Jare myöntää itsekin joskus syyllistyneensä kiusaamiseen.
- Olisin voinut mennä joskus kiusaajan väliin, hän sanoi myös.
- Joitain vuosia sitten kuulin, että yksi niistä kiusatuista oli ampunut itseltään haulikolla pään pois. Mietin, että en itsekään ollut tuolle tyypille mikään mukava. Tuollaiset muistot ja asiat saivat minut lähtemään tähän kampanjaan mukaan.
Haastattelija kysyi Cheekiltä, olisiko kiusatun pojan kohtalo ollut toinen, jos poika olisi otettu kaveripiirin mukaan.
- En osaa jossitella näin isoa asiaa. Nuorena en tajunnut olla empaattinen. Minulla kesti kauan ennen kuin löysin itsestäni tämän puolen, räppäri vastasi.
[Vittu mikä kusipää.]
Kommentit (9)
Vihaan tota jätkää entistä enemmän. Ihmiset ei muutu. Pinnallinen, itsekeskeinen kusipää. Miten tota voi kukaan ihailla?
Huvittavaa. Sitten niin kiillotellaan sädekehää, että "oivoivoi kun kiusaaminen on väärin..." Olen varma, että Cheek on sellainen aikuinen joka edelleen kiusaa, nälvii ja kyykyttää muita. Kiva kusipäiden lähteä moiseen kampanjaan mukaan,ei ole ainoa.
Oksettavan tekopyhää. Tajuaako hän todella minkälaista tuskaa kyseinen poika ja hänen perheensä on kokenut, ei sitä millään omaa julkisuuskuvaa pönkittävällä kampanjalla korvata.
Nanao kirjoitti:
Huvittavaa. Sitten niin kiillotellaan sädekehää, että "oivoivoi kun kiusaaminen on väärin..." Olen varma, että Cheek on sellainen aikuinen joka edelleen kiusaa, nälvii ja kyykyttää muita. Kiva kusipäiden lähteä moiseen kampanjaan mukaan,ei ole ainoa.
Pitää paikkansa. Tunnen henkilöitä jotka ovat työskennelleet herran kanssa ja ei ole ketään niin vaikeeta ihmistä olemassa. Jaren dokumentistakin voi tulkita asiaa hieman sensuroituna versiona. Mutta mikäs siinä tällaista kundia suomen kansa ihannoi
Siis käsitin kyllä, ettei hän itse ollut kiusannut tätä itsemurhan tehnyttä poikaa, muttei ollut puutunutkaan kiusaamiseen.
"En tajunnut olla empaattinen" :D
Cheek kuulostaa juttuineen ihan joltain teinipojalta.
Ainahan se on paistanut läpi tuosta, että on tuollainen. Nyt on varmaan vielä pahempi, kun on noussut pissi päähän kuuluisuuden myötä. En ymmärrä, miten kaikki voivat ihannoida tuota tyyppiä ja hehkuttaa, kuinka hienosti se nyt ja nyt teki ja nyt se teki noin ja ai että se on ihana ja hyvä ja lahjakas ja fiksu. Miten nyt asiat ottaa.
No toisaalta hyvä huomata sekin, että jokainen lapsi voi olla välillä kiusaaja, välillä kiusattu, välillä se joka sallii kiusaamisen, kun ei mene väliin. Ei kaikki ole niin mustavalkoista, että on pahat, huonosti kasvatetut, epäempaattiset psykopaatinalut ja KIVA TM-lapset, jotka ei koskaan ikinä milloinkaan tee mitään pahaa tai ajattelematonta ja aina yksin vastustaa ryhmäpainetta, koska ovat niin vahvoja ja oikeamielisiä.
Miten voi painaa villaisella tuollaisen asian?