Onko tämä oikeeta elämää
Hei. Tapasin mieheni kaksi vuotta sitten.. Muutettiin pian yhteen ja mentiin kihloihin ja sitten menikin lusikat jakoon ja muutin toiseen asuntoon. Minua kävi ahdistamaan niin paljon tapahtuneet asiat suhteessa ja sanat mitä mieheni puhui. Niihin asioihin liittyi fantasioiminen mm. Hänen edellisestä vaimostaan ja siitä kuinka hän haluaisi kokeilla kimppaa muiden ihmisten kanssa ym. Muuton jälkeen emme kuitenkaan päässeet nd. Irti toisistamme vaan juttu jatkui. Sitten sainkin selville että mies ketä edelleen rakastin oli seurustellut kuukauden verran toisen naisen kanssa. Eli petti minua. Välimme katkesivat ja toteutin silloin oman haaveen mikä oli oma koira. Mies keplotteli takaisin mun elämään kun aikaa oli kulunut ja kun sain rauhassa miettiä ja pohtia asioita.. Sitä että pääsenkö pettämisestä yli koskaan. Päätin kuitenkin yrittää vielä koska luulin hänen olevan kuitenkin minulle se oikea rakkaus. Alkoi tulla puhe takaisin yhteen muuttamisesta mutta aina kun minun piti miehen luo muuttaa, niin mieheni sai aina jostain riidan aiheen aikaiseksi. "Etkö ymmärrä, miksi auot koko ajan päätäsi, pidä sit suusi kiinni koko ajan etkä auo päätä, etkö osaa lukee..." nää on mulle aika tuttuja lauseita ja sisäistän etten itse aina ole helppo tapaus jos suutun, vaan silloin sanon hyvin rumia asioita. Nyt mieheni haluaa että muutan hänen kanssa samaan asuntoon MUTTA koira ei asuntoon tule. "Koira on kusinen piski, en halua karvoja asuntooni". Hänellä on ollut omien sanojen mukaan koira ja siksi hän on parempi kouluttaja, kuitenkin hänen koiransa jouduttiin lopettamaan koska koira ei enää lopuksi päästänyt edes miestä taloon, vaan olisi hyökännyt kiinni. Nyt mietin että kannattaako minun luopua koirasta, monen vuoden haaveesta ja yrittää miehen kanssa ketä rakastan mutta kenen kanssa hyvin usein tappelen. Tiedän sisäisesti jo valmiiksi että tulisin syyttämään riitojen aikana miestäni siitä että joutuisin luopumaan koirasta. Onko parempi olla yksin kuin yhdessä? Kannattaako minun heittää unelma menemään sen ihmisen takia? Olen hukassa.
Kommentit (3)
Opettele jakamaan teksti kappaleisiin, tuota pirun vaikea lukea!
Anteeksi mutta tarviiko tollasta vaihtoehtoa edes miettiä?!? Eikö sinulla ole yhtään itsekunnioitusta? Ja koirakin saisi kärsiä. Uskomattomia juttuja sitä täältä saakin lukea...
Järki käteen. Miehesi vaikuttaa korskealta huonosti käyttäytyvältä juntilta jota ei vaivaa toisen naisen pyörittäminen sinun ohellasi. Kun arvostaa itseään niin oppii pitämään rimaa sen verran korkealla ettei pilaa elämäänsä hyypiöiden kanssa.