Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä nettidetissä on kaikkein kiltimmät,

Vierailija
28.08.2016 |

älykkäät ja sitoutumishalukkaat miehet? Deletoin juuri s24-nettdeitin, kun sieltä tuli viestiä vaan itsensä pullistelijoilta tai muuten vaan olivat niin eri aaltopituudella. Voisiko joku vinkata missä näitä pitkiä, kilttejä, ehkäpä akateemisia 'koti-isätyyppisiä' tyyppejä on? Ikääkin saa olla 40+. Ei tässä kiire ole, mutta hyvät vinkit jakoon!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vain, ne on vain ne hiljaisimmat.

Eli joudut itse etsimään ne.

Vierailija
2/14 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia viestejä itse lähettelit siellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en lähetellytkään viestejä, ajattelin että mies saa tehdä aloitteen..

Missähän muualla näitä kilttejä miehiä voisi tavata? Jotenkin se nwttideitti homma tuntuu niin raadolliselle, pitää olla listalta sitä ja tätä että kelpaa. Vaikka onhan mulla sitä ja tätä.. Mutta silti...

Ap

Vierailija
4/14 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä en lähetellytkään viestejä, ajattelin että mies saa tehdä aloitteen..

Jos et itse lähettele niitä viestejä, niin etpä sä sellaisia miehiä mistään löydä.

Vierailija
5/14 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/14 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai niitä ole.

Vierailija
7/14 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on naisten tehtävä tehdä minun suuntaani aloitteita.

Kahdesti olen suostunut, mutta karsintaraja on edelleen nousussa, eli seuraavaa ei ehkä tule.

Enkä nyt ainakaan mihinkään nettijuttuun lähde ilmoitusta laittamaan.

Vierailija
8/14 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain aikoinaan hyviä kokemuksia maksullisesti nettideittipalvelusta. Siinä oli se hyvä puoli, että maksullisuus karsi heti kättelyssä pois kaikki karmeimmat ihmiset, ja muutenkin yleinen asenne ihmisillä oli enemmänkin "tosissaan liikkeellä".

Yleisesti ottaen koko nettideittailu on aikamoista tuuripeliä, mutta voit kahdella tavalla kääntää onnea eduksesi:

- Kerro selkeästi millaista miestä haet, jolloin sinuun ottavat todennäköisemmin yhteyttä haluamasi ihmiset

- Ota itse yhteyttä. Tätä ei voi liiaksi korostaa! Normaali keski-ikäinen mies saa yhteydenottoja hyvällä tuurilla yhden kuukaudessa, jolloin satakertaistat onnistumismahdollisuutesi.

Vierailija
9/14 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin seiska juuri niin... mitkäs on ne sun kriteerit? Ajattelinkin että ei se mun kiltti älykkömies ole missään nettideitissä... Sekin mietityttää että mies kirjoittelisi useille kymmenille naisille.. Olen kuitenkin aika perinteisiä arvoja kannattava nainen..

Mistä ne kiltit miehet netistä löytää?? Voisivat vaikka vinkata itse olevansa kilttejä koti-isä tyyppejä.. Vaikka en nyt mitään nössykkää ole katselemassa.

Vierailija
10/14 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset kakaroilles lastenvahtia?

Vierailija
11/14 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tarvii lastenhoitajaa, vaan kahden aikuisen tasapainoista suhdetta..Siinäpä hoituu sitten työt, lapset ja vapaa-aika.. Siis elämä. :)

Vierailija
12/14 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/14 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että eikö löydy juttua kilteistä miehistä?

Ap

14/14 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerroppa enemmän itsestäsi, niin katsotaan voinko auttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan