Olisko kellään kotona kardemummaputkiloa? Täytyisi tietää kuinka pitkä se on, jos joku voisi ystävällisesti mitata?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
19,1cm. Mihin tarvit tietoa 😁
Geokätköä varten :) Kiitos! ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Geokätköä varten :) Kiitos! ap
Vai niin 😁 ole hyvä vaan ja hauskaa geokätköilyä 😊
Aih mä jo aattelin että joku nainen olisi verrannut miehensä peniksen pituutta kardemummaputkiloon
Vierailija kirjoitti:
Aih mä jo aattelin että joku nainen olisi verrannut miehensä peniksen pituutta kardemummaputkiloon
Haha, olisikin jotain niin raflaavaa tiedossa vaikka metsäkin on kiva paikka :) ap
Hauskaa geokätköilyä minunkin puolestani, vaikka en ehtinytkään tulla tänne kardemummaputkiloineni :)
(Pitäisi varmaan itsekin joskus kokeilla sitä, vaikuttaa aika hauskalta puuhalta :D)
Kertokaa tuosta geokätköilystä, mihin tarvitaan tuota pituutta, mikä on idea koko hommassa, mitätäh
Miksiköhän kardemummaa myydään (myös) putkiloissa?
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa tuosta geokätköilystä, mihin tarvitaan tuota pituutta, mikä on idea koko hommassa, mitätäh
Joka kätkössä on lokivihko johon laitetaan nimi kun kätkö löydetään, nyt tarvitsen sen lokivihkon askartelemiseksi tuonmitan. Kätköni on siis kardemummaputkilo. ap
Juuri tällasten keskustelujen takia minä käyn tällä palstalla! Missään muualla internetissä ei ole tämmöisiä outoja "kardemummaputkilon pituus" tyyppisiä kysymyksiä. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että sillä on jotain tekemistä sen kanssa, että yksi putkilollinen kardemummaa menee puolen litran pullataikinaan. Ehkä putkilon on ajateltu olevan suht järkevä tapa säilöä niin pieni määrä?
Vierailija kirjoitti:
Koska leipojat tykkäävät niistä.
http://yle.fi/uutiset/kardemummaputki_on_pian_uhanalainen/5906325
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että sillä on jotain tekemistä sen kanssa, että yksi putkilollinen kardemummaa menee puolen litran pullataikinaan. Ehkä putkilon on ajateltu olevan suht järkevä tapa säilöä niin pieni määrä?
Olisi aivan liian mummaista pullaa minulle, käytän ehkä yhden putkilon kymmeneen taikinaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi aivan liian mummaista pullaa minulle, käytän ehkä yhden putkilon kymmeneen taikinaan. :)
Hehe, jääpähän enemmän kardemummaa minun pulliini sitten :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehe, jääpähän enemmän kardemummaa minun pulliini sitten :D
Totta :D