Voisitko seurustella miehen kanssa joka harrastaa masturbointia?
Kommentit (16)
No, minun mieheni ei tarvitse sitä tehdä.
Kysymys on hassu. Mieheni on ostanut minulle vibraattoreita summuita varmaan parilla tonnilla. Hän oikein toivoo, että masturboisin...
Vierailija kirjoitti:
SINÄ TURPA KIINNI NYT!!!!!!
Runkkari?
Joku seurustelee runkkarin kanssa tai sitten seurustelee valehtelevan runkkarin kanssa.
Sellaista miestä ei olekaan, joka ei masturboisi. Naisiakin aika vähän.
Ja mä olen ihan naimisissa tällaisen runkkarin kanssa 😱
Vierailija kirjoitti:
kyllä. onks tää vitsi?
tämä ei ole mikään vitsailun aihe....saatana
Näytä minulle mies, joka ei runkkaa, niin minä näytän sinulle yksisarvisen ja Helinä-keijun.
En olisi sellaisen kanssa joka ei runkkaisi. En halua enkä voi olla jatkuvasti jonain hiton tyhjennysastiana.
Vierailija kirjoitti:
No, minun mieheni ei tarvitse sitä tehdä.
Kysymys on hassu. Mieheni on ostanut minulle vibraattoreita summuita varmaan parilla tonnilla. Hän oikein toivoo, että masturboisin...
Tarvitsemisella ei ole mitään tekemistä sen kanssa.
Itse runkkaan vähintään kerran päivässä aktiivisen ja tyydyttävän seksielämän päälle, eli "harrastan masturbointia". Mieheni harrastaa vähemmän, mutta se ei minua haittaa eikä minulle kuulu. Eli kyllä voisin, ja seurustelenkin.
Kaikki miehet runkkaa. Deal with it. Joskus runkkaan miestä. Hän sanoo, että kunnon handjobi on todellinen nautinto. Toki naisen käsi kullilla on ihanampi kuin oma, mutta hätätilanteessa omakin hyvä.
Kysytsä tosissasi?
Kyllä minä olisin ja seurustelenkin- syy, miksi tuo ei minua haittaa on, että inhoan valehtelemista.
Nykyinen mieheni tulee muuten suvusta, jossa korkea eturauhassyövän riski ja lääkäri on heille jopa neuvonut 'tyhjennystä' vähintäin 3 päivän välein - minä en halua naida kalenterin mukaan, joten tuohan on hänellä ihan terveydestä huolta pitämistä - tekisi sitä kyllä varmasti muutenkin, ja se on ihan fine.- etkö muka itse koskaan masturboi?
Vähän riippuu missä sitä harrastaa.
SINÄ TURPA KIINNI NYT!!!!!!