Illat pimenevät, joko olet laittanut jouluvalot parvekeelle?
Kommentit (18)
En ottanut ne kuin juhannukseksi pois muutenkaan, juhannusvalojen tieltä.
Vielä on kesäkukat parvekkeella, sitten kun jaksan ne siistiä pois ni eiköhän siinä samalla vois valotkin laittaa.
Eihän nyt vielä sentään. Ensin kekrivalot, sitten isänpäivävalot ja vasta sen jälkeen jouluvalot.
Marraskuussa virittelen sähkövalot. Kynttilöitä olen poltellut jo elokuun pimeinä iltoina.
Laitan aikasintaan marraskuussa. Ulkolyhdyissä alan polttaa kynttilöitä aikaisemmin. Sehän alkaakin kohta. Harmi vaan, että usein on tuulista ja lyhty nokeentuu nopsaan sisältä.
Naapuri laittoi meillä. Ei ne päällä ole olleet, mutta kääri jo puskan ympärille.
Vierailija kirjoitti:
Ne on pimeän ajan valot.
No daa, eikö kaikki valot ole?
Mistä löytäisin kirkkaampia valoja, olisi kiva valaista samalla koko takapiha?
Mulla on kesäjouluvalot, sellainen pitkä ketju pienenpieniä lamppuja ison puun oksan alapinnalla. Toimivat aurinkokennolla, joten joulun aikaan tuskin riittää puhtia. Mutta piemnevissä kesäilloissa ihanan maaginen näky :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on pimeän ajan valot.
No daa, eikö kaikki valot ole?
No daa, onko kaikki valot muka jouluvaloja? Jos joku laittaa syyskuussa valot nimenomaan pimeän takia, eikä ees välitä joulusta. Joku toinen jouluihminen laittaa ne täpinöissään jouluista tunnelmaa ajatellen, joulun aikaa odotellen. Kumpikin ok.
Meillä on läpi vuoden valot parvekkeen alla. Valaisee terassia kivasti pimeinä kesäöinäkin.
En ole mutta lyhdyssä olen jo kynttilää polttanut parvekkeen pöydällä
En ole ottanut jouluvaloja pois. Mitä turhaan, kohtahan se joulu taas ovella koputtelee.
Jouluvaloporo on laukannut etupihalla jo elokuun alusta. Tänään viritän viereen vielä vilkuttavan joulupukin. Joulu on jo ovella!
Huomasin heinäkuussa että meillä on ollut kuistilla viime joulusta.