Rihannasta. Saara osaa laulaa väreilevästi ja todella korkealta, toisin kuin Sia, eli kyllä, Saara on lahjakkaampi.
Sinun kuulossasi on todella pahasti vikaa.
Huom, en ole henkilö, jolle alunperin vastasit, mutta olen hänen kanssaan samaa mieltä. Vai parempi äänikapasiteetti? Sia nyt ei muistuta pätkääkään Rihannaa. Sia osaa laulaa korkealta. Mitä ihmettä tarkoitat väreilevyydellä? Hyvään laulutaitoon ei vaadita muuta kuin korkealta laulaminen vai?
Putsaa vaikut korvistasi. Sia on Rihannan kopio niin kuin moni muukin joka yrittää ratsastaa Rihannan jälkiä kuuluisuuteen.
Siinä teille Sia livenä esittämässä Rihannan kappaletta. Karmean kuuloista. Saara olisi laulanut tuon kauniisti. Saara on lahjakkaampi kuin Sia. Piste.
Onko siellä joku pakkomielteinen 10-vuotias Saara- ja Rihannafani vai :D?
Ei, minä rakastan Sian kappaleita, mutta ymmärrän myös että se on konemusiikkia! Rakastan konemusiikkia, mutta laulutaidoilla ei ole mitään tekemistä konemusiikin kanssa!
:D Kannattasko sun olla hiljaa ennen kuin nolaat ittesi ihan täysin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta kyllä nyt on kateus ja joku muu vallalla tässä ketjussa, moni kommentti ihan naurettavia. Ei ole sitä, tätä ja tuota mukamas. Tuskin teille kelpaa mikään koska te ette vain pidä tuosta ihmisestä ja teidän katkeruus, kateus paistaa kauas.
Minulla ei ole häntä kohtaan mitään ennakkoajatuksia, arvostan että yrittää, ymmärrän että laulaa puhtaasti.
Mutta jokin tuossa persoonassa yksinkertaisesti tökkii. Enkä pysty katsomaan tuota käsien vääntelyä ja kaikkea tekodraamaa. Ei vaan pysty.
Hän viestii yliyrittämistä ja epätoivoa. Surullista.
Et pysty katsomaan, koska olet perus suomalainen. Suomalaiset ovat niin sulkeutuneita kun tämä saara taas on avoin. Britit voivat tykätä tästä saarasta koska on avoin eikä mikää sulkeutunut hiiri. Suomalaiset katsoo mielummin sulkeutuneita ja masentuneita kuin avoimia ja iloisia ihmisiä.
Tyrkky-Saara kirjoitti:
Saara Aallon persoonassa on kaikki epämiellyttävää. Naikkosen suu on kuin sian perse (anteeksi siat). Euroviisukarsinnoissa tuli hirveä myötähäpeä, kuinka tuon kokoisen persuksen omistaja kehtaa kekkaloida isoäidin alushousuja muistuttavissa tamineissa.
Ja tosiaan joka ainoisiin kilpailuihin pitää tyrkyttää itseään. Eikö ämmä jo voi uskoa, ettei kukaan ole kiinnostunut. Maailmassa on sadoin tuhansin paljon parempia laulajia ja ennenkaikkea paljon parempia esiintyjiä. Se tekomakeus ällöttää!
Niinhän sitä sanotaan, että kun taidot loppuvat, niin huuto alkaa. Pätee tähän saaraan.
Ja en ole kateellinen hänelle. Tuntuu vain ilkeältä nähdä tuota tyrkyttämistä.
Joku täällä kirjoitteli, että kaikki haukkumiset ovat saman ihmisen kirjoittamia. Minä en ainakaan ole aiemmin kirjoittanut, koska inhottaa koko akasta puhuminen. Mutta ovatko kaikki kehumiset itsensä saaran kirjoittamia, en ihmettelisi siltä tyrkyltä!
Ehana! Ylilaudan teini pistää parastaan! Ja onnistuu - kyllä tästä saa kuvan omaan kateuteensa ja katkeruutensa tukehtuvasta pissiksestä. Tyrkkyä vtuttaa kun muut pyyhkäisee vasemmalta ja oikealta ohi.
Oikein hyvä esitys oli.
Mitä tulee Saaran tyyliin, niin nyt hän viesti pukeutumisellaan, että on valmis X Factor -koneiston muokattavaksi.
Jos hän etenee pidemmälle, saadaan varmasti nähdä tyyliteltyä Saaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Saara on nimenomaan vapautunut viime vuosina, etenkin Merin löytymisen jälkeen. Hän ei todellakaan ole aina esiintynyt noin, vaan aiemmin vain seistä pönötti mikin takana. Muistan, kun jossain ohjelmassa sitä eleettömyyttä kritisoitiin, ja nyt hän sitten kuulemma eläytyykin liikaa! :'D Itse en tykännyt hänestä aiemmin, mutta tuon vapautumisen jälkeen hänestä on tullut yksi suosikeistani! Saara ei peittele jännitystään, mutta ei myöskään sitä, kuinka paljon hän haluaa menestyä. Suomessa tuo tyttö ei tule koskaan pärjäämään, hän on liian erilainen tänne: Kunnianhimoinen, täydellisyyteen pyrkivä ja työtä pelkäämätön. Siis kaikkea sitä, mitä suomalaiset vihaavat. Joku totesikin ketjun alkuosassa hyvin, että Saaraan ei osata samaistua, koska hän on "liian hyvä". Ei täällä saa haluta mainetta ja kunniaa, ei saa haluta täydellisyyttä, vaan pitää nöyrästi tehdä töitä hiljaisessa erämään mökissä ja odottaa, että joku löytää sieltä ja tie tähtiin alkaa. :'D
Mulle Saara on aina ollut hiomaton timantti. Hänellä ei ehkä ole mitenkään omaperäinen soundi, mutta taitoja sitten senkin edestä. Täällä vaan ei ole osattu tehdä hänelle mitään. Toivottavasti hän löytää tuota kautta hyvän taustatiimin ja pääsee tekemään sitä, missä on hyvä! Tsemppiä Saara, rakkikoirat louskuttaa, mutta antaa niiden tehdä niin ja keskity sinä taitojesi hiomiseen! <3
Minä pidän Saarasta paljon henkilönä. Samaistun häneen kovasti, koska olen itse aina pyrinyt ns. täydellisyyteen, ollut kova tekemään töitä jne. kuten hänkin. Minusta Saara on lahjakas ja toivon hänelle kaikkea hyvää elämässään. Kuuntelen paljon juuri sellaista musiikkigenreä, johon Saarakin identifioituu. Kaikesta tästä huolimatta, en välitä Saaran eiintymisistä. Ne eivät tunnu minulle vain tarpeeksi koskettavilta ja aidoilta. Sitä on hankala pukea sanoiksi.
Tämä keskusteluketju on ollut suurimmaksi osaksi asiallinen, joten ihmettelen mielipidettäsi tuosta "louskuttamisesta".
Ai on asiallinen ketju, kun ruoditaan jo Saaran ulkonäköä ym.? No, jokainen tulkitsee termin "asiallinen" omalla tavallaan, sinun käsityksesi on aika... Hmm, mielenkiintoinen.
Taisin sanoa, että "suurimmaksi osaksi asiallinen". Ennen minun viestiäni ketjussa ei oltu kommentoitu Saaran ulkonäköä ja jos oli, niin en ainakaan huomannut. Mielestäni Saaran ulkonäöllä ei ole mitään väliä ja hänen ulkonäkönsä haukkuminen ei todellakaan ole sopivaa.
Täällä on chandelier versioita Voicesta eri puolelta maailmaa.
Mukana britti Kevin Simm ja usa:n Jordan Hart, jotka voitti Voicen omassa maassaan.
Ruotsissa on paljon parempia laulajia
Jos laulaja joutuu AV-mammojen lyttäämäksi, ei hän voi olla huono. ;)
Vierailija kirjoitti:
Tietääköhän tuomaristo että Saara on semmoinen...
Älä huoli, tietää kyllä. Kumppani poseeras esittelypätkässäkin. Nykyään moni ykkösjulkkis seukkaa naisen kanssa, esim. Cara. Ei ole mikään iso juttu siis.
Tyrkky-Saara kirjoitti:
Saara Aallon persoonassa on kaikki epämiellyttävää. Naikkosen suu on kuin sian perse (anteeksi siat). Euroviisukarsinnoissa tuli hirveä myötähäpeä, kuinka tuon kokoisen persuksen omistaja kehtaa kekkaloida isoäidin alushousuja muistuttavissa tamineissa.
Ja tosiaan joka ainoisiin kilpailuihin pitää tyrkyttää itseään. Eikö ämmä jo voi uskoa, ettei kukaan ole kiinnostunut. Maailmassa on sadoin tuhansin paljon parempia laulajia ja ennenkaikkea paljon parempia esiintyjiä. Se tekomakeus ällöttää!
Niinhän sitä sanotaan, että kun taidot loppuvat, niin huuto alkaa. Pätee tähän saaraan.
Ja en ole kateellinen hänelle. Tuntuu vain ilkeältä nähdä tuota tyrkyttämistä.
Joku täällä kirjoitteli, että kaikki haukkumiset ovat saman ihmisen kirjoittamia. Minä en ainakaan ole aiemmin kirjoittanut, koska inhottaa koko akasta puhuminen. Mutta ovatko kaikki kehumiset itsensä saaran kirjoittamia, en ihmettelisi siltä tyrkyltä!
HIeman katkeraa? Oletko kenties joskus saanut pakit Saaralta.
Minunkin mielstä Saaran esiintyminen on häiritsevän tennääistä (suomalainen kun olen), mutta ei se estä minua rajallisella musiikin ymmärrykselläni kuulemasta, että hän osaa laulaa. Oikealla opastuksella hän kenties saa muokattua esiintymistään luontevampaan suuntaan. Suomen rajojen ulkopuolellahan tuo teennäisyys ei ole niin kova synti, jossain määrin jopa suotavaa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo esitys oli upea. Olen aina tykännyt Saarasta, vaikka musiikkigenrensä ei olekaan mikään erityisen mieleinen minulle. Saara on jollain tavalla tosi erikoinen persoona, mikä näkyy koko olemuksesta ja se varmaan ärsyttää monia (sillä perusteellahan koulukiusaajatkin usein valitsevat uhrinsa).
Ja sen takia nämä nyt jo aikuistuneet entiset koulukiusaajat ovat ottaneet myös Saaran kohteekseen vauva-palstalla. Ei varmaan tarvitse mainita ketään nimeltä, mutta täällä on aiemmin pari muutakin tyyppiä joutunut näiden hyeenoiden raadeltaviksi... No, Saara on selvinnyt koulukiusaamisesta ja selviää varmasti myös tästä loanheitosta. Onneksi uskon karmaan: Kiusattu Saara saa kehuja Simon Cowellilta, kun nämä kiusaajat ovat vastaavasti päätyneet tänne sivistyksen kehtoon tekemään sitä, mitä ovat tehneet ikänsä: Sättimään muita. Hyvä elämä teillä, kiusaajat. :)
Minua häiritsee se laskelmointi. Mahtaako edes olla oikea lesbo vai oliko sekin publicity stunt sopivasti euroviisujen yhteydessä?
Joo, joo. Edelleen niitä todisteita kaivataan.