kenelle kaikkille pitää kertoa klamydiasta?
Sain tietää että, minulla on/oli klamydia. Sain neljä tablettia lääkärissä.
Olen ollut muutaman miehen kans ilman kumia ja yhden miehen kanssa olen käyttänyt aina kumia, patsi peppuseksissä.
Pitääkö mun kertoa myös tälle kenen kans olen aina käyttänyt kumia, tästä klamydiasta??
Kommentit (18)
Rehellisyyden nimissä kerro kaikille kumppaneille.
Ei tartte kertoo kenellekää! Nolaat vaan ittes ja saat syytökset et oot tartuttanut sen niihin. Jokainen huolehtikoon ite omista testauksistaan!
Vai onko joku ilmottanut sulle että mee testiin?
Olisit käskenyt lääkärin ilmoittaa, jos et itse pysty. Lääkäri on siitä vastuussa, koska klamydiasta kuuluu ilmoittaa.
Opettajalle, pastorille ja nimismiehelle.
Esko Aholle, lähi Siwan kassalle ja ensimmäiselle lastentarhaopettajallesi.
Joo kerron kaikkille heille. Mutta en tiiä miten kannattais kertoa? Millä sanoin?
Kaikkien niiden koirien omistajille, joiden kanssa olet ollut sukupuoliyhteydessä.
Facebookiin voisit laittaa kaikille näkyvän ilmoituksen
Tai paikallislehteen, nimien ja kuvien kera. Myös sen paskaröörin hoonaajan.
Siis sait veronmaksajien kustantaman hoidon ilman, että sulta kysyttiin tartunnan lähteet ja mahdolliset tartunnan saajat? Nehän on aina jäljitettävä teveydenhuollon puolesta...
Mulla oli klamydia viime vuonna ja sen aikana olin varmaan ollut 4-5 eri miehen kanssa. Exä oli ainoa jolle kerroin, koska hän merkitsi minulle jotain. Muut saivat pärjätä omillaan.
Ihan perinteinen "minulla on todettu klamydia. Käy sinäkin testeissä. Ps. Ei soitella".
Oisko hyvä?
Tätä se on nykyisten hutsujen kanssa. Taudit leviää kun akat on nöyrästi selällään jokaisen äijän käskystä.
Kaikille kenen kanssa seksiä sattuu harrastamaan.