Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entäs nämä hiukset, mitä näille tekisit? Nämä ne vasta tylsät onkin

Vierailija
23.08.2016 |

Tukkaa on PALJON, en juurikaan pidä hiuksia auki, koska on jäätävä pehko. Haluaisinkin siihen sellaisen leikkauksen, että voisin pitää niitä auki. Mitä tekisit? Oman värin kasvatus meneillään, joten väriä ei voi laittaa.

http://aijaa.com/s1JCCR

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

noh

Vierailija
2/16 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman värin kasvatus ei tarkoita sitä, etteikö latvaa voisi sävyttää edes vähän lähemmäksi juuren sävyä. Nyt on aikamoinen väripläjäys, useita eri värejä ja yhdestä väristä aina useampaa sävyä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mielestäni hiukset on hyvännäköiset tuollaisenaan, auki varsinkin. Väri vain kamala. Voisi vähän tasoittaa latvaa ja jos haluaa tyylikkyyttä niin vetää hiukset edestä pinneillä pehmeästi niskan taakse ja laittaa luonnolliset ei liian kippurat kiharat.

Vierailija
4/16 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kun yritän kaikkeni, että saisin ohuesta lättänätukasta sen "jäätävän pehkon" jota pitäisin aina auki ja tupeeraisinkin vielä päälle että olisi pehkojen pehko.

Oletko kokeillut kampauksia, jossa hiukset olisivat puoliksi kiinni ja takaa auki? Eli edestä olisi jotenkin kieputettu tai letitetty tai pyöritelty "pois tieltä" ja muuten hiukset olisivat vapaana auki`?

Jos hiuksia on tosiaan paljon, niin kannattaa mennä vain kampaajalle ja kertoa se ongelma. USEIMMITEN kampaaja osaa leikata hiukset niin, että ne ovat hieman ohuemman tuntuiset (esim. vuolemalla vai mikä se termi nyt sitten onkaan).

Vierailija
5/16 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin hieman liukuvan värjäyksen vähän vaaleammaksi. Ongelma on vain siinä, että Suomessa saa etsiä kampaajaa, joka osaa tehdä sen, kun pohja on juuresta luonnollisessa värissä.

Vierailija
6/16 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä kevennystä latvaan ja minä värjäisin sen mätsäämään tyvikasvun kanssa. Leikkaisin ehkä sivuotsiksen myös. Pidä hiuksia vaan auki, ovat kauniit ja paksut!

T: Mammalomalla oleva kampaaja.

Vierailija
7/16 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana myös se, että paljouden lisäksi hius on myös paksua. Ei tahdo ponnareita löytyä mitkä menisi "kolme" kertaa, siis kaksi kiepautusta, suurimman osan saa yhden kerran kiepautettua, aavistuksen jää löysäksi, mutta ei toistakaan kertaa mahdu.

Hiukset on sivuttain pehkot, mutta myös takapuolelta pehkot, eli sitä tukkaa on aivan joka puolella, jotenkin typerän näköinen ainakin näin tasaisesti leikattuna.

Tukassa nyt vaalennus menossa, mustasta lähdetty vaalentamaan, joten värisävyjä löytyy jos jonkinlaista. Tämä on nyt kampaajalla värjätty lähimmäksi omaa sävyä, punertavaa sävyä siitä ei kuulemma pois saa, kampaaja selitti, että hius luovuttaa väriä sen minkä luovuttaa ja tässä lopputulos pitkään mustaksi värjäämisestä.

Kannattaako tuota leikata lyhyemmäksi jos ei tykkää tuosta pehkomaisuudesta? En tosiaankaan ole hyvä laittamaan hiuksiani, hyvä kun ylös ponnarille osaan laittaa, joten leikkaus pitäisi olla tyyliä "pese ja pidä"

ap

Vierailija
8/16 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso Kalastajan vaimon blogi, saisit juuri samalaiset kutrit kuin sillä.

On kanssa kertonut että vaatii hyvä leikkauksen, jotta kutrit pysyvät kurissa.

Vierailija
9/16 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas sulla paksut hiukset! Sinuna satsaisin hyvään leikkaukseen ja pitäisin hiukset auki!

Sulla taitaa olla monia värjäyskertoja? Joku tasoittava väri vielä lisäksi.

Vierailija
10/16 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista tuollaista paitaa mutta hiukset ovat täysin identtiset! Olen kanssa hukassa mitä tehdä. :/

Vierailija
11/16 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsallekin olisi hyvä saada jotain, otsaosa on aika suuri ja alaston. Leikkauta kunnon otsatukka niin pitkä osa ei ole niin jäätävän paksu.

Vierailija
12/16 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsallekin olisi hyvä saada jotain, otsaosa on aika suuri ja alaston. Leikkauta kunnon otsatukka niin pitkä osa ei ole niin jäätävän paksu.

Joskus ollut otsis ja oli jotenkin jäätävä, kun sitä tukkaa oli niin paljon siinä otsalla. Jos ottaa vain sentin hiusrajasta ja siitä leikkaa otsiksen, niin silloin jo hiusta on paljon.

Lisäksi vähän luonnonkiharaa, joka tekee entistä pehkomman vaikutelman, kihara ei ole edes mitenkään nättiä.

Ärsyttävä asia pehkoudessa on mielestäni se, kun se on tuolta latvoista tosi pehko ja päältä ei niin pehko, pitäisi osata jotenkin tupeerata tyvestä niin olisi parempi, muttakun en osaa.

Pokkaa olisi leikata lyhyt tukka, jotta pääsisin kertaheitolla eroon tuosta värihirviöstä, mutta kampaajat aina sanoo, ettei minulle käy lyhyt tukka kun on niin paljon hiusta

ap

Vierailija
13/16 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nuo ovat hyvinleikattuina pitkinä kaikkein upeimmat, ja värisikin on kaunis, ei yhtään mitään vikaa siinä. Eli pidät vain huolen, että käyt siistimässä latvat tarpeeksi usein, etkä toisaalta anna kasvaa ainakaan tuota pidemmäksi, ehkä jopa hieman lyhyempi tuosta.

Upeat hiukset sulla, aina ihailen tuollaisia kun jollakin näen. Sellainen uljas harjas. Mullakin on paksut, mutta niin luonnonkiharat, etten todellakaan voi pitää niitä auki noin. Niillä mennään mitä on. :)

Vierailija
14/16 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ihmettelen ihmisten kommentteja upeista hiuksista, kun minun mielestäni nää on aivan kamalat, kun tulee tuollainen A-linja. Tukka painaa sen verran, että menee noin päätämyöden. Suoristaminen joka ikinen päivä?

Heti suihkun jälkeen tukka on kauneimmillaan, kiharaa, paksuutta, mutta ei pehkoa kun on märkä. Sellaiset kun niistä saisi kuivanakin.

Vierailija
15/16 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka annat sun hiukset mulle ja mä annan sulle mun rotanhännän? :-)

Vierailija
16/16 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mad paint skillz!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän