Sain 150€ lahjakortin Stockalle. Antakaa vinkkejä mitä sillä ostaisin.
Sain sen 40v synttärilahjaksi. Haluaisin jotain "pysyvää" ei esim. herkukkukoreja.
Kommentit (16)
Sulla oli jo ketju tästä. Oletko siis joku stockan buustaaja? Noloa.
Vierailija kirjoitti:
Sulla oli jo ketju tästä. Oletko siis joku stockan buustaaja? Noloa.
Huh! Todella noloa.
Vierailija kirjoitti:
Sain sen 40v synttärilahjaksi. Haluaisin jotain "pysyvää" ei esim. herkukkukoreja.
Kyllä herkkukoreillakin saa jotakin pysyvää. Ainakin mun persuuksiin on jäänyt pysyviä muistoja yhdestä jos toisestakin herkuttelukerrasta.
Hihi, mulla on melkein identtinen ketju, ihania ideoita on tullut: http://www.vauva.fi/keskustelu/2647265/ehdottakaa_mita_ostaisin_itselle…
Olen myös 40 plus, mutta sain käteistä joten olen vähän vapaampi suunnittelemaan.
Terveisin tuon toisen ketjun aloittaja. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä herkkukoreillakin saa jotakin pysyvää. Ainakin mun persuuksiin on jäänyt pysyviä muistoja yhdestä jos toisestakin herkuttelukerrasta.
Ja nelikymppisenä sitä pysyvää alkaa kertyä jo pikkurahallakin ostetuilla herkuilla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nelikymppisenä sitä pysyvää alkaa kertyä jo pikkurahallakin ostetuilla herkuilla!
Ei tartte pehmusteita puutarhakalusteisiin! ;)
Vierailija kirjoitti:
Hihi, mulla on melkein identtinen ketju, ihania ideoita on tullut: http://www.vauva.fi/keskustelu/2647265/ehdottakaa_mita_ostaisin_itselle…
Olen myös 40 plus, mutta sain käteistä joten olen vähän vapaampi suunnittelemaan.
Terveisin tuon toisen ketjun aloittaja. :)
Sori en ole huomannut sun ketjua. Kiitos kun linkitit, niin käyn lukemassa sun saamat viestit.
Onnee meille, t. tämän ketjun ap
Vierailija kirjoitti:
Osta talvitakki.
Ei 150 eurolla mitään kunnollista talvitakkia Stockalta saa.
Ostaisin itse Repeatin kashmirhuivin punaisena ja sitten Sauson punaiset nappanahkakäsineet. yhteensä n. 160 euroa.
Tai sitten kaksi Pentikin Helmiina lampunjalkaa yhteensä 120 e.
Noista olis helppo runoilla kiitoskortti tai -viesti lahjakortin antajalle: Toit lämpöä/valoa elämääni, kiitos.
Mä en meinaa saada edes 50 euron lahjakorttia käytettyä :D
ben ja jerry jäätelöä sekä jyllenbergin kallista juustoa.
Minulla oli ihan sama juttu, 150 € lahjakortti. Sijoitin sen laukkuun ja vähän jäi, niin loput hulluille päiville.