Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

S-Marketin myyjälle vastaus

Vierailija
28.08.2016 |

Koska se ketju poistettiin ja olin jo kirjoittanut vastauksen ajattelin nyt tehdä tämän tärkeän ketjun ...
1) mulle ei oo kukaan ikinä kaupassa ollut -todella- epäkohtelias ja huudellut asiattomia
2) jos olet kassalla töissä olet kohtelias kaikille asiakkaille ja lasket ne ne rahat kokoon vaikka niistä viiden sentin kolikoista mitkä sulle lyödään tiskiin
3) mummoilta voi kysyä sitä etukorttia vaikka muutamaan kertaan ja varmistaa onko mukana ja jos se unohtuu, vaikka siitä 60 sentin ostoksesta, niin ainakin meille voi kuitin avata uudelleen ja muuttaa sitä niin, että se etukortti saadaan siihen mukaan
4) lapset ei ole ongelma, ne on myös ihmisiä ja niille "räkänokille" voi myös jutella, aika hyvin hiljenevät kun joku ottaa huomioon ja puhuu kivoja
5) et varmasti ole yksin töissä siellä kaupassa ja voit pyytää apua muilta jos on tiukka tilanne ja sun työaika tuskin loppuu tasan kaupan sulkemiseen vaan luultavasti se on ainakin 15min pidempi
6) korjaa toi sun asenne, ei ihme että kassoja pidetään idiootteina kun tollasia myyjiä löytyy

Kaikki ei vaan oikeesti osaa käyttäytyä, mutta on sun tehtävä kohdella heitä silti ihmisinä. En ymmärrä miten joku haluaa olla asiakaspalvelussa töissä jos ei ole siihen millään tavalla kykenevä. Mutta ok, pura vitutukses täällä äläkä työaikana asiakkaisiin. Mulle ainakin tulee asiakkaat juttelemaan myös työajan ulkopuolella jos heihin törmään, koska olen kohdellut heitä ihmisinä ja hyvinä tyyppeina huolimatta mistään ulkoisista tai muista tekijöistä.

T.6kk vuokra kassa joka jaksaa aina hymyillä..ja kyllä teen vitun paljon töitä ja olen väsynyt ja mulla on omakin elämä ja huolet, mutta se ei vaikuta palvelun laatuun pätkääkään

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko jäädä alalle?

Vierailija
2/3 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi epävarma mitä haluan tehdä, mutta varmaan joksikin aikaa, kun en halua olla ihan köyhä ja mennä opiskelemaan. Ihana kun joku laittoi viestiä, ärsytti niin paljon, kun ketju oli poistunut ja olin kerrankin jaksanut vastata johonkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sen kiukkuisen s-marketin kassan vaihtaa alaa, jos työ niin paljon v*tuttaa. ;) Mut sain kyllä hyvät naurut, kiitos siitä.