Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hääpaikkoja Oulusta!

Vierailija
28.08.2016 |

Ilmiantakaa hyvät hääjuhlapaikat Oulusta ja minä vuodenaikana olette juhlineet! Kiinnostaisi myös oliko tyyristä vai ei. Mielessä maksimissaan 50 hengen tilat

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alppimaja? Siellä ainakin vietetään joka viikonloppu häitä ja käsittääkseni se ei ole kovin kallis. 

Vierailija
2/5 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alppimaja? Siellä ainakin vietetään joka viikonloppu häitä ja käsittääkseni se ei ole kovin kallis. 

En ole ap, mutta itsekin Oulusta hääpaikkaa etsivä. Onko kukaan ollut häissä tuolla Alppimajalla? Tila on kaunis, mutta mietityttää, miten ne loossit toimivat käytännössä? Tuntuu hankalalta, että osa vieraista joutuu istumaan selkä tapahtumasuuntaan päin. Vai onko sinne mahdollisuus laittaa erilliset pitkät pöydät tuoleineen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta itsekin Oulusta hääpaikkaa etsivä. Onko kukaan ollut häissä tuolla Alppimajalla? Tila on kaunis, mutta mietityttää, miten ne loossit toimivat käytännössä? Tuntuu hankalalta, että osa vieraista joutuu istumaan selkä tapahtumasuuntaan päin. Vai onko sinne mahdollisuus laittaa erilliset pitkät pöydät tuoleineen?

Käsittääkseni on. En itse ole koskaan siellä käynyt, mutta asun Alppilassa ja tullut liikuttua pääoven edestä muutamia kertoja kun siellä on häitä vietetty ja olen ollut näkevinäni pitkiä pöytiä joissa ihmisiä on istunut.

Vierailija
4/5 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nallikari tai Lapland Hotel

Vierailija
5/5 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nallikari kuinka kallis arviolta? Sitä mietimme itseasiassa :) mahtavat maisemat sekä kesällä että talvella. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan