Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Revitalashista tai risiiniöljystä ripsien kasvatuksessa?

Vierailija
27.08.2016 |

Omat ripset ovat aika tyngät, ja haluaisin niistä pidemmät. Onko täällä kukaan kokeillut Revitalashia? Kiinnostaisi lähinnä kuulla, onko tullut ikäviä sivuvaikutuksia, ainehan selvästi toimii, mutta en oikein tiedä, uskaltaako tuota käyttää. Entä risiiniöljy? Onko siitä ollut kenellekään mitään apua?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tosi harventuneet ja huonokuntoiset ripset, syytä en tiedä. Ei ole mitään hius- tai iho-ongelmia ollut. Olen käyttänyt nyt noin neljä viikkoa joka ilta ja jatkan vähän harvemmassa tahdissa. Toisessa silmässä ei ollu enää edes mihin laittaa ripsaria ja muutenkin muutama hassu lyhentynyt karva. No, olin aika skeptinen, mutta kyllä risiiniöljy näköjään toimii :) Yläripset on todella tuuheat ja pituuttakin piisaa, alaripset maltillisemmat mutta hyvässä mallissa. Luulin, että jos jotain tuloksia tulee niin ehkä puolen vuoden päästä tms. Suosittelen kokeilemaan, ei ole kallis menetys jos ei toimikaan. Niin ja taputtelin sitä myös kulmakarvoihin ja niissäkin ilmennyt kasvua/vahvistumista.

Vierailija
2/7 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revitalash toimii mulla loistavasti. En olis ehkä edes uskonut kuinka hyvin. Mulla oli alussa vähän punoitusta kun joka ilta laitoin mutta meni nopsaan ohi. Nyt riittää ylläpitona kerta, kaksi viikkoon. Voin suositella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla! Pitää siis ehdottomasti kokeilla risiiniöljyä, googlailin muidenkin kokemuksia, ja joillakin tuntuu toimivan, joillakin taas ei. Kulmakarvoihinkin olisi kiva saada tuuhennusta. ap

Vierailija
4/7 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risiiniöljy toimii mutta vie aikaa ja vaatii ihan jokailtaisen öljyämisen

Vierailija
5/7 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Revitalash toimii mulla loistavasti. En olis ehkä edes uskonut kuinka hyvin. Mulla oli alussa vähän punoitusta kun joka ilta laitoin mutta meni nopsaan ohi. Nyt riittää ylläpitona kerta, kaksi viikkoon. Voin suositella.

Saako kysyä, minkä väriset silmät sulla on? Luin jostain, että yksi pysyvä sivuvaikutus saattaa olla iiriksen muuttuminen ruskeaksi, enkä kyllä haluaisi, että niin käy. Onkohan kellään muuten kokemusta siitä Revitalashin kulmakarvatuotteesta? ap

Vierailija
6/7 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako kysyä, minkä väriset silmät sulla on? Luin jostain, että yksi pysyvä sivuvaikutus saattaa olla iiriksen muuttuminen ruskeaksi, enkä kyllä haluaisi, että niin käy. Onkohan kellään muuten kokemusta siitä Revitalashin kulmakarvatuotteesta? ap

o_O Siniset silmät oli ja on edelleen...

Vierailija
7/7 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

o_O Siniset silmät oli ja on edelleen...

Joo, mulla on siniharmaat. Myös se ripsien mahdollinen kasvaminen silmän "sisäpuolelle" huolestutti, mutta nämähän nyt ovat niitä worst case scenarioita. ap