Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

harmittaako jos kumppanisi käy useammin/ harvemmin vessassa kuin sinä?

Vierailija
23.08.2016 |

Olen seurustellut nyt henkilön kanssa joka käy tosi harvoin vessassa ja itse ramppaan jatkuvasti. Ärsyttääkö teitä jos toiset käy jatkuvasti vessassa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se on mun suurin ongelma parisuhteessa. Tuleekohan meille ero?

Vierailija
2/10 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohonkin voit ap itse vaikuttaa. Mua häiritsi suhteen alussa sama asia. Kerran yhteisellä reissulla se oikein korostui, kun jouduttiin mun vuoksi pysähtyy monta kertaa, miehen takia ei. Se homma kävi mulle sit niin sietämättömäks että lopulta oli pakko puhua asiasta miehen kanssa. Ja turhaan pelkäsin, mies ymmärsi mua täysin ja sanoi itsekin vaivaantuneen siitä, kun vertasi minun vessakäyntejä ja omiaan.

Nyt meillä on sit sovittu, että mies käy yhtä monta kertaa päivässä vessassa kuin minä, vaikka ei olisi asiaa :) alkuun sovittiin 5 krt/pvä, mutta nykyään sit ilta seiskan -kasin aikaan mies usein kysyy monesti oon siihen mennessä käynyt, ja sit aina pyritään tasaamaan.

Parisuhteessa kannattaa tehdä kompromisseja! Tsemppiä ap! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyä joo.

Vierailija
4/10 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yleensä. Joskus jos ollaan just lähdössä johonkin ja etenkin jos on jo kiire, ja mies sanoo että menee vielä vessaan, niin sitten saattaa vähän ärsyttää, mutta minkäs sille tekee. Ei ole kuitenkaan mikään iso juttu oikeasti. Olen jo tottunut siihen, että menen minne vain kenen tahansa kanssa, niin ohjelmassa on vessan ulkopuolella seisoskelua. :)

Vierailija
5/10 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vahdi kuinka usein mies käy vessassa. Se ärsyttää jos on juuri lähdetty ajamaan ja sitten pitää pysähtyä bussipysäkille pissille. Kävisi kotona ennen lähtöä.

Jotkut työkaverit raappaa vessassa harva se tunti. Ei ärsyttä, mutta kummastuttaa.

Vierailija
6/10 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn vessassa usein ja puoliso ei about koskaan.

Ajettiin tässä yks päivä reilu neljä tuntia autolla, mies ei käynyt vessassa kertaakaan, ja mulle piti pitää yksi vessastoppi. Joskus tarvitsen tuolle matkalle jopa kaksi...

Mun rakko on tosi huono, koko ajan ramppaan vessassa. Miten tätä voisi parantaa? Vinkkejä?

Vierailija
7/10 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu teillä on ongelmat...

Vierailija
8/10 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:n oudoimmat kysymykset osa 1023.

Vierailija
9/10 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vittu teillä on ongelmat...

täytyykö kaikkien ongelmien olla maailman suurimpia?

Vierailija
10/10 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn paljon useammin vessassa kuin poikaystävä, ei se ole ainakaan maininnut että sitä häiritsisi :D ei oo kyllä itelle koskaan tullu edes mieleen tällainen asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi