Puoliso ei puhu, ei kosketa, ei huomioi, ei seksiä.
Tälläistä ollut jo vuosia. Ei ilmeisesti kaipaa toisen ihmisen läheisyyttä tai kosketusta? Pyynnöstä voi olla lähellä,mutta ei ikinä hakeudu oma-aloitteisesti. Olen kokeillut itse olla huomioimatta, mutta ei edes parissa viikossa tule tarvetta. Seksiä on todella harvoin, ei edes joka vuosi. Viimeksi helmikuussa kaksi kertaa. Jälkikäteen ajateltuna minun painostuksesta. Kiistää olevansa homo. Pettäminenkin tuntuu epätodennäköiselle, ainakaan säännöllisesti, koska paljon kotona. Mitä helvettiä tämä on? Syyksi sanoo ettei huvita ja olen luonteeltani valittava, josolisin sellainen ja tälläinen niin sitten (pitäisi antaa tehdä, harrastaa mitä haluaa, ilman kotitöitä). Kokeillut sitäkin parin viikon ajan, ei apua, mutta kuulemma en riittävän kauan. Oma itsetunto ihan murusina. Koko keho huutaa toisen läheisyyttä, kosketusta, huomiota, rakkautta. Merkitä jollekin jotain. Vuorotyö ja lapset ei salli eroa, en pystyisi suoriutumaan molemmista (koululaiset ja kolmivuorotyö), varsinkin jos toinen sitten toteuttaisi itseään menemällä miten haluaa.
Kommentit (63)
Kyllä se pettää. Maksulliset on helposti saatavilla. Ne ei nalkuta eikä inhota. Toisin kun se oma puoliso, joka on aina siinä ja naama norsunvitulla.
Suuttuu vielä kun sanoo että suhde on nyt täysin platoninen.
Ohhoh