Voiko mies mennä yksiin baariin?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Voi ja ajatellaan.
Hö, no miksei vois mennä? Pelkäätkö olevasi jotenkin säälittävä toisten silmissä? Unohda moinen ajattelu ja mee, tee, nauti menosta sekä tutustu uusiin ihmisiin. Ajattele, että saat mennä oman mielesi mukaan eikä tarvi keltään kysellä mielipidettä aikatauluun tai mihinkään. :)
Entä jos istuu yksin omassa pöydässä koko ajan?
Mies voi mennä yksin baariin, mutta nainen ei.
Siellä on niin paljon ihmisiä yksin ettet arvaakaan. Suuri osa vaan pyrkii juttelemaan muiden kanssa, joten ulkopuoliselle näyttää ettei ole yksin. Ja voit istua yksin juttelematta. Ihan kuinka vaan haluat.
Lol, kuka nyt enää jossain baarissa käy? Ei tää ole enää 70-luku.
Siitä vaan. Ties vaikka löytyisi joku kaveri juttuseuraksi.
Vierailija kirjoitti:
Lol, kuka nyt enää jossain baarissa käy? Ei tää ole enää 70-luku.
Vain käymällä tiedät totuuden.
Voi mennä ja ihan sama mitä muut ajattelee. Toki voit vaikuttaa vähän nyrjähtäneeltä tapaukselta, jos siellä yksinäsi istuskelet koko ajan, mutta niin voi löytyä myös seuraa helpommin kuin kavereiden kanssa.
Jos vaimoa uskoo, ei voi. Ei kuulema ole mitään syytä mennä vain yksin istuskelemaan baariin.
Minä kun vain haluan välillä nauttia oluesta tai viskistä rauhassa muualla kuin kotisohvalla... Eri lajeja vaikka viskiä voi siten maistella ostamatta koko putelia. Ehkä tustalla on mustasukkaisuus, tai sitten se mitä hän ITSE tekisi ollessaan yksin baarissa, en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Jos vaimoa uskoo, ei voi. Ei kuulema ole mitään syytä mennä vain yksin istuskelemaan baariin.
Minä kun vain haluan välillä nauttia oluesta tai viskistä rauhassa muualla kuin kotisohvalla... Eri lajeja vaikka viskiä voi siten maistella ostamatta koko putelia. Ehkä tustalla on mustasukkaisuus, tai sitten se mitä hän ITSE tekisi ollessaan yksin baarissa, en tiedä.
Oletko ap?
Vierailija kirjoitti:
Entä jos istuu yksin omassa pöydässä koko ajan?
No mikäs siinä. Toihan on varsinkin jossain pikkubaareissa aika yleistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap?
En, kunhan vain kerroin erään variaation aiheesta.
Voi ja ajatellaan.