Lähti baarista lahna mukaan
Makasi vain liikkumatta, johon totesin, että heiluta edes käsiä. Loppui akti siihen.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Tuo on valitettavan yleistä. Ihan parisuhteessakin jotkut naiset vain makaavat tekemättä mitään. Lisäksi ainut asento joka käy on lähetyssaarnaaja.
Niin tervetuloa todellisuuteen, iso osa suomalaisista naisista on lahnoja jotka makaavat lähinnä paikallaan kun mies tekee kaikki duunit.
Tosin itse en ole törmännyt naisiin joille kelpaa vain lähetyssaarnaaja yleensä lahnat suostuvat vaihtamaan asentoa jos mies asettelee lahnan haluamaansa asentoon, mutta mitään aktiivisuutta seksin aikana lahnoilla ei esiinny.
Tosin se täytyy tunnustaa, että joskus lahnat voivat olla hyvää vaimomateriaalia vaikka seksi olisikin suhteellisen huonoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on valitettavan yleistä. Ihan parisuhteessakin jotkut naiset vain makaavat tekemättä mitään. Lisäksi ainut asento joka käy on lähetyssaarnaaja.
Niin tervetuloa todellisuuteen, iso osa suomalaisista naisista on lahnoja jotka makaavat lähinnä paikallaan kun mies tekee kaikki duunit.
Tosin itse en ole törmännyt naisiin joille kelpaa vain lähetyssaarnaaja yleensä lahnat suostuvat vaihtamaan asentoa jos mies asettelee lahnan haluamaansa asentoon, mutta mitään aktiivisuutta seksin aikana lahnoilla ei esiinny.
Tosin se täytyy tunnustaa, että joskus lahnat voivat olla hyvää vaimomateriaalia vaikka seksi olisikin suhteellisen huonoa.
Sinun kannattaisi nyt tosissaan ruveta työstämään kykyjäsi rakastajana.
Kuulostaa kyllä hirveältä, toivottavasti ei tule tuollaista koskaan itselle vastaan. Onko se oikeasti niin kamalaa kuin puhutaan?
Kyllä nainen kuin nainen kiemurtelee, hytkyy ja voihkii jos tätä osaa käsitellä. Taidat olla noviisi. Suosittelen keski-ikäistä, kokenutta naista joka mielikseen opettaa sinulle kuinka kuiskata naista. Hyviä nuoria naisia ei ikinä pitäisi antaa osaamattomien käsiin, saavat loppuiäkseen käsityksen, että seksi ei ole mitään ihanaa.
Ap pystyy varmasti kertomaan kaiken lahnoista :(. En usko että hänellä on henkistä kapasiteettia niin että tilanne voisi edes muuttua. Satunnaisesti joku riittävän känninen tai epätoivoinen tai kaikki-käy-kiimainen voi tarttua mukaan ja ap:kun pääsee maistamaan jotain kunnon seksiä muistuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinähän sen yksinäisenä tiedät mitä on kun ei kelpaa kenellekään, mutta kun alat puhua muista. Sinun kannattaisi ottaa asioista selvää ennenkuin alat työstämään näitä mielikuvitus trolleja, koska olen naimisissa ja minulla on neljä lasta ja en ole koskaan ollut muutamaa kuukautta pitempään sinkkuna elämässäni sen jälkeen kun tulin täysi ikäiseksi, joten kykyni ovat olleet ihan riittävät suurimmalle osalle ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makasi vain liikkumatta, johon totesin, että heiluta edes käsiä. Loppui akti siihen.
Kuulin varman keinon eräältä 40 vuotiaalta poika mieheltä joskus 80 luvulla. Vick Vaprubia nupin päähän ja sisään, alkaa lahnakin kiemurtelemaan kuin paraskin angerias.
no enpä ihmettele että oli "poika mies" vielä nelikymppisenäkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulin varman keinon eräältä 40 vuotiaalta poika mieheltä joskus 80 luvulla. Vick Vaprubia nupin päähän ja sisään, alkaa lahnakin kiemurtelemaan kuin paraskin angerias.
no enpä ihmettele että oli "poika mies" vielä nelikymppisenäkin
Ei se munaan levitettynä kuulema satu sairaan paljon kuin pari päivää.
Olisit vääntänyt kädestä oikein kunnolla, löytyy yllättävästi ääntä ja liikettä perus-mammastakin sen jälkeen.
Ei tarvitse possua särkeä kun voi saada mukaan lahnankin.
Vierailija kirjoitti:
Olisit vääntänyt kädestä oikein kunnolla, löytyy yllättävästi ääntä ja liikettä perus-mammastakin sen jälkeen.
No aivan, huonona puolena se kun poliisi tulee paikalle rajoittamaan suuren rakastajamme muuvsseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän sen yksinäisenä tiedät mitä on kun ei kelpaa kenellekään, mutta kun alat puhua muista. Sinun kannattaisi ottaa asioista selvää ennenkuin alat työstämään näitä mielikuvitus trolleja, koska olen naimisissa ja minulla on neljä lasta ja en ole koskaan ollut muutamaa kuukautta pitempään sinkkuna elämässäni sen jälkeen kun tulin täysi ikäiseksi, joten kykyni ovat olleet ihan riittävät suurimmalle osalle ihmisistä.
Heh:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aivan, huonona puolena se kun poliisi tulee paikalle rajoittamaan suuren rakastajamme muuvsseja.
Höpö höpö, mitä ne poliisit siellä tekis?
Toi ankerias oli ehk paras ikinä 😂 Kiitos päivän nauruista 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh:)
Koska tuossa ei ollut mitään hauskaa nostit nolosti oman tekstisi. Perheellinen olen minäkin ja miehistä tarpeeksi kokemusta tietääkseni mik aiheuttaa tarpeen pyöritellä halutonta naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, mitä ne poliisit siellä tekis?
Ai jaa, en tiennytkään että teille väkivaltaa sängyssä harjoittaville tulee YLLÄTYKSENÄ se kun poliisi tulee paikalle. No se selittääkin...
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysäisen, miten alhainen älykkyysosamäärä on ihmisellä, joka kirjoittaa tämmöisen tekstin?
Ap:ole paras neuvo on että suosiolla ostaisi näyttelijän hoitamaan homman. En näe tuossa oikein muuta vaihtoehtoa. Onhan se vähän hintavaa mutta ei baarissa pokaaminenkaan mitenkään ilmaista ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysäisen, miten alhainen älykkyysosamäärä on ihmisellä, joka kirjoittaa tämmöisen tekstin?
Aavistuksen korkeampi kuin henkilöllä, joka menee tällaiseen provoon.
Jos maine ei tee yhtään mitään niin satavarmasti on kyseessä tilanne jossa nainen katuu katkerasti että tuli edes lähteneeksi baarista mukaan ja lisäksi yrittää olla niin epäkiinnostava ettei koskaan enää kuule miehestä mitään. Naisen onneksi mies itse antoi syyn häipyä. Jos ap:n henkilökohtainen hygienia on kunnossa eikä hän hokenut mitään vastenmielistä seksin aikana, seuraavaksi paras arvaus on että asunnon tila kertoi mielenterveysongelmista kaiken tarvittavan.