Olen keksinyt todella hyvän keinon stressin poistamiseen, suosittelen kaikille kaltaisilleni stressaajille, joiden stressillä ei ole järjen kanssa mitään tekemistä :D
Saatan stressata ihan todella typeriä asioita, ja stressaan koko ajan jotain. En osaa kuin todella harvoin olla rennosti stressailematta. Olenkin tehnyt tietokoneelle word-tiedoston, jonka nimi on stressipäiväkirja :D Olen useita kertoja päivässä koneella, ja aina kun avaan koneen, avaan ensin tuon stressipäiväkirjan. Kirjoitan sinne KAIKKI asiat, jotka minua sillä hetkellä stressaa, ja lopuksi keksin kaikkiin jonkun ratkaisun tai syyn, miksi minun ei tarvitse sitä asiaa stressata. Kannattaa kokeilla, toimii!
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Mä patentoin ton ja alan myydä sitä jo huomenna. Alkaako tressata? Tavaramerkitsin jo ton stressipäiväkirja nimikkeen.
Voi ei nyt pitää mennä lisäämään tämä stressipäiväkirjaan!
Ai mä taas aloitin juuri hyvän mielen päiväkirjan :) Eli kirjaan sinne ihan kaiken joka tuottaa hyvää mieltä päivän aikana. En kyllä stressaa mitään mut mieleen tuli et onko tuollainen negatiivisissa asioissa pyöriminen kovinkaan mielekästä pitemmän päälle?
No jaa. Minä taasen mietin että mikä on pahinta mitä voi tapahtua jos en suorita jotain hommaa ja yleensä se ei ole juuri mitään. Toki on asioita jotka kannattaa tehdä heti ja hyvin mutta ne eivät stressaa.
Voi kuule, tehty on ja käytetty. Ei ole sinun keksintö.
Vierailija kirjoitti:
Ai mä taas aloitin juuri hyvän mielen päiväkirjan :) Eli kirjaan sinne ihan kaiken joka tuottaa hyvää mieltä päivän aikana. En kyllä stressaa mitään mut mieleen tuli et onko tuollainen negatiivisissa asioissa pyöriminen kovinkaan mielekästä pitemmän päälle?
Eli vähän niinku kiitollisuuspäiväkirja, josta kaikki mindfulness-tyypit ovat puhuneet jo pitkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli vähän niinku kiitollisuuspäiväkirja, josta kaikki mindfulness-tyypit ovat puhuneet jo pitkään?
No en nyt varsinaisesti kiitä mitään vaan kirjaan niitä onnenhetkiä. Mun mielestä toi kiitollisuus ei kyllä ole niinkään mindfulnessiä vaan vetovoiman lakia?
Vierailija kirjoitti:
Ennen mun koko elämä pyöri sen stressaamisen ympärillä, koska en vain saanut jotenkin niitä stressin aiheita pois päästä. Nyt pyörin niissä negatiivisissa asioissa sen aijaa kun kirjoitan, koska sitten tajuan, että ei tuossakaan ollut mitään stressattavaa :)
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, tehty on ja käytetty. Ei ole sinun keksintö.
Niin, mutta on erittäin hyvin oivallettu. Kertoo ap.n älykkyydestä. onneksi olkoon. moni ei tajua näitä juttuja ollenkaan. stressaan vaan
Juuri näin ulkoistetaan ongelma, kognitiivista psykologiaa. ihan perusasioita.
Vierailija kirjoitti:
Minua auttaa orgasmi.
Yhtä lyhyt kuin iso pieru, mutta jeesaa joskus..
Mä patentoin ton ja alan myydä sitä jo huomenna. Alkaako tressata? Tavaramerkitsin jo ton stressipäiväkirja nimikkeen.