Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: Millaisia alusvaatteita käytätte jumpassa/kuntosalilla?

Vierailija
23.08.2016 |

Nyt kun alkaa taas kuntosali/jumppa kausi, niin millaisia alushousumalleja käytätte tiukkojen trikoiden alla?
Onko valintasi Stringit, Hipsterit, Hotpantsit vai Boxer mallit?? Mitkä asiat vaikuttavat alushousumallien valintaa ja onko esteettisyys kanssa tärkeä asia valinnassa, Sano vielä ikä,pituus ja painosi??

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettava aloitus.

Vierailija
22/48 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme juttu se on, että alushousun rajat ei saisi näkyä jos päällä on helvetin kireät trikoot? Kai se on selväkin, että raja jää.

Jos mitään rajaa ei näy niin mieleen tulee, että onko tolla alushousuja ollenkaan vai onko ihan lettu päin trikoota, HYH.

Ja kun se persvako pitä kuitenkin paistaa läpi

Jeps!

Ihana tunne housuissa kun tietää että kaikki katsoo mun tiukkaa trikoopeppua ja alta näkyy selvästi stringit.....alushousut aina tosi märät ja ihanan tuoksuiset! N45

Tätä vastausta nyt tuskin mikään 45-vuotias nainen on kirjoittanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan upeaa että sulla pöksyt kostuu salilla:) voisikohan saa sun käytetyt pöksyt?

Vierailija
24/48 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xxx33 kirjoitti:

Aivan upeaa että sulla pöksyt kostuu salilla:) voisikohan saa sun käytetyt pöksyt?

Mä voisin myydä muutamat hikiset stringit jotka ollut jumpassa/kuntosalilla hiki treenissä. Merkit Björn Borg ja Röhnisch. Hajut hyvin tallella kun tulin just treenistä. N45

Vierailija
25/48 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko JuoksuTrikooStringPervoMies aloittaja tälle ketjulle???? Vittu kun on kiva nauraa kuinka tyhmiä naiset on AV palastalla, kun vastailee tolle pervolle alushousut märkänä :D

Vierailija
26/48 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ihan just niitä mitkä sinä päivänä sattuu päälle.

Vierailija
27/48 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi stringit. EN KÄYTÄ STRINGEJÄ.

Käytän ihan tavallisia pikkuhousuja. Ei mitään hotteja eikö boxereita. Vaan tavallisia. Trikoiden kanssa. Eikä haittaa, vaikka rajat näkyy. En mä salilla omaa persettäni tuijota ja mulle ei oo mitään väliä, vaikka joku ventovieras huomaa, että mulla on trikoiden alla pikkuhousut 😂

Ja olen 36v aikuinen nainen. Enkä mieti pikkuhousuja.

Vierailija
28/48 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän ihan just niitä mitkä sinä päivänä sattuu päälle.

No mikä on yleensä päällä??

Vierailija
29/48 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tunne kun stringit persvaossa ja mieslenkkeilijät katsovat suu auki. Pidän aina tiukkoja trikoita ja alla stringejä koska mun perse on kaunis ja kiinteä eikä mikään lättäperse kuin 80% AV naisista. Ikää 42v ja mitat 175cm ja 58kg.....

Vierailija
30/48 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana tunne kun stringit persvaossa ja mieslenkkeilijät katsovat suu auki. Pidän aina tiukkoja trikoita ja alla stringejä koska mun perse on kaunis ja kiinteä eikä mikään lättäperse kuin 80% AV naisista. Ikää 42v ja mitat 175cm ja 58kg.....

Missä päin lenkkeilet? Olis kiva nähä sun StringJuoksuTrikoo peppu.

Vierailija
31/48 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP.....

Vierailija
32/48 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit on POP. N 36v

Vierailija
33/48 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilustringejä trikoiden alla. Mä oon taas ihan ällistynyt siitä, että joidenkin mielestä on ihan ok, että rajat näkyy 😂 Siis luulin, että se on joku kirjoittamaton sääntö, että pitää pitää huoli, ettei mitään rajoja näy 😲 Mutta se on minusta ihan sama asia, kun että vaalean silkkipaidan kanssa käytän ihon sävyisiä rintaliivejä, tuubitopin kanssa olkaimettomia rintaliivejä jne. Valitsen alusvaatteet asun mukaan mahdollisimman huomaamattomiksi. Totta kai ihmisillä on alusvaatteet, mutta miksi niiden pitäisi näkyä?

Vierailija
34/48 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme juttu se on, että alushousun rajat ei saisi näkyä jos päällä on helvetin kireät trikoot? Kai se on selväkin, että raja jää.

Jos mitään rajaa ei näy niin mieleen tulee, että onko tolla alushousuja ollenkaan vai onko ihan lettu päin trikoota, HYH.

Ja kun se persvako pitä kuitenkin paistaa läpi

Jeps!

Ihana tunne housuissa kun tietää että kaikki katsoo mun tiukkaa trikoopeppua ja alta näkyy selvästi stringit.....alushousut aina tosi märät ja ihanan tuoksuiset! N45

AP suoltaa näköjään näitä onanointifantasioitaan sitten itse, kun kukaan järkevä nainen ei lähde näin läpinäkyvään juttuun mukaan.

Vierailija
35/48 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheilustringejä trikoiden alla. Mä oon taas ihan ällistynyt siitä, että joidenkin mielestä on ihan ok, että rajat näkyy 😂 Siis luulin, että se on joku kirjoittamaton sääntö, että pitää pitää huoli, ettei mitään rajoja näy 😲 Mutta se on minusta ihan sama asia, kun että vaalean silkkipaidan kanssa käytän ihon sävyisiä rintaliivejä, tuubitopin kanssa olkaimettomia rintaliivejä jne. Valitsen alusvaatteet asun mukaan mahdollisimman huomaamattomiksi. Totta kai ihmisillä on alusvaatteet, mutta miksi niiden pitäisi näkyä?

Minkä merkkisiä urheilustringejä käytät? Mikä on ikäsi ja kuinka kauan olet niitä suosinut/käyttäny urheilussa?

Vierailija
36/48 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
37/48 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saumattomat Hipsterit on parhaimmat. En tykkää lainkaan stringeistä, vaikka sopisi hyvin pepulleni. N48v

Vierailija
38/48 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyösti-setä Pihtiputaalta, mooooii!!!

Vierailija
39/48 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa nyt naiset kommentteja alushousuista joita käytätte jumpassa/kuntosalilla :)

Vierailija
40/48 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa nyt naiset kommentteja alushousuista joita käytätte jumpassa/kuntosalilla :)

Niin asiallisia kommentteja nyt kehiin, eikä mitään pervo juttuja :)  T: Salinainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi