Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruma kaverini ylpeilee isolla selluliittiperseellään

Vierailija
22.08.2016 |

Housut päällä ehkä joidenkin miesten mieleen, mutta aivan muhkurainen pylly paljaana. Pitäisikö kertoa karu totuus vai antaa hänen elää kuvitelmissaan, joissa hänellä on herkkuperse?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selluliittipyllyyyyy se kävellessä hyllyyyy..

Jeppittautakajeppittau

T. Bat&Ryyd

Vierailija
2/21 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano totuus nii loppuu se paskan jauhaminen kaverillas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minunkin kaverini. Ei ole tosin ruma.

Mikäs minä olen sanomaan, etteivätkö miehet voisi pitää hänen suuresta takamuksestaan. Uskon kyllä, että jotkut pitävät hänen peppuansa hyvinkin haluttavana, vaikka en itse tahtoisikaan samanlaista peräsintä.

Vierailija
4/21 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehet pitävät paksuista takamuksista. Ne, jotka eivät pidä, ovat pedofiileja.

Vierailija
5/21 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina, no en inhonnut, mutta kokenut epävarmuutta isosta takapuolestani. Selluliittia on pehvassa ja reisissä, ei mitenkään älyttömästi, mutta kuitenkin näkyvästi. Aloin seurustella poikaystäväni kanssa reilu vuosi sitten ja jo alkuvaiheessa hän alkoi kehua persettäni. O_o

En tietenkään uskonut, mutta kehuminen on vaan jatkunut, yksi hänen mieliasennoistaan on ratsastus niin, että olen selin häneen, hän pyytää usein minua näyttämään peppuni, kun olen pikkareissa ym, koskettelee peppua paljon ym... Eli uskottava se kai on. :-D

Mitä olen miehille jutellut, niin yllättävän monia ei selluliitti edes haittaa niin paljon kuin voisi kuvitella. En sitten tiedä, onko tilanne eri, jos pylly on todella selluliittinen ja muhkurainen...

Mulla on muuten yksi ystävä joka käy ahkerasti salilla ja hän on hoikka, mutta peppu on silti selluliittinen. Joillakin selluliittia on enemmän, ja sitä voi olla tosi vaikeeta saada pois.

Vierailija
6/21 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytit kirjoituksessasi vahingossa sanaa kaverini.

Vierailija
7/21 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan iso perse oli ruma: "näyttääks mun peppu isolta tässä vaatteessa", mutta nykyään nämä ankkahuulet tunkee silikoonia myös peffaansa!

Vierailija
8/21 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehet pitävät paksuista takamuksista. Ne, jotka eivät pidä, ovat pedofiileja.

Tai homoja.

Vierailija
9/21 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla on myös laaja selluliitti takarontti ja miehiä pörrää ympärillä. Joten mimmi päätti hyväksyä takapuolensa hyväksi osakseen ja aika antoisasti sitä näyttelee. Osteli sellaisia shortsejakin kesäksi.. Sama se mulle, miltä näyttää ja mitä pukee.

Selluliitilla on nyt markkinat.

Vierailija
10/21 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaverilla on myös laaja selluliitti takarontti ja miehiä pörrää ympärillä. Joten mimmi päätti hyväksyä takapuolensa hyväksi osakseen ja aika antoisasti sitä näyttelee. Osteli sellaisia shortsejakin kesäksi.. Sama se mulle, miltä näyttää ja mitä pukee.

Pidän käyttämästäsi sanasta takarontti.

Tästä lähtien minulla on römpsä (oivallinen palstasana) ja takarontti. Kiitos!

Vierailija
11/21 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ei tunnu haittaavan selluliitti, yllättävää kyllä.

Vierailija
12/21 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinki joku joka on ylpeä isosta peräloodasta! Hyvä niin, alkanu vituttaa ainainen läskistä mankuminen. Älä helvetissä sano mitään, anna toisen olla tyytyväinen. Ei se sulta ole pois. Big ass on nyt muutenkin muotia! :)

Vierailija
13/21 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhkurainen jättiperse on kyllä turn-off. Pidän naisellisista naisista ja naisellisista muodoista, mutta pylly voi olla solakka, selluton ja "pienehkö" (?) ja silti muodokas ja naisellinen. Treenattu urheilullisen tytön perse on paras. Terhakka ja nuorekas. Jättimäisistä selluperseistä tulee mieleen vain mummot ja ylipainoiset mustat ghettonaiset....

t. M79

Vierailija
14/21 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ei tunnu haittaavan selluliitti, yllättävää kyllä.

Ei haittaa. Eroamallahan siitä eroon pääsee.

Vierailija
15/21 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän käyttämästäsi sanasta takarontti.

Tästä lähtien minulla on römpsä (oivallinen palstasana) ja takarontti. Kiitos!

Laita kuvat jakoon römpsästä ja takarontista.

Vierailija
16/21 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen vanhaan iso perse oli ruma: "näyttääks mun peppu isolta tässä vaatteessa", mutta nykyään nämä ankkahuulet tunkee silikoonia myös peffaansa!

Niinpä! Jos minun nuoruudessa henkilö olisi ottanut perseestään kuvan ja vieläpä julkaissut sen, kyllä olisi katsottu kieroon :D.

Vierailija
17/21 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt yleensäkin tykkää naisista jotka ovat itsevarmoja ja tykkää itsestään sellaisina kuin ovat eivätkä häpeile ja valita.

Mielummin ottaisin läskiperseen kuin lautaperseen.

Vierailija
18/21 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aina, no en inhonnut, mutta kokenut epävarmuutta isosta takapuolestani. Selluliittia on pehvassa ja reisissä, ei mitenkään älyttömästi, mutta kuitenkin näkyvästi. Aloin seurustella poikaystäväni kanssa reilu vuosi sitten ja jo alkuvaiheessa hän alkoi kehua persettäni. O_o

En tietenkään uskonut, mutta kehuminen on vaan jatkunut, yksi hänen mieliasennoistaan on ratsastus niin, että olen selin häneen, hän pyytää usein minua näyttämään peppuni, kun olen pikkareissa ym, koskettelee peppua paljon ym... Eli uskottava se kai on. :-D

Mitä olen miehille jutellut, niin yllättävän monia ei selluliitti edes haittaa niin paljon kuin voisi kuvitella. En sitten tiedä, onko tilanne eri, jos pylly on todella selluliittinen ja muhkurainen...

Mulla on muuten yksi ystävä joka käy ahkerasti salilla ja hän on hoikka, mutta peppu on silti selluliittinen. Joillakin selluliittia on enemmän, ja sitä voi olla tosi vaikeeta saada pois.

Selin ratsastuksessa myös näkee kuinka kulli uppoaa römpsään,onko sulla minkälaiset tissit?

t.römpsämies

Vierailija
19/21 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jai, jotenkin alkoi panettamaan tämä ketju. Voin vain kuvitella ihanat isot perseet.

t. m-50

Vierailija
20/21 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajat muuttuvat. Kun itse olin lapsi/nuori vuonna keppi ja kivi, oli muotia sellainen täysin poissaolollaan loistava lättytakamus. Vain lantionluut antoivat "muotoa". Misseillä ja malleilla oli sellainen, samoin sillä muotitietoisella naapurin Liisalla. Näin oli siis vielä 70-luvulla.