Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haku loppui yli viikko sitten (iso firma)

Vierailija
23.08.2016 |

Eipä ole kuulunut haastattelupyyntöä. Soitin peräänkin, mutta eivät sanoneet juuta eikä jaata. Olisi kiva kyllä saada edes s.postia jos ei kelvannut. Kyllä olen pettynyt!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyvät varmasti useamman viikon läpi niitä paria tuhatta hakemusta.. valinnanvaraa on

Vierailija
2/5 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauankohan pitää vielä odotella? Onko tapana edes ilmoittaa jos ei ole tullut valituksi? Eka kerta elämässä kun EN ole saanut työhaastattelupyyntöä.

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä asiaa niiden työhönottajienkin kannalta, usein joutuvat omien varsinaisten töiden ohella vielä hoitamaan tuota rekryprosessia läpi ja käymään kiireessä läpi ison määrän hakemuksia (+ haastattelut siihen päälle), ei sekään niin helppoa tai hauskaa ole. Kohteliasta toki aina ilmoittaa jokaiselle työpaikan hakijalle.

Vierailija
4/5 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sieltä mitään ilmoitella. Jos saa kutsun haastatteluun, se ilmoitetaan ja haastatelluille sitten, saiko paikan vai ei..

Vierailija
5/5 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauankohan pitää vielä odotella? Onko tapana edes ilmoittaa jos ei ole tullut valituksi? Eka kerta elämässä kun EN ole saanut työhaastattelupyyntöä.

Ap.

Omalla kokemuksella pääsy haastatteluun on tullut noin suhteella 1 haastattelu per 20 hakemusta... Mutta varmaan riippuu alasta ja omasta koulutuksesta sekä kokemuksesta. Itse olen akateeminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi