Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä apua?

Vierailija
25.08.2016 |

En ole koskaan tarvinnut rahallista apua hakea joten minulla ei ole siitä mitään kokemustakaan. Tilanne on siis semmoinen että miehen kanssa erottiin. Samoihin aikoihin jouduin luopumaan töistä koska tällä hetkellä olen työkyvytön. Meillä on kolme lasta jotka ovat pääsääntöisesti minulla. Nyt uuteen asuntoon muuttaessamme minulla ei ole ollut varaa ostaa huonekaluja, pyykinpesukonetta yms... Lapsille olen saanut suunnilleen ostettua vaatteet ym tarvittavat tarvikkeet. Vanhimmalla lapsella ei ole kuin kahdet housut eikä ulkohousuja lainkaan. Tili on miinuksella ja laskuja maksettavana.

Muutenkin elämä ahistaa ja puristaa niin nyt sitten vielä talous kaatuu niskaan. Mistä voin hakea apua?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossusta.

Vierailija
2/17 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ymmärrän että sossusta voi hakea mutta siihen saattaa kestää että saa rahat sieltä tilille. Toisekseen meillä ei ole vielä ollut aikaa lastenvalvojalle jossa olisi päätetty elatusmaksuista ym asioista. Sossu varmaan vaatii että ne on selvitetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että pikavoittoa puhtaana käteen ollaan vailla.

Vierailija
4/17 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan sukulainen voisi auttaa näin akuutisti?

Vierailija
5/17 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkon diakoniatyö voi auttaa.

Vierailija
6/17 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseekohan sillon kuulua kirkkoon?

Vierailija
7/17 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sosiaalipäivystykseen mars! Esität mahdollisimman tarkkaan dokumentit tuloista ja menoista ja selität tilanteen perusteellisesti. Sieltä saat rahaa ihan välittömästi pakollisiin menoihin.

Vierailija
8/17 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tuosta sosiaalipäivystyksestä. Pitääpä alkaa googlettaa. Ei auta sukulaiset. Yksi ystävä on syöttänyt meitä nyt muutaman viikon.

Vierailija
9/17 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän teidän ruokaa saada ja tarvittavat vaatteet. Eikö ex mies auta?

Vierailija
10/17 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla olet työkyvytön?

Vierailija
11/17 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sossusta saa hetikin maksusitoumuksen tuollaisessa tilanteessa esim pyykkikoneeseen, vaatteisiin, huonekaluihin ja ruokaan jne eli välttämättömyyksiin. Ei tarvi odottaa lastenvalvojan aikaa. Mutta on raaka mies sinulla ellei auta yhtään. Tsemppiä!

Vierailija
12/17 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs ne lasten entiset vaatteet on? Muutit ilman tavatoita, jätit työpaikkasi ja nyt ihmettelet tilannetta?

Varmaan joku kiltti täti tai setä täältä laittaa sulle tilille rahaa.

Pyydäpä sitä duunipaikkaa takaisin tai mene muualle töihin.

Vierailija
13/17 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki lapsilla on entisetkin vaatteet. Ovat kesän aikana kasvaneet ja vaatteet kuluneet että kouluun tarvittiin uusia vaatteita ym. Minä mitään työpaikkaa ole jättänyt kun olen työkyvytön tällä hetkellä. Kiitos teille parista hyvästä vinkistä.

Vierailija
14/17 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki lapsilla on entisetkin vaatteet. Ovat kesän aikana kasvaneet ja vaatteet kuluneet että kouluun tarvittiin uusia vaatteita ym. Minä mitään työpaikkaa ole jättänyt kun olen työkyvytön tällä hetkellä. Kiitos teille parista hyvästä vinkistä.

Miksi olet työkyvytön?

Vierailija
15/17 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee päivät pullon kaa, en pysty työhön.

Vierailija
16/17 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet työkyvytön niin saatan sinä sairauspäivärahaa, eikö niin? Lapsilisillä lapsille vaatteita ja ruokaa, eikös maksupäivä ole huomenna??

Vierailija
17/17 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sun lomarahat ja irtisanomiskorvaukset on? Jos olet työkyvytön, saat varmaan sairausajan korvausta?

Kolmesta lapsesta saat lapsilisät, ja joku asuntohan sulla on kun sinne muutit.

Eiköhän se lasten isä anna sulle rahaa jos pyydät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi