Kuka haluaa yli 30-vuotiaan naisen?
Eijei, aivan kauhea ajatuskin edes katsella sellaista, saati koskea johonkin roikkuvaan, ryppyiseen tai tutisevaan.
Onko muuten tieteellistä tutkimusta aiheesta tyhmeneekö nainen vanhetessaan ja lapsia saadessaan ja heidän kanssaan kotona vuosikausia leikkiessään, koska siltä se näyttää? Miehet sen sijaan komistuvat ja viisastuvat. M24
Kommentit (31)
On se niin vaikeaa joskus kun kaikki ei menekään av-palstan sääntöjen mukaan: itse olen nyt kolmekymppisenä päässyt vihdoinkin rasvattomaan fitnesskissakuntoon toisin kuin parikymppisenä kun oli löysää joka paikassa. Edelleen tänä päivänä löytyy paljon parikymppisiä joilla on jo geneettisistä syistä tai elämänvalinnat ihan selvät rypyt ja läskiä (en itse sano tätä huonolla) ja taas meissä kolmekymppisissä paljon täydessä tikissä olevia ja rypyttömiä. Toki molemmissa ryhmissä kumpaakin ja siltä väliltä.
Ei se aina mene niin että ikä tekee ihmiselle pahaa, joskus ikä tuo myös viisautta ja jopa varallisuutta joka auttaa myös siinä ulkonäen laitossa.
Vierailija kirjoitti:
Eijei, aivan kauhea ajatuskin edes katsella sellaista, saati koskea johonkin roikkuvaan, ryppyiseen tai tutisevaan.
Onko muuten tieteellistä tutkimusta aiheesta tyhmeneekö nainen vanhetessaan ja lapsia saadessaan ja heidän kanssaan kotona vuosikausia leikkiessään, koska siltä se näyttää? Miehet sen sijaan komistuvat ja viisastuvat. M24
Naiset tyhmenevät ja miehet viisastuvat ikääntyessään , miehet ehkä saisivat naiset kiinni mutta kuolevat jonkin verran nuorempina etteivät kuitenkaan ehdi.
Harvempi 30v nainen myöskään haluaa 24v miestä! (Paitsi ehkä nussimaan? Mut jos vakavammasta suhteesta puhutaan niin ei todellakaan.)
Minulle kelpaisi. Sen ikäiset tietävät todennäköisemmin, mitä haluavat elämältä. Ja sitä arvostan entistä enemmän. Tyttöjen identiteettisähellykset eivät enää kiinnosta.
t. 30-vuotias mies
Vierailija kirjoitti:
Hanki, Ap, vaikka nettikaupasta sellainen kuminukke - sellainen ei rupsahda joten herkkä seksuaalisuutesi ei pääse kärsimään! Sinulla ja nukella olisi samantasoinen älykkyysosamääräkin, win-win!
Vierailija kirjoitti:
Harvempi 30v nainen myöskään haluaa 24v miestä! (Paitsi ehkä nussimaan? Mut jos vakavammasta suhteesta puhutaan niin ei todellakaan.)
Harva nainen haluaa kehdonryöstäjäksi...
Terv. se 38-v hyllyväpylly
Stop the press, ap kertoi Uutisen! Jessus kuinka vaikea on käsittää, että joillekin meistä +30-vuotiaille on aivan sama, mitä ap:n kaltainen mieslapsi on mieltä. Totta kai ymmärrän, että monelle, monelle miehelle, iästä riippumatta en kelpaisi. Yhtä lailla kuin siloposki ap ei kelpaisi vähintään yhtä monelle naiselle. Toisaalta, faktana tiedän, että monelle miehelle sitten taas kelpaan. Jos joku random ventovieras M24 sanelee, että hyi ei kelpaa, niin luuletko että se jollain tavalla liikauttaa? Tai luuletko, että elän fantasiamaailmassa, jossa ajattelisin olevan jotenkin Erityisen kovaa valuttaa muutenkaan sinkkumarkkinoilla? No, en kuvittele, eikä asia harmita minua lainkaan. =D
Vierailija kirjoitti:
Aiaiai, aika hyvä provoyritys. Kyllä sullakin naama kalpenee, kun täytät kuuden vuoden päästä kolmekymmentä; mulkku ei enää seiso, olet lösähtänyt ja veltto, hyi helvetti! Suhun ei koske sitten kukaan enää pitkällä tikullakaan, että kannattaa yrittää nyt nopeasti hankkia nainen, joka sua mahdollisesti sitten enää kolmekymppisenä, ja ylikin katselee. Voi sitä raukkaa! Siitä muuten on tutkimus, että mies saavuttaa älyllisen huippunsa 24-vuotiaana ja sen jälkeen hän alkaa tyhmenemään.
Mä en kyllä tunne yhtään kolmekymppistä naista joka olisi ryppyinen ja tutiseva, mitä ihmettä
Toivottavasti ap:lla on sitten loistava tutka ihmisten iälle. Kas, kun monia meitä päälle kolmekymppisiä luullaan aika paljon nuoremmaksi kuin mitä olemme. Usein, juuri nuorempien miesten toimesta.
Minua ei sinänsä kiinnosta mitä joku itseäni nuorempi mies minusta ajattelee, koska aina on viehättänyt miehessä kypsyys. Mutta onpahan tullut haksahdettua pari kertaa itseäni nuoremman miehen syleilyyn. Ihania ja kiihkeitä poitsuja, mutta siinäpä se. Nuoruuden hömelyys paistaa läpi, tavalla tai toisella.
Toivon ap todella sinulle sellaista sydämen viisautta ja että muistat tämän avauksesi (ellei ole vaan provomielessä ilmoille huudeltu) kun itse olet päälle kolmekymppinen - ja ehkä vielä siitä huomattavasti vanhempana. Tulee vielä sekin päivä, jos vaan ikää sinulle suodaan, että kolmekybäinen on nuori ja notkea mielessäsi (ehkä nainen parhaimmillaan jälkikäteen ajateltuna).
Siihen saakka tsemppiä kasvamiseen!!! Tiesitkös muuten mikä on se "ikä" mihin saakka aivot vielä kehittyvät…? Sitä rajapyykkiä odotellessa...
Nou hätä
Seksitreffit.fi