Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haussa kohtuuhintainen hotelli Lontoossa

Vierailija
24.08.2016 |

Suositelkaahan Lontoon-kävijät siistiä, suht' modernia hotellia Lontoon keskusta-alueella (tai ei kovin kaukana keskustan nähtävyyksistä)! Hakukoneilla tulee niiiin monia vaihtoehtoja, että kaipaisin suosituksia. Lähden matkaan ystävättären ja kahden esiteinin kanssa. Onko teistä kallista maksaa neljästä yöstä + lennoista n. 700e/hlö, kuten edellisellä matkallamme teimme? Mikä hotellivaihtoehto tekisi matkasta edullisemman?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Lontoosta saa ihan hyvin huoneen 50e per henkilö eli satasella koko huoneen. Travelodge-ketju on yksi vaihtoehto. Ja Norwegianilla lennot satasen edestakaisin

Travelodge-ketju on kuraa, ja niin on Norwegiankin. Itse jättäisin ennemmin koko matkan väliin, kuin käyttäisin kumpaakaan näistä.

Vierailija
22/27 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axl Smith kuulemma majoittaa huokeaan hintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitushan oli jo, uima-altaalla lisättynä, joku aika sitten.

Vierailija
24/27 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lennettiin British Airwaysilla lennot meno-paluu 130€/henkilö ja hotelli kahdelta henkilöltä kokonaisuudessaan 290€ (to-su). Hotelli oli Tune Hotels King's crossilla johon saatiin hotels.comista hyvä tarjous sisältäen wifin, pyyhkeet yms. Muuten kyseisessä hotelissa maksetaan lisäpalveluista erikseen :)

Vierailija
25/27 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menettekö moikkaamaan jotain miestä sinne? 😄

Vierailija
26/27 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Lontoosta saa ihan hyvin huoneen 50e per henkilö eli satasella koko huoneen. Travelodge-ketju on yksi vaihtoehto. Ja Norwegianilla lennot satasen edestakaisin

Travelodge-ketju on kuraa, ja niin on Norwegiankin. Itse jättäisin ennemmin koko matkan väliin, kuin käyttäisin kumpaakaan näistä.

Olen kyllä samaa mieltä. Varsinkin tuo Norwegian.

Vierailija
27/27 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin viimeksi Novotel London City South -hotellissa. Tästä on nyt kulunut parisen vuotta, mutta olin tyytyväinen hinta-laatu-suhteeseen ja sijaintiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi