Pelkäätkö pimeää?
Kommentit (10)
Pelkään sisällä kummituksia koska asuntoni edellinen asukas kuoli tänne :P
Pelkään, tai ehkä enemmänkin sitä että siellä pimeässä on joku tai jotain pelottavaa.
En pelkää lainkaan pimeää, jo lapsena oli jännää olla ulkona pimeällä,en ole koskaan pelännyt. Rakastan pimeää ja nyt on tunnelmallista, kun tulee syksy.
pimeästähän kinkki-tossukka yrittää häirintöjään huudella.
Pelkään nykyään liikkua pimeällä ulkona. Syyn voitte arvata.
Ps. 23:
4 "Vaikka minä kulkisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani. Sinä suojelet minua kädelläsi, johdatat paimensauvallasi"
Vierailija kirjoitti:
Pelkään sisällä kummituksia koska asuntoni edellinen asukas kuoli tänne :P
Äitini on vakuuttunut,että hänen talossaan hengailee kummitus,joku kauan sitten talossa asunut tyyppi.
En niinkään pelkää kummituksia,mutta maalla kyläillessä pelottaa siellä pimeässä mahdollisesti vaanivat elävät ihmiset.Vaikka kuinka järjellä ajattelen,ettei kukaan varmaan edes löydä koko taloa keskeltä metsää,saati sitten yritä tunkeutua sinne,on vaikea saada nukutuksi kun ympäröivä pimeys(ei edes katuvaloja tai muuta niin kuin kaupungissa),ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Ps. 23:
4 "Vaikka minä kulkisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani. Sinä suojelet minua kädelläsi, johdatat paimensauvallasi"
Juuri tuon takia mä olen aina vähän kadehtinut uskovaisia.Olisi ihana luottaa siihen,että joku korkeampi voima pitää huolta.
Pimeässä liikkuvat pimeän voimat. Meillä on jo "syksyvaloja" sisällä, ei ole yölläkään pilkkopimeää.
Varsinkin yksin ollessa olisi liian pelottavaa muuten.
Pelkään pimeässä olevaa mustaa naamaa.
Ja käsiä.