Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko ostaa posteljoonille otsalampun

Vierailija
22.08.2016 |

Vituttaa kun se sytyttää valot rappukäytävään 5 aikaan aamulla ja tahallaan jättää lehden rullalle postiluukkuun niin että se jää auki ja valo kajastaa sisään.

Pyysin jo aikaisemmin että ottaisi kengät pois jalasta mutta tähänkään ei näköjään suostunut vaan kopistelee tahallaan rappukäytävässä? Mietin jopa jos laittaisin räsymatot käytävään ettei kopina kuuluisi.

Muut kerroksen mammat ovat niin vanhoja että eivät näe eikä kuule mitään niin heiltä en saa sympatiaa vaikka olen yrittänyt sanoa heille, monella on myös kaihi kun katsovat minua kieroon.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa kun se sytyttää valot rappukäytävään 5 aikaan aamulla ja tahallaan jättää lehden rullalle postiluukkuun niin että se jää auki ja valo kajastaa sisään.

Pyysin jo aikaisemmin että ottaisi kengät pois jalasta mutta tähänkään ei näköjään suostunut vaan kopistelee tahallaan rappukäytävässä? Mietin jopa jos laittaisin räsymatot käytävään ettei kopina kuuluisi.

Muut kerroksen mammat ovat niin vanhoja että eivät näe eikä kuule mitään niin heiltä en saa sympatiaa vaikka olen yrittänyt sanoa heille, monella on myös kaihi kun katsovat minua kieroon.

Hahaha, tää oli niin huono, että tää oli jo melkein hyvä! Porvoossa voi kai sattua tuollaistakin. Eikö sulla ole väliovea? Räsymattoja ei saa laittaa rappuun paloturvallisuussyistä, eikä kaihi aiheuta kieroon katsomista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan