Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäi tosi kurja olo h&m myyjästä

Vierailija
24.08.2016 |

Äsh kun itkettää. Joo olin tänää vaateostoksilla siellä. Löysin itselleni yhden puseron ja housut. Noo siinä kassalla sitten oli sellainen todella ylimielisen oloinen myyjä, se paiskasi sinne kassiin ja oli muutenkin semmoinen ylimielinen ja katsoi koko ajan silleen ylimielisesti. Vaikea selittää. Koko illan ollu sellain kurja fiilis.... Onko kellekkään muulle käynny samoin?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä kuinka paljon sitä myyjääkin välillä itkettää, kun asiakkaat kohtelevat kuin kakkosluokan kansalaista. Joo, ei ole sopivaa käytöstä myyjältä, muttei myöskään asiakkaalta.

Vierailija
2/17 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne myyjät on kaikissa henkka maukois tuollee. Älä huoli :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset tee valitusta jos noin pahoitit mielesi?

Vierailija
4/17 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä valehtele. Itse oon kohdannut vaan ilosia ja ystävällisiä myyjiä.

Vierailija
5/17 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole ikinä huomannut. En ylipäänsä missään vaateliikkeessä.

Vierailija
6/17 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kyynel :D

Pienet on sunkin murheet. Yhy-yhy.

Vierailija
7/17 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset tee valitusta jos noin pahoitit mielesi?

Voisi tehdäkin. Vaikka samantien.

Vierailija
8/17 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä myymälässä.😕

Vierailija
9/17 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä huomasit tämän ylimielisyyden? En kyllä itse huomais mitään, jos ei edes mitään rumasti sanonut.

Vierailija
10/17 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla myös huonoja kokemuksia H&M:n "asiakaspalvelusta". Onneksi käyn siellä harvoin ja huonojen kokemuksien takia oikeastaan vältän koko ketjua.

Kerran mm. Kävi niin, että kerran kiireesti poikkesin ostamaan jotain ja kassalla oli kaksi (suht pitkää) jonoa, jossa kaksi myyjää palvelivat asiakkaita. Kärsivällisesti odotin omaa vuoroani toisessa jonossa, kunnes ennen mua oli vain yksi asiakas. Asiakas halusi palauttaa jotain ja myyjä antoi asiakkaalle rahat ja asiakkaan lähdettyä alkoi tulostelemaan kuitteja ja kirjoittelemaan niihin jotain. Siirryin eteenpäin ja laitoin ostamani tuotteen tiskille ja hymyillen yritin hakea kontaktia myyjään. Myyjä vain tiuskaisi, että "etkö huomaa että mulla on nyt tää tässä kesken, eli tää kassa on SULJETTU nyt". Äänensävy oli niin törkeä, että suorastaan järkytyin. Eikö maksavat asiakkaat palvella ensisijaisesti ja sitten kun on hiljaista, hoidetaan muut tehtävät? Tuskin kyseessä oli niin kiireellinen asia. Harmittaa etten valittanut...

Että sellaista....tää tapahtui eräässä Espoossa sijaitsevassa kauppakeskuksessa...

Ja monesti ollu tapauksia, missä kyseisen ketjun myyjät juttelevat vaan toisilleen ja siinä lomassa rahastaa asiakkaan ja heittävät vaatteet muovikassiin - ilman minkäänlaista kontaktia asiakkaaseen...

Vierailija
11/17 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kaikki ihmisiä ja on ihan inhimillistä joskus olla huonolla tuulella..Kukaan meistä ei voi toisen taustoja tietää..

Vierailija
12/17 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän sun vähän kasvattaa nahkasi paksuutta? Tulee olemaan työelämässä aikanaan melko ankeeta itkemistä sulla, jos jotenkin ylimielisesti katsova ja tavaroita ylimielisesti paiskova myyjä saa loppuillaksi kyyneleet silmiin ja pahan mielen.

Mikä teitä nykypentuja vaivaa?!

Vierailija
13/17 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas risoo yli-innokkaat ja tekopirteät myyjät. Normaalia tervehtiä ja kiittää, mutta sellainen "ai vitsit, kun nää on ihanat, sopii niin tohon sun tukan väriin". Jotkut kai pitävät tällaisista myyjistä tai vaativat tällaista, mutta mulle riittää rento ja kepeä palvelu. :) siksi en ehkä ikinä ole törmännyt törkeään/ylimieliseen myyjään.

Vierailija
14/17 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äsh kun itkettää. Joo olin tänää vaateostoksilla siellä. Löysin itselleni yhden puseron ja housut. Noo siinä kassalla sitten oli sellainen todella ylimielisen oloinen myyjä, se paiskasi sinne kassiin ja oli muutenkin semmoinen ylimielinen ja katsoi koko ajan silleen ylimielisesti. Vaikea selittää. Koko illan ollu sellain kurja fiilis.... Onko kellekkään muulle käynny samoin?

Vähän saa nyt tästä viestistä sellaisen kuvan, että olet ylitulkinnut myyjän käytöstä. Joillain ihmisillä on ns. resting bitch face eli näyttävät ja vaikuttavat ylimielisiltä, vaikka olisivat aivan neutraaleja. Lisäksi noihin nuortenvaateliikkeisiin palkataan myös nuoria myyjiä, joista osalla on vielä melko lailla hiottavaa sosiaalisissa taidoissa. Kömpelöt vuorovaikutustaidot voivat siis vaikuttaa ylimielisyydeltä ulkopuolisen silmiin. Jos antaisit konkreettisia esimerkkejä siitä, miten myyjä sinua kohteli, niin saisit enemmän näkökulmia siihen, oliko myyjä sinua kohtaan tarkoituksellisen ylimielinen.

Vierailija
15/17 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oikein perseilette? Totta se on että monesti asiakaspalvelutehtäviin on palkattu aivan vääriä tyyppejä. Ja mitä itse olen nähnyt, homolle taidettu palkata jonkun ulkonäön perusteella. Naisten puolelle pari pissuliisua ja miehille pari trendihomoa. Ei varmaan ykksösenä ollut asiakasystävällisyys näitä palkattaesa mielessä. Ap menee vaan antamaan palautetta asiasta. Sinua varten heidän siellä kuuluu olla.

Vierailija
16/17 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10. Et oo tainnu itse olla koskaan missään asiakaspalvelutyössä joten et pysty ymmärtämään, että kyseisen myyjän piti hoitaa se palautusrumbasta johtuva kuitti/selvityshomma samantien. Hiljaista hetkeä ei työvuoron aikana välttämättä tulekaan ja jos sen jättäis työvuoron päätteeksi niin siinä voisi tulla vaan sotkua että mikä oli mikä tilanne jne. Palautuksia ym tulee työvuoron aikana varmasti useita ja ne pitää hoitaa heti loppuun saakka.

Ei tietenkään olisi saanut olla sinulle töykeä! Mutta selvitimpä vaan ettet ihmettele miksi hän teki sen kuittirumban siinä heti.

Vierailija
17/17 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10. Et oo tainnu itse olla koskaan missään asiakaspalvelutyössä joten et pysty ymmärtämään, että kyseisen myyjän piti hoitaa se palautusrumbasta johtuva kuitti/selvityshomma samantien. Hiljaista hetkeä ei työvuoron aikana välttämättä tulekaan ja jos sen jättäis työvuoron päätteeksi niin siinä voisi tulla vaan sotkua että mikä oli mikä tilanne jne. Palautuksia ym tulee työvuoron aikana varmasti useita ja ne pitää hoitaa heti loppuun saakka.

Ei tietenkään olisi saanut olla sinulle töykeä! Mutta selvitimpä vaan ettet ihmettele miksi hän teki sen kuittirumban siinä heti.

Asian olisi voinut tosiaan hoitaa asiakasystävällisemminkin, kun tämä kirjottaja kuinkenkin odottanut vuoroaan jonossa. Esimerkiksi "anteeksi, minun täytyy hoitaa tämä asia välittömästi. Toivottavasti jaksat odottaa pienen hetken."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi