Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysyin mieheltä,onko seurustellut kuinka ennen minua, ei vastannut mitään.

Vierailija
27.08.2016 |

Ollaan tapailtu joku 3kk ja tuli puhetta tästä. Kysyin sitten tätä mieheltä ja hän katsoi kumman näköisenä maahan? eikä vastannut mitään..On ihan komea mies ja 27-vuotias eikä ole mikään ujo, kysyi muakin treffeille yhtäkkiä vaan kahvilassa.

Salaako jotain? eikö tämmösistä yleensä puhuta suhteissa kyllä nämä asiat kumminkin kiinnostaa

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei ole seurustellut?

Vierailija
2/21 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisia asioita kysytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla sen eka. On saattanut kerätä viikkoja rohkeutta kysyäkseen sua.

Vierailija
4/21 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä asia on niin tärkeä naisten tietää?

Minultakin nainen uteli tapailun aikana että mitenkä pitkiä suhteita minulla on ollut, mitä tuo tieto muuttaa?

Eihän mies siitä miksikään muutun onko seurustellut 10v tai ei yhtään.

Vierailija
5/21 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisi vituttaa, jos on lopultakin saanut tyttöystävän ja se on heti mammapalstalla ulisemassa.

Vierailija
6/21 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On parisuhteessa.

Vierailija
7/21 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän kysyn ja otan selvää heti. En tosin koske periaatteessa alle 30 vuotiasiin, ja jos mies ei ole yli 30 vuotiaana edes seurustellut, ei kyllä ole mun homma alkaa mitään opettamaan. Olen itse vielä lähempänä kahta kuin kolmeakymmentä, mutta en voi sietää osaamattomia miehiä sängyssä.

Vierailija
8/21 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan hänen ensimmäinen nainen ja heti meni vituiksi. Shamee mies nyt oikein kunnolla siitähän te naiset nautitte.

Vierailija
9/21 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette tapailleet, mutta ette ole pari?

Vierailija
10/21 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On parisuhteessa.

Tämä. Seurustelee edelleenkin.

Vierailija
11/21 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän kysyn ja otan selvää heti. En tosin koske periaatteessa alle 30 vuotiasiin, ja jos mies ei ole yli 30 vuotiaana edes seurustellut, ei kyllä ole mun homma alkaa mitään opettamaan. Olen itse vielä lähempänä kahta kuin kolmeakymmentä, mutta en voi sietää osaamattomia miehiä sängyssä.

helpompi se on opettaa uutta kuin koittaa korjata useasti suhteessa epäonnistunutta.

Vierailija
12/21 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis mitä kysyit? Kuinka monta kertaa? Kuinka kauan? Kuinka vakavasti? Mitä?

Vierailija
13/21 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmeen kuukauteen ette ole puhuneet edes historiasta? Nyt sillä asialla, onko mies seurustellut vai ei, ei ole enää mitään merkitystä. Vai muuttaako se nykyistä jotenkin? Mitä haluaisit tietää mahdollisista edeltäjistäsi? Mitä he sinua enää kiinnostavat? Aikoinaan kun mieheni kanssa aloin seurustelemaan, niin juttelimme nämä asiat toisena päivänä ja sen jälkeen niihin ei olla ihmeemmin kajottu, ne ovat historiaa ja nyt on nyt.

Vierailija
14/21 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On parisuhteessa.

Tämä. Seurustelee edelleenkin.

Jos olisi parisuhteessa niin olisi varautunut tähän kysymykseen eikä jäisi hiljaiseksi IMO.

Vierailija
15/21 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä asia on niin tärkeä naisten tietää?

Minultakin nainen uteli tapailun aikana että mitenkä pitkiä suhteita minulla on ollut, mitä tuo tieto muuttaa?

Eihän mies siitä miksikään muutun onko seurustellut 10v tai ei yhtään.

Samaa myös ihmettelen naisissa.

Kun sitten sattuukin mies joka kertoo koko exä historiansa, niin ollaan naama kurtussa valittamassa kun mies vain puhuu existä.

Vierailija
16/21 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä asialla on merkitystä enää? Mitä teet mahdollisella tiedolla? Miksi ette ole jutelleet seurustelukuviot ja historiat heti, vaan alat vasta nyt niistä vänisemään? Historia on mennyttä, nyt on nyt. Joka vanhoja muistelee, sitä tikulla silmään, tai jotakin sinne päin.

Vierailija
17/21 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

helpompi se on opettaa uutta kuin koittaa korjata useasti suhteessa epäonnistunutta.

En ensisijaisesti etsi miehistä parisuhdetta, vaan nyt nuorena keskityn lähinnä hyvään seksiin. Ehkä 30 vuotiaana sitten joskus otan tuommoisen kokemattoman ja perustan perheen ja opetan miehen mieleisekseni. Nyt on turbulenssia sen verran että ei kärsivällisyys moiseen riitä.

Vierailija
18/21 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän, että mieheni on seurustellut ennen mua - olen tavannutkin hänen exänsä.

Mutta aiempien kumppaneiden määrää en ole kysynyt, eikä hän ole sitä oma-aloitteisesti kertonut. Mulla on kolme aiempaa kumppania, miehellä mahdollisesti vähemmän. Näkisin, ettei asia minulle edes kuulu.

Vierailija
19/21 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap mustasukkainen? Jos saisit kuulla, että miehellä on ollut 15 tyttöystävää ennen sinua ja pari kierrossa tälläkin hetkellä, niin nostaisitko siitä metelin? Vai repeäisitkö hirnumaan, jos mies olisikin neitsykäinen? Ja jos vain tapailette, niin onko asialla väliä?

Vierailija
20/21 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse! Miehellä saattaa olla poikuus tallella!