Haussa kohtuuhintainen hotelli Lontoossa
Suositelkaahan Lontoon-kävijät siistiä, suht' modernia hotellia Lontoon keskusta-alueella (tai ei kovin kaukana keskustan nähtävyyksistä)! Hakukoneilla tulee niiiin monia vaihtoehtoja, että kaipaisin suosituksia. Lähden matkaan ystävättären ja kahden esiteinin kanssa. Onko teistä kallista maksaa neljästä yöstä + lennoista n. 700e/hlö, kuten edellisellä matkallamme teimme? Mikä hotellivaihtoehto tekisi matkasta edullisemman?
Kommentit (27)
Axl Smith kuulemma majoittaa huokeaan hintaan.
Tämä aloitushan oli jo, uima-altaalla lisättynä, joku aika sitten.
Me lennettiin British Airwaysilla lennot meno-paluu 130€/henkilö ja hotelli kahdelta henkilöltä kokonaisuudessaan 290€ (to-su). Hotelli oli Tune Hotels King's crossilla johon saatiin hotels.comista hyvä tarjous sisältäen wifin, pyyhkeet yms. Muuten kyseisessä hotelissa maksetaan lisäpalveluista erikseen :)
Menettekö moikkaamaan jotain miestä sinne? 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Lontoosta saa ihan hyvin huoneen 50e per henkilö eli satasella koko huoneen. Travelodge-ketju on yksi vaihtoehto. Ja Norwegianilla lennot satasen edestakaisin
Travelodge-ketju on kuraa, ja niin on Norwegiankin. Itse jättäisin ennemmin koko matkan väliin, kuin käyttäisin kumpaakaan näistä.
Olen kyllä samaa mieltä. Varsinkin tuo Norwegian.
Minä olin viimeksi Novotel London City South -hotellissa. Tästä on nyt kulunut parisen vuotta, mutta olin tyytyväinen hinta-laatu-suhteeseen ja sijaintiin.
Travelodge-ketju on kuraa, ja niin on Norwegiankin. Itse jättäisin ennemmin koko matkan väliin, kuin käyttäisin kumpaakaan näistä.