Miksi mies ei innostunut seksileikistä? Miksi?!
Olin valmistellut kaiken valmiiksi sitä hetkeä varten kun mies tulee kaupasta. Olin tehnyt makuuhuoneestamme kotikonstein sen näköisen että se on vähän kuin lääkärin tai psykologin vastaanotto. Toki sänky siellä oli, vaikka se ei kuulukaan olennaisesti vastaanottohuoneeseen. Lavastus oli kuitenkin melko aidon oloinen joskin koruton, mutta vähäinen valaistus korvasi puutteita.
Minulla oli musta laboratoriotakki jossa oli nuppineulalla kiinni lappu jossa luki Seksologi. Tarkoitus oli siis että mies kertoisi minulle seksielämästään ja sen innoittamana menisimme harrastamaan seksiä. Mies meni kuitenkin mieluummin laittamaan ruokaa ja myöhemmin koko lavastus oli purettu miehen toimesta.
Miksi hän ei halua minua?
Kommentit (12)
Etkö saanut vastausta kaksplussalla? Kun kysyt täälläkin.
No kaikkia ei roolileikit, lääkärit, psykologit ja seksologit kiihota. Ehkä hän haluaisi jotain dominaa tai sitte alistumista? Jos sä olisit vaikka gynen potilas ja hän gyne? Tai sit vaan vaniljaseksiä.
Mistä me tiedetään? Puhu miehellesi. Eri ihmiset kiihottuu eri asioista. Tuo oli hänelle turn-off.
Tuosta nuppineulasta mies tajusi, ettet ole panostanut sydämestäsi. Turhautui, itsetunto lässähti ja repi koko paskalavastukset alas. Spontaanisuutta nainen, siitä se lähtee. Se yksi katse....(Huono, btw)
Miehen kanssa roolileikki tarkoittaa yleensä sitä, että nainen tekee lavastuksen ja pukee itsensä itseostamaansa rooliasuun. Mies ei kuitenkaan jaksa leikkiä, vaan homma menee heti panemiseksi. Turhaa, vaivalloista ja kallista touhua naiselle.
Usein mies on vielä niin kiihottunut naisen rooliasusta, että alkulämmittelytkin jätetään väliin eli seksi on naiselle tavanomaista huonompaa.
Vierailija kirjoitti:
No kaikkia ei roolileikit, lääkärit, psykologit ja seksologit kiihota. Ehkä hän haluaisi jotain dominaa tai sitte alistumista? Jos sä olisit vaikka gynen potilas ja hän gyne? Tai sit vaan vaniljaseksiä.
Mistä me tiedetään? Puhu miehellesi. Eri ihmiset kiihottuu eri asioista. Tuo oli hänelle turn-off.
Mua kieltämättä miehenä kiihottaisi se roolileikki, jossa nainen olis mun potilas ja minä gyne. Tunnustelusin ensin käsineillä peitetyillä sormilla sitä alapäätä, hyvin hellästi ja kevyesti, ja sitten hiukan syvemmältä, edelleen kevyesti ja kiusaten, vähitellen lisäten painetta. Myös tutkimusinstrumentteja olisi käytössä, vaikka joku iso dildo. Nainen ei saisi kiihottua, mutta mulla kyllä valkotakin alla keulisi ja paisuisi.
JOS (kun) naiseni kiihottuisi kiellostani huolimatta, kehottaisin tietysti itsehillintään hyvin ankaraan sävyyn. Lopulta tietenkin työntyisin syvälle hyvin märkään pilluun.
Aaah. Jo alkoi ottaa eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kieltämättä miehenä kiihottaisi se roolileikki, jossa nainen olis mun potilas ja minä gyne. Tunnustelusin ensin käsineillä peitetyillä sormilla sitä alapäätä, hyvin hellästi ja kevyesti, ja sitten hiukan syvemmältä, edelleen kevyesti ja kiusaten, vähitellen lisäten painetta. Myös tutkimusinstrumentteja olisi käytössä, vaikka joku iso dildo. Nainen ei saisi kiihottua, mutta mulla kyllä valkotakin alla keulisi ja paisuisi.
JOS (kun) naiseni kiihottuisi kiellostani huolimatta, kehottaisin tietysti itsehillintään hyvin ankaraan sävyyn. Lopulta tietenkin työntyisin syvälle hyvin märkään pilluun.
Aaah. Jo alkoi ottaa eteen.
Et ole ainoa. Tai siis ei mulla eteen ota, mutta mutta...
T. Nainen, jolla tosi komea miesgyne
Kaikki ihmiset vaan ei ole sen tyyppisiä. Miehillä on se roolileikki-idea, joka tarkoittaa sitä, että nainen pukeutuu seksiasuun ja sitten mies panee sitä. Aidon roolileikin olen kokenut yhden ainoan kerran ja se oli jäätävän kiihottavaa mutta ennen kaikkea hauskaa. Olen itse heittäytyjä oikean ihmisen seurassa ja oli ihana huomata, että vastapeluri on samaa maata.
Mistä helvetistä me tiedetään, eiköhän seksologin kannattaisi kysyä asiaa mieheltään, eikä täältä?