Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiheuttaako kannabis haluttomuutta miehellä?

Vierailija
24.08.2016 |

Kysymys otsikossa? Ihan mielenkiinnosta, koska aika runsaasti pilveä polttava mies kyseessä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei

Vierailija
2/22 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei

Miksi sitten monissa tutkimuksissa niin sanotaan, tästä "ihmeaineesta"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei

Eiköhän kannabiksesta ole sanottu aika paljon paikkaansapitämättömiä asioita.

Vierailija
4/22 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei

Eiköhän kannabiksesta ole sanottu aika paljon paikkaansapitämättömiä asioita.

Mm. sitä, että se on "täysin vaaraton" ja ei aiheuta riippuvuutta.

Vierailija
5/22 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain olen lukenut, että alentaa testosteritasoja, eli kyllä. Lisäksi siinä aivojen palkitsemisjärjestelmä aktivoidaan, ikäänkuin olisit saavuttanut jotain, vaikka et ole tehnyt mitään. Sama tunne voisi tulla esim. naisen houkuttelemisesta seksiin, mutta ei ole ehkä niin paljon motivaatiota kannabiksen ulkopuolisiin "palkintoihin".

Monien mielestä seksi (kuten kaikki muukin toiminta) on parempaa pilvessä, eli varaudu siihen myös.

Vierailija
6/22 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aiheuttaahan se, samoin kuin yleistä välinpitämättömyyttä ja myös ihan fyysistä kyvyttömyyttä. Kyllähän tän jo vanhat hipit tiesi: seksihuumeet on erikseen tai lisäksi, jotta kunnon bileet saadaan aikaan.

Vierailija
7/22 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin heikentää spermaa, joten varaudu saamaan vammaisia lapsia, vaikka ei kai kukaan narkin kanssa lapsia haluakaan...

Vierailija
8/22 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ainakaan minulla. Testosteronit testattiin puolivuotta sitten (ihan muista syistä) ja olivat yläkantissa.

Tosin en käytä päivittäin, pari kertaa kuussa.

Vierailija
9/22 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaan meillä.. mies polttaa päivittäin, sperman laatua en tiedä mutta halut on ainakin tallella :D

Vierailija
10/22 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi aiheuttaa, mutta sitä pitää sitten polttaa ihan kunnolla. Sama juttu kuin alkoholinkin kanssa. Pari jointtia viikonloppuna ei vaikuta libidoon mitenkään, mutta 30 vuotta säännöllistä käyttöä, niin alkaa olla jo vähän vaikeampaa.

Vierailija
11/22 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin

Vierailija
12/22 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin heikentää spermaa, joten varaudu saamaan vammaisia lapsia, vaikka ei kai kukaan narkin kanssa lapsia haluakaan...

tunnen parikin perhettä jossa mies polttanut päivittäin ennen hedelmöittymistä, lapsista tuli ihan normaaleja. Menkää Espanjaan niin huomaatte, että todella moni 20-50v mies sauhuttelee päivittäin siellä. Missäs niitten vammaiset lapset on?

Vierailija
13/22 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen pitäisi aiheuttaa haluttomuutta, päinvastoin. :)

Kokeilkaapa joskus harrastaa seksiä pilvessä, se on fantastista!

Vierailija
14/22 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sen pitäisi aiheuttaa haluttomuutta, päinvastoin. :)

Kokeilkaapa joskus harrastaa seksiä pilvessä, se on fantastista!

hehhe, niin on :)

Vierailija
15/22 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tunnen parikin perhettä jossa mies polttanut päivittäin ennen hedelmöittymistä, lapsista tuli ihan normaaleja. Menkää Espanjaan niin huomaatte, että todella moni 20-50v mies sauhuttelee päivittäin siellä. Missäs niitten vammaiset lapset on?

Ai tunnet parikin, no tutkimus on varmasti sitten väärässä.

Vierailija
16/22 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä että ihmisten annetaan käyttää lääkkeenä asiaa, joka aiheuttaa lapsille vammaisuutta sperman heikentymisen vuoksi. Miten tähän asiaan ei puututa? Ystävän miehellä on MS-tauti ja käyttää kannabissuihketta, he ovat kyllä suunnitelleet lapsia. Miksi lääkäri ei ole varoittanut tästä?!!

Vierailija
17/22 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aiheuta ainakaan minulla. Pilvessä minua panettaa todella paljon ja pilvessä paneskelu on upeaa. Olin eksäni kimpussa kiimoissani usein. M34

Vierailija
18/22 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tässä ketjussa oli kyse MIEHEN HALUTTOMUUDESTA!

Miksi heti aletaan puhua lapsista?

Moni harrastaa seksiä muutenkin kuin lapset mielessä! Tai suurin osa kai seksistä harrastetaan muuten kuin lapset mielessä. Osalla lapset on jo tehtynä eikä sperman laadulla ole mitään merkitystä enää...

Oma mies tosiaan polttanut sen 5-7 v päivittäin, ei ole vaikuttanut haluihin. Varmaan 30 vuoden päästä vaikuttaa, mut sit on ukkokin jo sen verran vanhempi että eiköhän se haluttomuus lisäänny muutenkin. Pitäisi kysyä Snoop Doggilta onko sillä haluttomuutta? :D

Vierailija
19/22 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita mulle linkki tutkimukseen, missä todistetaan aukottomasti, kuinka pilven polttajat saavat järjestäen vammaisia lapsia. Ihan totta, nauran kippurassa täällä :D 

Minä poltin budia ensimmäisen kerran 15-vuotiaana. Tässä vuosien varrella olen tutustunut kymmeniin ja taas kymmeniin samaa harrastaviin ihmisiin, ja nykyisin useimmilla meistä on jo lapsia (olen nyt 35v). Yksikään näistä kyseisistä lapsista ei ole vammainen. Parhaan ystäväni pojalla tosin on laktoosi-intoleranssi, juu ihan varmasti johtuu siitä kun isänsä polttaa paukut noin kerran viikkoon, eiköstä vaan? Tietenkään kukaan ei ole hiisannut raskaus/imetysaikana tai yleensäkään lasten ollessa paikan päällä, ihan normaaleja työssäkäyviä "perusjamppoja" suurin osa, samat ilot ja murheet meilläkin on niinkuin kaikilla muillakin. Ainoa ero on se, ettei tarvitse perjantaipulloa plus illat se omat kullan kainalossa on paljon rennompia, kun polttaa pikku paukut sitten kun duunit, kotityöt yms. on hoidettu ja muksut nukumassa. Ja ei, sitä ei harrasteta joka ilta.

Vai vammaisia lapsia kannabiksesta, kaikkea sitä kuulee.

Vierailija
20/22 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin paukuissa panettaa aina. Takana vuosien satunnaista käyttöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän