Mitä tekisit jos kuulisit nyt olevasi raskaana?
Itse en tiedä pitäisinkö lapsen vai tekisinkö abortin. En siis ole raskaana mutta mietin että mitä muut tekisivät nykyisessä elämäntilanteessa jos kuulisivat nyt tässä hetkessä olevansa raskaita.
Kommentit (18)
En ole muiden ihmisten aborttia vastaan, koska se on asia joka ei kuulu mulle, mutta en usko että itse pystyisin tai haluaisin. Vaikka tilanteeni ei ole ollenkaan suotuisa lasta ajatellen. Olen jo 40-vuotias ja ainokaiseni 14-vuotias, elämä sinänsä niin hyvillä kantimilla että ei tähän enää pikkuvauvaa kaivata sekoittamaan pakkaa, ei ollenkaan huvittaisi aloittaa kaikkea alusta. Vieläpä yksin, koska en enää ole vakituisessa suhteessa... Huh huh. Onneksi en ole. :D
Abortti tulisi sillä kumpikaan meistä ei halua lasta.
Abortti, enkä kertoisi siitä miehelle mitään (hän pitää aborttia syntinä, mutta ei todellakaan olisi hyvä isä).
3 riittää. Enempään ei ole jaksamista, aikaa, varaa tai tilaa.
Pitäisin kyllä. Abortti ei ole minulle vaihtoehto kuin aivan äärimmäisessä tapauksessa. Vasta viime yönä näin unta että olin raskaana. Opinnot ei ole vielä edes puolivälissä ja esikoinen täyttää pian 3 ja alkaa olla helppo lapsi, mies työtön. Silti ei tarvitsisi hetkeäkään miettiä, pitäisinkö. Rankkaa olisi mutta lasten saaminen ei ole itsestäänselvää ja osaan sitä arvostaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin kyllä. Abortti ei ole minulle vaihtoehto kuin aivan äärimmäisessä tapauksessa. Vasta viime yönä näin unta että olin raskaana. Opinnot ei ole vielä edes puolivälissä ja esikoinen täyttää pian 3 ja alkaa olla helppo lapsi, mies työtön. Silti ei tarvitsisi hetkeäkään miettiä, pitäisinkö. Rankkaa olisi mutta lasten saaminen ei ole itsestäänselvää ja osaan sitä arvostaa.
Niin piti vielä lisätä että ihan henkilökohtainen tuntemus tämä kantani aborttiin. Tiedän etten siihen henkisesti kykenisi.
Julistaisin neitseellisen sikiämisen ihmettä!
Ottaisin yhteyttä Seiskapäivään ja myisin tarinani, mies kun olen.
Olisin todella järkyttynyt sillä tulin juuri kotiin sairaalasta, synnytin neljännen lapseni. En ole harrastanut kuukausiin seksiä.
Pitäisin lapsen mutta olisi kyllä aika järkyttävää.
Ei ole enempää toiveissa siis!
Olisin tottakai iloinen mutta aika ihmeissäni. Lasta yritetty pitkään mutta endometrisoosin vuoksi ei saatu ja kohtukin lähti saman taudin vuoksi tuossa noin vuosi sitten et olisihan se aika iso ihme!
Iloitsisin! Olen kahden lapsen kanssa kotona, kolmas mietinnässä. Jos olisin raskaana, olisi päätös siinä :)
Pitäisin lapsen ja olisin onnellinen. Ollaan pitkään jo yritetty saada lasta, mutta ei ole onnistunut.
Olisi kyllä kova miettiminen, mitä tekisin. Mies on jo pitkään haikaillut vauvaa, itse taas olen ajatellut että sitten joskus EHKÄ. Olen 26 -vuotias, opinnot vaiheessa, oma suunta vieläkin hakusessa, tilillä aina nolla euroa ja asumme toistaiseksi ulkomailla. Mieheni olisi kyllä aivan loistava ja innokas isä, vakityö ja raha-asiat kunnossa.
Aivan poissuljettua ei olisi lapsen pitämien, vaikka elämäntilanne on omalta osaltani hieman sekava.
Abortti. Miettimättä. Nykyiset lapset on jo muuttaneet omilleen eikä mikään mahti maailmassa saa minua aloittamaan kaikkea alusta
Katsoisin kun lehmät lentävät, näin kohdunpoiston kokeneena.
Pakko kai se olisi pitää kun kyseessä olisi epäilemättä pyhä sikiäminen ja Jeeauksen toinen tuleminen kai käsillä...