Jasmiini/ssss, kertoisitko mielipiteesi?
Kommentit (101)
Voi lol :D Jatkakaa. Haen lautasellisen poppareita ja, hui kauhistus, SYÖN ne.
Jasmiini kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmiini kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmiini kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmiini kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmiini kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa ällöttävä kiusaaminen! Vituttaa myös alapeukuttavat plösöt Jasmiinin puolesta.
Jaa...ilmeisesti ei ole kiusaamista haukkua tuntemattomia ihmisiä plösöiksi? Paraskin puhuja.
Jassssssmiini saa ihan sitä mitä on tilannut.
Jos mitat on plösöt niin siloin on plösö. Simples. Ilkeää? Ei. Totuus? Kyllä.
Sinusta kuitenkin miss anoreksia, sössö ja lapsettomuuden toivominen on sallittua? Todella aikuismaista ja eikä ollenkaan ristiriitaista...
Sinun kanssasi ei voi keskustella asiallisesti ja aikuismaisesti. Yritetty on. Sinun mielipiteesi eivät edelleenkään ole universaali totuus, joten lopeta se muiden haukkuminen. Suurin osa haluaa olla terveitä. Ole sinä rauhassa oksenteleva, lapseton ihmisraunio.
Miksi muistutat lapsista koko ajan?!?!?!?! Lopeta!
En. Niin kauan kuin kiusaat muita niin maksan takaisin potut pottuina. Pilaisit sen lapsenkin elämän, joten hyvä vain, ettei sinusta tule äitiä.
Mitta keskustelut eivöt edelleenkään ole kiusaamista tsiisus, läskidenialisri!!! Olisin aidosti hyvö äiti, tiedön sen ja muutkin tietävät eikä sitä muuta av vierailijan BS
Joo, opettaisit lapsesi läskisoturiksi. Opettaisit hänet oksentelemaan. Opettaisit hänet juomaan vodkaa ja käyttämään huumeita. Jokainen viestisi alleviivaa, kuinka huono äiti olisit.
LOPETA JO!!!!!!!!! En tekisi noista mitäön!!!!!!! Haluan itsekin eroon kaikesta paskasta, miksi helvetissö siirtöisin sen muihin?!?!?!?! Puhumattakaan lapseeni???????? Idiootti!
Kiellät kuitenkin kaikki oksentelun haitat, yrität ehdotella normaalipainoisille laihduttamista jne. Siirrät paskaaa koko ajan muihin kirjoittelemalla tällä palstalla.
En kiellä, KOEN NE JO!!!!!!!!! Normaalipainoisen ON vara laihduttaa PALJON, koska NORMAALIRAJA ON KORKELLA!!!! SINÄ OLET PASKANSIIRTÄJÄ!
Älä neuvo tällaisia! Monen syömishäiriöhelvetti alkaa juuri tällaisista neuvoista!
Seli seli, nyt sille vaa'alle ja kerro lukema tännekin. t. 170 cm/43 kg :)
Jasmiini kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmiini kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmiini kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmiini kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmiini kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmiini kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa ällöttävä kiusaaminen! Vituttaa myös alapeukuttavat plösöt Jasmiinin puolesta.
Jaa...ilmeisesti ei ole kiusaamista haukkua tuntemattomia ihmisiä plösöiksi? Paraskin puhuja.
Sinusta kuitenkin miss anoreksia, sössö ja lapsettomuuden toivominen on sallittua? Todella aikuismaista ja eikä ollenkaan ristiriitaista...
Sinun kanssasi ei voi keskustella asiallisesti ja aikuismaisesti. Yritetty on. Sinun mielipiteesi eivät edelleenkään ole universaali totuus, joten lopeta se muiden haukkuminen. Suurin osa haluaa olla terveitä. Ole sinä rauhassa oksenteleva, lapseton ihmisraunio.
En. Niin kauan kuin kiusaat muita niin maksan takaisin potut pottuina. Pilaisit sen lapsenkin elämän, joten hyvä vain, ettei sinusta tule äitiä.
Mitta keskustelut eivöt edelleenkään ole kiusaamista tsiisus, läskidenialisri!!! Olisin aidosti hyvö äiti, tiedön sen ja muutkin tietävät eikä sitä muuta av vierailijan BS
Joo, opettaisit lapsesi läskisoturiksi. Opettaisit hänet oksentelemaan. Opettaisit hänet juomaan vodkaa ja käyttämään huumeita. Jokainen viestisi alleviivaa, kuinka huono äiti olisit.
LOPETA JO!!!!!!!!! En tekisi noista mitäön!!!!!!! Haluan itsekin eroon kaikesta paskasta, miksi helvetissö siirtöisin sen muihin?!?!?!?! Puhumattakaan lapseeni???????? Idiootti!
Kiellät kuitenkin kaikki oksentelun haitat, yrität ehdotella normaalipainoisille laihduttamista jne. Siirrät paskaaa koko ajan muihin kirjoittelemalla tällä palstalla.
En kiellä, KOEN NE JO!!!!!!!!! Normaalipainoisen ON vara laihduttaa PALJON, koska NORMAALIRAJA ON KORKELLA!!!! SINÄ OLET PASKANSIIRTÄJÄ!
Älä neuvo tällaisia! Monen syömishäiriöhelvetti alkaa juuri tällaisista neuvoista!
Lopettakaa minun syyttäminen muiden syömishäiriöidtä!!!!! En. Ole. Vastuussa. Kenestäkään. Kaikki. Ovat. VastuusA. Itse. Itsestään.!!!!
Jos keskustelu mitoists triggeröi, ÄLÄ LUE!!!!
Tällä logiikalla mä saan vetää sua turpaan. Mitäs kävelit kadulla ja olit tiellä. Ota vastuu teoistasi moraaliton, ilkeä paskapää!
Jasmiini kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmiini kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmiini kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmiini kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmiini kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmiini kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa minun syyttäminen muiden syömishäiriöidtä!!!!! En. Ole. Vastuussa. Kenestäkään. Kaikki. Ovat. VastuusA. Itse. Itsestään.!!!!
Jos keskustelu mitoists triggeröi, ÄLÄ LUE!!!!
Kiusaajalla ei siis itsellään ok mitään vastuuta? Olet kyllä Ssss todella ilkeä. Minua koulukiusattiin 10 vuotta. Huudeltiin läskiksi jne. Sairastuin vakavaan masennukseen ja syömishäiriöön. Oma vika hei tietty. Mitäs triggeröidyin.
Kuulostaako hyvältä, oon 189 cm ja painan siiz kax kiloo?
Sössö siis puolustaa koulukiusaamistakin. Kuinka yllättävää....not.
Jasmiini kirjoitti:
MITÄ VITTUA!?'?'?!?!! Puolustan MITOISTA KESKUSTWLUA!!!!!!!!!!!!!
Sä et keskustele vaann huudat ja haukut. Painu h**vettiin palstalta!
Jasmiini kirjoitti:
MITÄ VITUN KIUSAAMISTA TÄSSÖ ON?!?!?!?! TE OLETTE KIUSANNEET MINUA, SANOITTE ETTEI MINUST AOLE ÄIDIKSI VAIKKA ON!!!!!!!! SAAN LAPSEN JOS HALUAN LAPSEN OLEN VSRMA SIITÖ!!!!!!!!!!!! OLETTE VITUTTAVIA!!!!!
Onneksi et saa. Opettaisit vain lapsesikin kiusaajaksi.
Jasmiini kirjoitti:
IHAN JO PERUSLUONTEELTAAN "SÖSSÖ" ON VITTU KOULUKIUSAAMISTA EETTEKÄ EDES TAJUA SITÄ OLETTE NIIm VITUN TOTTUNEITA SEN KÄYTTÖÖN, MIETTIKÄÄ!!!!!!!!
Samoin kuin se läskidennialistiksi kutsuminen...
Jasmiini kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmiini kirjoitti:
IHAN JO PERUSLUONTEELTAAN "SÖSSÖ" ON VITTU KOULUKIUSAAMISTA EETTEKÄ EDES TAJUA SITÄ OLETTE NIIm VITUN TOTTUNEITA SEN KÄYTTÖÖN, MIETTIKÄÄ!!!!!!!!
Samoin kuin se läskidennialistiksi kutsuminen...
LÄSKIDENIALISMI ON ILMIÖ, SÖSSÖ EI OLE ILMIÖ VAAN NIMITTELY!!!!!!!!!
SUN keksimäsi "ilmiö". Mäkin julistan sössöyden ilmiölsi 😅
Jasmiini kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmiini kirjoitti:
MITÄ VITUN KIUSAAMISTA TÄSSÖ ON?!?!?!?! TE OLETTE KIUSANNEET MINUA, SANOITTE ETTEI MINUST AOLE ÄIDIKSI VAIKKA ON!!!!!!!! SAAN LAPSEN JOS HALUAN LAPSEN OLEN VSRMA SIITÖ!!!!!!!!!!!! OLETTE VITUTTAVIA!!!!!
ANNA VITTU OLLA JO!!!! MITÄ MINUN, SINULLE TÄYSIN VIERAAN ANONYHMIN, MAHDOLLINEN LAPSETTOMUUTENI VAIKUTTAA SINUN ELÄMÄÄSI?!?!?!?'?'?' SE VAIKUTTAA MINUUN EIKÖ SINUUN!!!!!!!
Ajattelen vain lapsen parasta. Asia, jota et koskaan tajua. Ketään lasta ei tule rangaista tuollaisella vanhemmalla.
tilatkaa valkotakkiset tolle, oikeasti
1. X on niin lihava, ettei voi saada lapsia.
Se on hänen omaa syytään.
2. Y on niin laiha, ettei voi saada lapsia.
Se on hänen omaa syytään.
Jasmiini hyväksyisi 1, muttei 2. Suurin osa ihmisistä hyväksyisi joko molemmat tai ei kumpaakaan, koska ovat loogisia ajatuksissaan.
Jasmiinille lihavat ovat itse syyllisiä kaikkeen pahaan, mitä heillä on elämässään ja laihat eivät ole syyllisiä edes ihan samoihin seurauksiin, kuten lapsettomuus. Ja kaikki tämä, koska äärimmäinen laihuus on hänen subjektiivisen näkemyksensä mukaan paremman näköistä kuin äärimmäinen lihavuus. Terveellistähän kumpikaan ei ole. Voiko pinnallisepaa ihmistä olla. Pahinta on, ettei hän pohdi paino-ongelmia vain omassa päässään vaan yrittää saada muutkin voimaan huonosti, vaikka olisivat normaalipainoisia. Se on minusta aika kamalaa. Lapsettomuus voi seurata sekä äärimmäisestä laihuudesta että äärimmäisestä lihavuudesta. Hyvä puoli on se, että ongelma yleensä korjaantuu, kun palaa normaalipainoon. Niin kauan kuin ei itse näe olevansa avain ongelman ratkaisuun, se ongela pysyy. Ja jos ruokavalion säilyttäminen on tärkeämpää kuin lapsen saaminen, ei sitä lasta antaitsekaan. Eli jos ei kykene lihottamaan itsensä normaalipainoon, jotta voisi tulla raskaaksi, on liian sairas tulemaan raskaaksi.
Jasmiini kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmiini kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmiini kirjoitti:
ANNA VITTU OLLA JO!!!! MITÄ MINUN, SINULLE TÄYSIN VIERAAN ANONYHMIN, MAHDOLLINEN LAPSETTOMUUTENI VAIKUTTAA SINUN ELÄMÄÄSI?!?!?!?'?'?' SE VAIKUTTAA MINUUN EIKÖ SINUUN!!!!!!!
Ajattelen vain lapsen parasta. Asia, jota et koskaan tajua. Ketään lasta ei tule rangaista tuollaisella vanhemmalla.
Mikä vittu sinua vaivaa???? Jankkaat kahdeksatta sivua siitä miten paska äiti olisin??????? MITEN SINUT ON KASVATETTU?????????? Minö pistäisin aina lapsen itseni edelle, viettäisin sen kanssa aikaa, huolwhtisin, rakastaisin, olisin läsnä ja KUUNTELISIN!!!!!! Olisin HYVÄ ÄITI!!!!!!! Mutta oletko sinä?????,
Luuletko todella että vain yksi ihminen on osallistunut tähän keskusteluun :D? Joo. Laihduttaisitte yhdessä ja kattelisitte malleja. Viettäisitte aikaa vauvapalstalla sekoilemassa :D
En ymmärrä miksi kiusaatte jasmiinia,mitä se teidän persettä kaivaa jos joku ihannoi laihuutta?
minua kiinnostaisi nähdä minkä näköinen pirkko jasmiini on,varsinkin alasti.
t.M40v
Mun äitini oli juuri tollanen kuin Ssss. Lapsuuteni ei ollut hyvä...
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi kiusaatte jasmiinia,mitä se teidän persettä kaivaa jos joku ihannoi laihuutta?
minua kiinnostaisi nähdä minkä näköinen pirkko jasmiini on,varsinkin alasti.
t.M40v
Ihailkoon rauhassa! Kunhan ei pakkosyötä ihannettaan muille. Jazzu on todennäköisesti ylipainoinen, lisäksi hän on alkoholisti ja on myöntänyt huumeiden käytön.
Sössö painaa 80 kiloa, 167 pituutt<a