Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistähän kaupasta löytäisi parit kevätkengät pojalle joihin mahtuu teetetyt tukipohjalliset?

03.03.2006 |

Taas tämä vaikea kenkien hankintaurakka edessä kun pitäisi löytää pojalle kevätkenkiä joihin saa mahtumaan fysioterapeutin teettämät tukipohjalliset. Joko muut olette käyneet katsastamassa kauppojen kevätkenkävalikoimat? Onko vinkkejä? Meidän pojan kengissä pitäisi olla kunnon joustava taivutus päkiässä pohja sopivasti kiertojäykkä sekä tukeva kantakuppi ja SITÄ KORKEUTTA tarpeeksi jotta tukipohjalliset mahtuvat. Paljon on tarjolla muuten hyviä kenkiä, mutta lähes kaikissa on niin kamalan jäykkä pohja eli kenkä ei taivu päkiästä juuri ollenkaan :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä aiheesta on keskusteltu aika ajoin täällä, haulla varmaan löytyy vanhat keskustelut.

Meillä pojalla on erikoissuutarin tekemät tukipohjalliset.

Kenkiä mitä olen käyttänyt:

- Talvella eccon ja vikingin goret

- Syksyllä/keväällä elefantenin goretexit ja nahkakengät

- Sandaaleiksi olen ostanut sekä respectan että davis-sandaaleja.

Kaikkiin on pohjallinen mahtunut hyvin. Tosin muutama kenkäliikkeen myyjä on sanonut, että meillä on harvinaisen hyvät pohjalliset. Osa pohjallisista on kuulemma paljon enemmän tilaa vieviä. Meillä pohjalliset on paksut vain siitä kohtaa josta jalkaa korjataan, ja siksi esim varpaisiin jää hyvin tilaa.

Vierailija
2/2 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta viime kesänä mä löysin Richterin sandaalit joihin mahtuu pohjalliset, ne on hyvin paljon Davis sandaalin tapaiset, mutta paljon kevyemmän ja siromman oloiset. Sellaiset ajattelin ostaa myös tänä kesänä, mun mielestä niitä saa myös isoissa kooissa(en tirdä miten koko taivutetaan oikein ;))

Richtereitä saa ainaskin pääkaupunkiseudun hyvinvarustetuista kenkäkaupoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla