Yks tuttu mies lähettelee päivittäin jotain panoviestejä
Alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää. Kyseessä kaverin kaveri. Tutustuttiin viime syksynä kaverin kautta ja nyt viime keväänä tää alko sitten viestitteleen mun kanssa. Aluks ihan niitä näitä ja sit yhtäkkiä alko sellaset kaksmieliset heitot joka väliin. Nyt on tullu kolme kullin kuvaa ja muutama kuva missä on sentään bokserit jalassa. En jaksa ees vastata sille enää oikein mitään, muuta kuin niihin asiallisiin viesteihin. Ehkä pitäis olla vastaamatta niihinkin. Mutta mitä vittua liikkuu miehen päässä......
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Se haluaa panna sua.
Nojoo. Mutta en ole antamassa :D Asutaan vielä noin 200km päässä toisistamme joten vähän säälittävääkin laittaa kokoajan jotain "haluan istua sun naaman päälle" yms
ap
Miksi ihmeessä vastaat, etkö ole kieltänyt tuollaisten viestien lähettämistä?
No miksi et sano sille että lopettaa? Tai vaikka blokkaa se, mitä vitun väliä?
Vierailija kirjoitti:
mitä vittua liikkuu miehen päässä......
Luultavasti ainakin sun.
Laitat tiukan viestin, jossa kehotat häntä lopettamaan kaiken viestittelyn kanssasi epäasiallisten viestien vuoksi. Ilmoitat samalla, ettet tule enää vastaamaan yhteenkään viestiin ja jatkossa ohjaat viestit poliisin tutkittavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Noh sanotaanko että on tulossa yks asia, jonka tiimoilta joudun olen tekemisissä tämän miehen kanssa jonkin verran, joten yritän olla ystävällinen. Ei ehkä pitäisi :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se haluaa panna sua.
Nojoo. Mutta en ole antamassa :D Asutaan vielä noin 200km päässä toisistamme joten vähän säälittävääkin laittaa kokoajan jotain "haluan istua sun naaman päälle" yms
ap
No nyt on pakko kysyä, että millaista se voisi olla, että mies istuu sinun naamasi päälle, nuoletko peräreikää vai kuinka?
Älä hävitä viestejä. Käske lopettaa. Jos ei lopeta, ilmoita poliisille.
Toinen vaihtoehto on tietty estää numerosta tulevat viestit. Ainakin älypuhelimilla onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh sanotaanko että on tulossa yks asia, jonka tiimoilta joudun olen tekemisissä tämän miehen kanssa jonkin verran, joten yritän olla ystävällinen. Ei ehkä pitäisi :/
Sitä suuremmalla syyllä täytyy sanoa. Joillekin miehille ei mene päähän, että nainen ei ole kiinnostunut, ellei vähintään uhata poliisilla. Se kuvittelee että leikit ujoa tms.
Sano (mielellään kasvotusten ja naama peruslukemilla), että jos ei lopeta, teet rikosilmoituksen häirinnästä. Ei sinun tarvitse sietää tuollaista käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En keksi yhtään asiaa minkä takia haluaisin olla ystävällinen tuollaiselle viinaselle, mikä ihme naisia vaivaa kun hyväksyvät tuollaista käytöstä? Ja vielä kiherrys hymiö perään kun se ehkä haluaa panna mua, voisitko aloittaa itsesi kunnioituksen.
Se haluaa panna sua.