Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole lukenut ainuttakaan "bloggaaja sfääreissä" -ketjujen viestiä

Vierailija
22.08.2016 |

Olenkohan menettänyt jotain?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jotain tärkeää niissä on kun niitä jatkuvasti päivitetään.

Vierailija
2/12 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta millä nimellä on uusi ketju maisterisfäärin jälkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko laukkusfääreistä jo omaa keskustelua jossain? Aikamoinen omaisuus mennyt tuohon kokoelmaan. Tiesin, että niitä on paljon mutta tuo tuntuu aivan älyttömältä määrältä varsinkin lapsiperheen äidille.

Vierailija
4/12 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan aika on niin ohi kuin olla voi, eikä tajua sitä itse. Luoja mitä noloa viritelmää yritti "ankeuttajat" postauksessa - lue häntä fiksummat, älykkäämmät, argumentoinnissa mennen tullen hänet päihittävät - jossa siltikään ei saanut puolelleen kuin muutaman hassun teinimairittelijan. Voi sentään. Irtohiusten ja -ripsien, krääsäkuteiden ja raivoriitelijän kiinnostavuus on hiipunut, ihan kummaa!🤣

Vierailija
5/12 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tingeltangeli ei kiinnosta enää ketään ja erittäin hyvä niin. Instassakin vähemmän kommentteja kuin naapurin Reijolla! :D

Vierailija
6/12 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en seuraa mung enää. Ei vaan ole kiinnostavaa sisältöä enää.

Vierailija
7/12 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia kuvia nykyään tosi vähän, häpeääkö olemustaan kuitenkin kaikesta kehopositiivisuushuutelusta huolimatta? Oisko syynä se että mies on ihan samaa kokoa ķuin ennen lasta, hän itse ei?

Vierailija
8/12 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylikorostettua rakkautta lasta kohtaan.

Vierailija
9/12 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainostajia ihmettelen; saako ne oikeasti muka tuon blogin kautta vielä tuottoa. Kuka hänen maksettuja suositteluja enää noteeraa mitenkään.

Vierailija
10/12 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö ollut aina nolla, kuka on jaksanut lukea kilometrikirjoituksia tai raivoa ei-yhtään-mistään?? Melko masokistista hommaa tuon blogin seuraaminen on ollut. Tai ehkä on jumituttu ällistyneenä katsomaan kuinka kukaan voikaan rakastaa omaa ääntään noin paljon... ja sitten jallitettu Anna jatkamaan riehuntaa kommenttikentässä.

Vierailija
11/12 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itsekään avannut. Ketä edes kiinnostaa jonkun sometyrkyn shoppailut. Ehkä samanhenkisiä?

Vierailija
12/12 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omia kuvia nykyään tosi vähän, häpeääkö olemustaan kuitenkin kaikesta kehopositiivisuushuutelusta huolimatta? Oisko syynä se että mies on ihan samaa kokoa ķuin ennen lasta, hän itse ei?

Eli seuraat sittenkin. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi