Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

COS vaatteet?

Vierailija
23.08.2016 |

Mitä mieltä kyseisestä merkistä? Minkä tyylistä vaatetta ja millainen laatu? Ymmärtääkseni laadukkaampi ja hiukan hintavampi kuin esim. H&M?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/20 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhän miehen Acne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinokuitua

Vierailija
4/20 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi isorintaisille. Poikamainen vartalo on tarpeen, tai suora pötkylä. 

Vierailija
5/20 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan pidä edes acnen vaatteista, joten ei niitä voi verrata. Kaikki ei ole keinokuitua, löytyy myös hyviä materiaaleja: villaa, puuvilla, merinovillaa yms.

Vierailija
6/20 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa outoja, mutta lempivaatteistani muutama on Cosilta. Hyviä housuja. Olen lyhyt päärynä.

Vierailija
7/20 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot halvat materiaalit, muuten voisin harkita

Vierailija
8/20 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä paitoja, jotka kestäneet vuosia arkikäytössä. Olen kokoa 44 ja omenavartaloinen. Eiköhän hintataso selviä heidän nettikaupasta. Ainakin liikkeissä hyviä alennusmyyntejä. Jotkut vaatteet on tosi outoja, mutta pirteitä.

Vierailija
9/20 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan sieltä aina t-paidat. Osa vaatteista on kieltämättä outoja mutta kyllä sieltä hyviä perusvaatteita saa.

Vierailija
10/20 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudot värit

Vierailija
11/20 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oudot värit

Kävin Cosissa pari päivää sitten, koko kauppa oli käytännössä mustavalkea. Tooooosi oudot värit. Kesällä siellä tosiaan taisi olla vihreä ja vaaleansininen teepaita.

Vierailija
12/20 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhän miehen Acne.

Puserot maksaa 40-50 euroa, housut väh. 70 euroa. En nyt ihan halpiskaupaksikaan kutsuisi.

Vierailija
13/20 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kovasti cosin vaatteista, mutta osa vaatteista on omituisen mallisia , jotenkin tosi leveitä. Olen katsonut netistä ja tilannut tai mennyt liikkeeseen sovittamaan, ja ei sovi mun päälle laisinkaan. Olen hoikka ja pitkänmallinen, ja näytän mekoissa Nuuskamuikkuselta :-D Perusvaatteet, kuten t-paidat ja topit, ovat olleet ihan ok laatua. Housuja en tainnut kertaakaan edes kokeilla.

Vierailija
14/20 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhän miehen Acne.

Puserot maksaa 40-50 euroa, housut väh. 70 euroa. En nyt ihan halpiskaupaksikaan kutsuisi.

Ei varmasti halvin, mutta millä hintaa nyt ylipäätään rätit pitäisi saada jossa on jotain laatua tai klassisuutta?

Vierailija
15/20 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa nykyään edes laatua? Olen ostanut halpaa ja kallista ja käyttöikä pyörii samoissa ajoissa. Nykyään on todella vaikeaa löytää kivaa neuletta, joka kestäisi aikaa..

Vierailija
16/20 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavoin oudot värit? Minusta,se on ollu hyvä juuri siksi, että on muitakin värejä kuin mustaa.

Vierailija
17/20 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää katsoa todella tarkkaan materiaalilappuja ja hypistellä neulosta. Ostan nykyään vain täysin villaisia neuleita. Laadukkaiksi osoittauneita merinovilla- ja cashemereneuleita olen ostanut Uniqlolta, Other&Storiesilta ja Filippa K:lta. Yhden cashemere-neuleen ostin myös H&M:ltä ja huomaa, että se on huonompaa kuin Other&Storiesin cashemere, mutta luulisin se silti kestävän monta vuotta käytössä.

Vierailija
18/20 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

COS neulemekot on mun asu talvisin. Ihania! Siis 100% villaa olevia olen ostanut ja käyttänyt.

Vierailija
19/20 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin just Köpiksessä ja löysin COS:n.

Ihania vaatteita, tykkäsin.

Osa tosiaan erikoisia, mutta sehän vain kiva.

Ostin neulemekon ja paitoja.

Vaikuttavat hyvältä laadusta, mutta en ole vielä käyttänyt paljoa.

Ihania kirkkaita värejä, mustan ja valkoisen lisänä.

Vierailija
20/20 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle oli vähän pettymys, että pellavamekkoon on laitettu vähän trikoota tms, jonka takia sitä ei saisi vesipestä. Juttelin tästä myyjän kanssa, ja hän oli sitä mieltä, että ei kai mekkoja kannatakkaan usein pestä. Kyllä minä pesen mekkoni aika usein, etenkin siis pellavaisen, arkena käytettävän mekon.

Yhden puuvillaa olevan t-paidan olen sieltä ostanut, se on kestänyt ihan hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan