Miten löydän henkilön, josta minulla on vain kasa kuvia????
Minun on saatava tietää henkilön nimi ainakin. mitään muuta kuin kuvia, minulla ei hänestä ole. Etunimi on tiedoss ehkä, en ole varma onko oikea. Googlen kuvahaku ei löydä yhtäkään kuvista. Help!!!!
Kommentit (32)
Ap jatkaa. Osaan tehdä kuvahaun kuvalla ja olen tehnytkin jokaisella kuvalla mutta ei ole tärpännyt.
Mistäs me tiedetään, ettet se ole vaan sinä, jolla on jotain pahoja aikeita? Parempi, kun ei kerrota. Varoitus menee perille kyllä yhteisten tuttavien kautta. Tässä tarinassa haisee nyt jokin juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa. Olen todella mainio etsimään melko tuntemattomiakin ihmisiä mm. facesta yms, mutta tätä henkilö en vaan löydä...
Googlessa voi tehdä kuvahaun kuvalla, mutta kukaan ei nyt halua aittaa ja kertoa, miten se tehdään. Kunhan alapeukuttavat.
Jos olisit lukenut aloituksen, niin tietäisit, että se kuvahaku on jo tehty. Ehkä ketään ei vaan huvita opettamaan juuri sinua stalkkailemaan, jos sinulta itseltäsi ei sitä taitoa löydy.
Laitapa kuva tänne, ehkä joku tunnistaa..
Jos epäilet rikosta, niin sinä ilmoitat asiasta tietenkin poliisille. Tee se, tee se heti huomenna. Kuka tahansa suoraselkäinen ihminen tekisi niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa. Olen todella mainio etsimään melko tuntemattomiakin ihmisiä mm. facesta yms, mutta tätä henkilö en vaan löydä...
Googlessa voi tehdä kuvahaun kuvalla, mutta kukaan ei nyt halua aittaa ja kertoa, miten se tehdään. Kunhan alapeukuttavat.
Haloo nyt pahvit!
Jos on numerotiedustelustakin jo kysytty niin jompi kumpi on tiedossa nimi tai numero!
Mitä se vielä tarttee muutakuin vaan vedättää teitä!
Todenäköisesti teki jo uuden avauksen yhdestä toisesta aiheesta.
No ei ole tiedossa muuta kuin nimi ja kauniin nuoren naisen kuva. Nimikin voi olla keksitty
Tämä mun kaveri on tuomittu raiskauksesta. Siksi olen huolissani tytöstä
Eli kaverisi stalkkaa tätä tyttöä ja pelkäät, että aikoo vahingoittaa tätä? Mä olisin yhteydessä poliisiin.
Vierailija kirjoitti:
No en voi kysyä kaverilta, koska hän ei ole rehellinen. Ja hän on "kaveri". Olen huolissani tästä kuvien tyypistä, minun olisi tärkeää päästä varoittamaan häntä pian.
Mistä sinun pitää päästä tätä henkilöä varoittamaan?
Googlessa ei voi hakea henkilöä kuvan perusteella. Ilmoittaa, että henkilöitä koskevia hakuja on rajoitettu, eli ei voi tehdä enää.