Yliopistossa hauskinta on se, kun saa nauraa fuksien kanssa seurusteleville vanhemmille opiskelijoille.
Tälläkin hetkellä yksi miespuolinen opiskelijakaveri seurustelee fuksin kanssa. Itse on melkein kolmekymppinen opintojaan lopetteleva mies ja tämä fuksi tietty joku 20v pissis. Niin noloa.
Kommentit (11)
Nyt joku ns. ulkopuolinen on oppinut jännän uuden sanan "fuksi" ja tekee sen ympärille yläastelaisen aivoilla tuotettuja aloituksia.
Tuollainen pari oli eilen samassa pikaruokala jonossa, jossa sain jonottaa lähes puolituntia. Oli jopa pakko myötähäpeässä puuttua jopa keskusteluun. :D
Tajuan tuon mentaliteetin vielä yläasteella, jopa lukiossa. Mutta YLIOPISTOSSA, en tajua ollenkaan kaltaisesi "vanhemmat opiskelijat ovat parempia ja fuksit kuraa" -asennetta.
Huh kun oli taas tympeä aloitus :D luulen että aloittaja ei edes ole yliopistossa, kun hänelle fuksi ja pissis ovat synonyymejä. Kun itse aloitin fuksina, aloitti minun kanssa samaa aikaa myös monia yli kolmekymppisiä, perheellisiä ihmisiä. Millä tavalla sinä määrittelisit heidät kakaroiksi?
Ikis, et sä ole yliopistossa...sä olet nyt lepäämässä! Pyydä hoitajia hakemaan sun puhelin pois.
Me kyllä aina hiukan hihitellään kun sama 3-kymppinen ikiopiskelija menee joka syksy pokailemaan fukseja. Semmonen syystraditio. Mutta hihitellään kyllä juuri sille ikiopiskelijalle ei fukseille. :)
Olet kumma tyyppi.