Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En haista melkeinpä mitään :(

Vierailija
27.08.2016 |

Hajuaistini on ollut aina huono. On siinä hyvätkin puolensa, mutta se haittaa välillä arkielämää. En osaa ollenkaan sanoa haiseeko joku paita käytetylle tai joku juttu likaiselle, ja tämän ansiosta olen muunmuassa vetänyt hieltä haisevissa kengissä menemään pari viikkoa. Kerran onnistuin dippaamaan laukun johonkin epämääräiseen eritemönjään bussissa ja huomasin vasta kun työkaveri huomautti lemusta. Nolottaa, pidän huolta hygieniasta ihan hullun lailla mutta silti näitä sattumuksia tuntuu käyvän aina silloin tällöin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni keväällä flunssan jälkeen hajuaisti, eikä se ole palautunut. Kissapissakaan ei haise. Ymmärrän ongelmasi ja se on hankala.

Vierailija
2/8 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantapaisia kokemuksia, ja kotona oli vielä huono hygienia... mitenköhän pahalle olen pahimmillani haissut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaateilla on huono hajuaisti 😨 No ei vaan, ymmärrän tuskasi... Itselläni on juuri päinvastainen, haistan kaiken ja liiankin hyvin. Joskus on naureskeltu että sopisin töihin tulliin. Ei tuo liian tarkka hajuaistikaan kivaa ole. Kerran flunssassa menetin makuaistini pariksi päiväksi kokonaan ja se oli kamalaa. Kyllä nuo aistit vaan on tosi tärkeitä...

Vierailija
4/8 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samantapaisia kokemuksia, ja kotona oli vielä huono hygienia... mitenköhän pahalle olen pahimmillani haissut.

Hei, minulla kanssa! Voisiko tuohon vuosia vallinneeseen huonoon hygieniaan tottua niin, ettei vaikka joku hiki enää edes haise omaan nenään?

Vierailija
5/8 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta meni hajuaisti kun muutin keskustaan. Alkuun haistoin pakokaasut tosi selvästi ja limakalvoilla tuntui koko ajan ärsyttävä kalvo. Parin kuukauden päästä jatkuva veemäinen polttelu limakalvoilla meni ohi enkä vaan enää haista mitään.

Vierailija
6/8 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko sulla olla sinkin puute? Se voi aiheuttaa mm. hajuaistin heikkenemistä. Asian pystyy toteamaan verikokeella, esim. Antioksidanttiklinikalla.

Vierailija
7/8 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko parkinssonin taudin ensioireita hajuaistin katoaminen.

Vierailija
8/8 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!Täällä samaa vaivaa poteva,ärsyttää kun en haista tosiaankaan edes kissan pissaa enkä vauvan kakkaa,kuin tosi harvoin :( vaiva on tosi kiusallinen enkä ole ottanut asiaa puheeksi lääkärissä,pitäisköhän?Olen sairastanut kroonista nuhaa kauan,johtuneeko siitä?