Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oikeasti, kuka jaksaa enää katsoa uutta Vain elämää-kautta?

Vierailija
27.08.2016 |

Musta on todella noloa, että joku Hectorkin laskelmoi niin pieleen, että kieltäytyi Vain elämää-ohjelmasta pari ekaa kautta kun olisi oikeasti saanut siitä hyötyä kuten Neuman (hetkeksi), mutta nyt koko ohjelma on jo ihan puhkikuluttu.
Mä en aio katsoa sen takia, koska edellisestäkään kaudesta ei jäänyt enää mitään mielikuvia ja myötähäpeä tuli niistäkin kerroista. Sitä ei vaan voi päihittää, kun Cheek nousi supersuosioon siitä ja Jukka Pojan esityksen oli huikeita ja siellä oli mielenkiintoisia persoonia.
Tuo ohjelma pitäisi pistää pakettiin, ei jengiä enää kiinnosta, en usko minä ainakaan etenkin nyt, kun ehkä maailman persoonattomimmat tyypit on valittu tonne.
Tuo porukka tuolla on sitäpaitsi jotenkin haikeita, Chisu, aina vaan sama nainen. Anna Puu, ok, voisko joku alkaa tekemään sille oikeasti hyvä biisejä? Mikael Gabriel, kiintiöräppäri. Hector, kiintiö vanha pieru. Lauri Tähkä, miltä kuulostaat kaikki maailman biisit pohjalaisittain? Suvi Teräsniska. No hänestä kertoo kaiken, kun sanoi haastattelussa: En tiedä kiinnostuvatko miehet minusta vain siksi, koska olen Suvi Teräsniska.. Nainen, KUKAAN EI TUNNISTA SUA KADULLE???

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksanut katsoa sitä ekaakaan kautta... kaik hasbeenit jossain riparilla, no thanks.

Vierailija
2/15 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitysvammaiset tykkää katsoa Vain elämäätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neloselta tulee nyt näitä spoilereita, ja tosi paskalta vaikuttaa. En edes tunnistanut näitä biisejä.. En ymmärrä, miksi Chisun pitää esimerkiksi kaikista kappaleista tehdä niitä hönkiviä versioita tai miksi Peräsniska moduloi kaikista biiseistä sellaisia, että O.Lindholm olisi ne laatinut..Laulaisivat omia laulujaan.

Vierailija
4/15 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksanut katsoa sitä ekaakaan kautta... kaik hasbeenit jossain riparilla, no thanks.

Sama, eli kuka oikeasti jaksoi katsoa ekaakaan kautta? Yhden jakson katsoin, se riitti. Se meni just näin, eri ihmisillä vain https://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/46/2lm/rbem/510054/14955611…

Vierailija
5/15 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi katsoa/kuunnella Kuustosta nauramassa ja vielä vähemmän itkemässä.

Vierailija
6/15 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin just tvstä ennakkomainoksen ja meni kaikki fiilikset. Chisu vaikutti typerältä ylimeikatulta idiootilta jonka versiot lähinnä yrjöttää. MG jollain lailla ok, Teräsniskan kiljuntaa ei pystynyt kuuntelemaan, Anna Puu täysin mitäänsanomatonta sontaa. Eikä Hectorkaan loistanut. Yök.

Vierailija
7/15 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut yhtäkään kautta ja tätä tulevaakaan en meinannut katsoa. Vaikka esiintyjät ihan ok tyyppejä varmaan ovatkin, niin heidän tekemisensä ei kiinnosta. Radiosta voin kappaleita aikanaan kuunnella, katselu olisi tuskaa.

Vierailija
8/15 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kenenkään ole PAKKO katsoa mitään.

pitkästä aikaa Minä katson kun siellä on nimenomaan Hector, Kuustonen, Tähkä, Teräsniska.

Menkää te vain antti tuiskun keikalle se on teille oikein.

Vierailija
9/15 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin siitä kun oli Vartiainen ja Samuli Edelmann. Niillä oli kemiaakin keskenään.

Vierailija
10/15 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähkä voi olla hauskakin. Kun vääntää kaikki pohjaalaiseks. Aika monta huonoa laulajaa osunut tälle kaudelle. Hectorilla on kyllä niin hyviä biisejä, että rima aika korkealla muille.

Vierailija
11/15 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäsin siitä kun oli Vartiainen ja Samuli Edelmann. Niillä oli kemiaakin keskenään.

No ei ollut mitään kemiaa. Jenni oli kuin pakastimesta otettu lahna.

Vierailija
12/15 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän kenenkään ole PAKKO katsoa mitään.

pitkästä aikaa Minä katson kun siellä on nimenomaan Hector, Kuustonen, Tähkä, Teräsniska.

Menkää te vain antti tuiskun keikalle se on teille oikein.

Miksi aina täytyy mollata toista jos jotain toista kehuu? Kyllä minä ainakin voin sekä katsoa vain elämää ohjelman sekä mennä Tuiskun keikalle. Vain elämä ohjelmassa joutuu aina silloin tällöin kokemaan myötähäpeää, mutta mitä siitä. Ja todellakin tv:n voi aina sulkea tai vaihtaa kanavaa. Ei kenenkään ole pakko katsoa yhtään mitään. Mutta aina riittää niittä jotka tämänkin ohjelman ilolla katsoo.  Ja heidän mielestään taas jokin toinen ohjelma, jota esim. AP pitää hyvänä on tosi huono. Makuasioista ei voi kiistellä. Yksi tykkää isästä  ja toinen pojasta.

Vierailija
13/15 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuustonen ja Tähkä saman pöydän ääressä itkemässä... eiiih...

Vierailija
14/15 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millon alkaa? Tietysti katson.

Vierailija
15/15 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna Ville Galle kosketti. Ihana hokijäbä!! Mutta oon samaa mieltä, ohjelman aika ohi, samoin kuin Putouksen. Sääli.

Työviikon jälkeen oli ihana käpertyä sohvalle nuorimmaisen (9v.) kanssa katsomaan molempia ohjelmia.