Naiset puhuvat vain sille komeimmalle miehelle
Olin viikonloppuna baarissa naisen kanssa. Paikalle tuli hänen komea kaverinsa. Olin siihen asti ollut baarin komein mies ja siksi kunnioitettu, mutta kun mies tuli hän vei kaiken huomion.
Huomaan mikä ero on minun peruskomean ja oikeasti komean välillä. Naiset tuijottavat häntä ja kohdistavat sanansa hänelle. Minä päden ehkä vain paikallisräkälässä ja vain siihen asti kun hän sinne tulee.
Pahinta on oma nainen. Heidän välillään ei ole mitään romanttista, mutta minulla on usein olo kuin nainen söisi häntä silmillään. Se myös heitti hänestä typerää seksuaalisessävytteistä vitsiä.
Nainen myös menee kanssani mieluiten tylsiin pubeihin, mutta kun tämä mies saapuu illanviettoon pitää mennä "näyttäytymispaikkoihin". Nainen myös puhuu miehistä joinain lihaskimppuina ja panokoneina ollessaan humalassa. Ja kun itse laittaudun parhaimmilleni inhottaa kun hän suhtautuu minuunkin kuin esineeseen.
Nainen on kuitenkin luonteeltaan kiltti ja huväsydäminen, mutta tietty uusfeminismi puskee läpi. Ärsyttää.
Kommentit (16)
Feminismin tulos. Ennen oli asiat hyvin.
Ennen oli naisetkin rautaa, nykyään ne on mädäntynyttä ajopuuta.
Näpäytä sitä. Anna luunappi sen pimpsalle.
T: itsenäinen vahva miesasiamies
Voi, kunpa uskaltaisin. Olen kuitenkin jättänyt ne komeimmat rauhaan kun en osaa puhuakaan niiden lähellä....
Vierailija kirjoitti:
Näpäytä sitä. Anna luunappi sen pimpsalle.
T: itsenäinen vahva miesasiamies
Up
Mitä sitten? Naiset ovat kiinnostuneita vain komeimmista aineksesta, miehet taas suurinpiirtein kaikista naisista. Perusbiologiaa. On tässä kummallakin sukupuolella totuttelemista.
Alapeukkua kopioinnista oli tulossa, mutta huvasydämisen jälkeen pistinkin yläpeukaruyaowsdkfhan
Mikä ihmeen keskustelu tämmönen?! :DD
Nyt se uppaa kopipastaansa. Mikset kopioi alkuperäisen ketjun viestejäkin? Terveisin sen aloittaja.
Naiset on just tuommoisia lehmiä. Jätä se nauta.