Unohdin sitten treenikuulat toosaani
Treenikuulilla tarkoitan näitä pieniä metallisia kuulia joita käytetään lantiopohjalihasten treenaamiseen. Pistin ne eilen illalla sisään, siivoihin ja tein muita juttuja. Jotenkin olin niin ajatuksissani, että sinne ne unohtuivat. Treffailemani mies tuli kylään ja olimme aikeissa harrastaa seksiä. Mies oli työntymässä sisään katsoi mua oudosti ja kysyi, että mitä ihmettä sulla tuolla sisässä on? Muistin sitten kuulat. Ei siinä, selitin mitä varten ne on, otin pois ja jatkettiin myöhemmin touhuja. Onneksi sain ne vielä sisältä pois! Pitää varmaan ensi kerralla tehdä iso lappu johonkin seinälle, että KUULAT TOOSASSA. Muistan ottaa ne poiskin.
Näillä asioilla ei ole mitään väliä, mutta koska tämä on Av-palsta ja joku provo näitä kuitenkin tulee kysymään niin:
- Miehellä oli keskiverto penis. En ole mitannut.
- Mies ei ole pakolainen eikä maahanmuuttaja
- Käyn kyllä töissä ja ostin pallot omilla rahoillani. En lusmuillut päivää kotona.
-En ole myöskään läski
Kommentit (15)
Ja? Miksi tämä oli mielestäsi jakamisen arvoinen kokemus?
Jeesus mikä messuhalli jos on perse täynnä kamaa eikä sitä edes huomaa itse.
Vierailija kirjoitti:
Messuhalli :D, ei helvetti tää oli paras.
Vierailija kirjoitti:
Oli käsittääkseni pillussa, nämä kahvakuulat tällä ap:llä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ne on sellaiset erilliset metalliset kuulat niin voin vannoa, etteivät pysy messuhallissa.
Itselläni on ihan suht napakat paikat, mutta en tuollaisia painavia kuulia voi sisälle unohtaa, koska kumarrellesss ja esim pöntölle istuesss joutuu keskittymään siihen että kuulat ei tipu ulos.
Saa siis olla tosi napakka tavara, että kuulat voi sisään unohtua.
Jos olis messuhalli, ei ne pysyis siellä toosassa. idiootit.
Vierailija kirjoitti:
Jos olis messuhalli, ei ne pysyis siellä toosassa. idiootit.
Tarttuneet sinne juustoon kuin täi tervaan.
eikö ne muka oo tipahtanu pois kun oot käyny paskalla? tai etkö oo tuntenu niitä ollenkaan siellä? luulis että ne tuntee jos on sen verran poikat paikat että ne pysyy sisällä vessassa käymisenkin aikana.
Kiitos pelastitte mun illan, ahahhahahahaha 😂😂😂😂
Oon harkinut sellaisten kuulien hankkimista.
Vierailija kirjoitti:
Ap. on nainen.
Niitä lihaksia voi treenata ilman kuuliakin....