Luokkaretkelle....
Olen 12 vuotias tyttö ja olen lähdössä meidän luokan kanssa parin viikon päästä piispalaan luokkaretkelle. Olen odottanut lähtöä jo puoli vuotta. No tässä vähän aika sitten sain kuulla että meillä olisi uintia siellä. Ensin olin iloinen siitä että mennää uimaan. Iltaisella minua rupesi mietityttämään miten luokkalaiseni olisivat kun olen huomattavasti ylipainoinen. Olen kuitenkin ollut vasta nykyisessä koulussa puolisen vuotta. Mitä minun oikein tulisi ajatella tästä sillä pelkään että minua ruvettaisiin kiusaamaan minun paksuista reisistäni. Minua oikein ahdistaa ajatus tällä hetkellä vaikka uinnista pidänkin. Ja toinen asia on kanssa kun suihkussa ollessa jos joku huomaa minun "raskausarvet" kyljissä. Tosin tietty en minä nyt raskaana ole missään vaiheessa ollut ne on vain tullut huomaamatta. Pitäisikö minun sanoa opelle että en missään tapauksessa ui vai mitä pitäisi tehdä.
Kommentit (4)
Suurimmalla osalla teineistä tulee raskausarpia kun lantio ja rinnat alkaa kasvaa. Ihan normaalia. Uimaan vaan!
Luokkakaverit on nähneet sut vaatteet päällä ja jos oikeasti olet ylipainoinen, niin se on jo tiedossa. Joten (mahdollisesti) paksut reidet ei tule yllätyksenä. Menet siis reippaasti mukaan ja pidät pään pystyssä. Mielen iloisena. Enemmän herättää huomiota se, jos et osallistu.
Piispala on tosi hieno paikka ja PiiSpa-uimahalli myös tosi hyvä paikka. Itse olin
siellä keväällä 2009. Rohkeasti vaan, ei muut tytöt näe mitään uutta siellä.
Menet rohkeasti uimaan ja pidät hauskaa :) Älä välitä jos ulkonäöstäsi tulee kommentointia. Miksi kaikkien pitäisi olla laihoja?