Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PK-seudun paras englanninkielinen päiväkoti?

Vierailija
22.08.2016 |

Kertokaahan kokemuksia eng.kielisistä päiväkodeista! Meidän tytön olisi tarkoitus aloittaa päikyssä ensi syksynä. Ollaan mietitty ICECiä, Finnish American Kindergartenia, Little English Kindergartenia, Helsinki English Montessori Preschoolia... Kaikki vaikuttavat hyviltä, joten kokemuksia kaivattaisiin :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäinen lapsi? ICEC-pisteistä paras on Töölössä, Meilahdessa oleva on kaamea. Muista en tiedä.

Vierailija
2/10 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäikäinen lapsi? ICEC-pisteistä paras on Töölössä, Meilahdessa oleva on kaamea. Muista en tiedä.

Lapsi olisi hoidon alkaessa himpun vajaa 2-vuotias. Montessorissa on ryhmiä vasta 3+-vuotiaille, mutta sinnehän voisi vaihtaa sitten myöhemmin. ICEC meillä olisi juurikin Töölö. 

Lisäksi löytyi tuollainen uusi Ganon Chaya -päiväkoti 1-3-vuotiaille. Se on juutalainen ja englanninkielinen. Vaikutti hyvältä, mutta tästä tuskin on kokemuksia kellään? Täytynee ottaa sinne yhteyttä.

Kertokaahan lisää kokemuksia, jos sellaisia löytyy! :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töölön ICEC taitaa ottaa noin pieniä... Ainakin kun itse kyselin, raja oli kolmessa vuodessa. Mene käymään niissä niin näet itse.

Itse en kyllä noin vain vaihtelisi paikkaa. Se on kuitenkin lapselle rankkaa.

Vierailija
4/10 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töölön ICEC taitaa ottaa noin pieniä... Ainakin kun itse kyselin, raja oli kolmessa vuodessa. Mene käymään niissä niin näet itse.

Itse en kyllä noin vain vaihtelisi paikkaa. Se on kuitenkin lapselle rankkaa.

No eipä näköjään otakaan, mitäköhän olen taas katsonut. Ehkä pitää laittaa sitten jonnekin muualle.

ap

Vierailija
5/10 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on ikäraja siksi että haluavat sen äidinkielen olevan vahva ennen englantia.

Vierailija
6/10 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niissä on ikäraja siksi että haluavat sen äidinkielen olevan vahva ennen englantia.

Joo, ymmärrän kyllä tuonkin pointin, mutta meidän lapsella on toisena äidinkielenä englanti.

ap

Vierailija
7/10 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa lapsi nyt perhepäivähoitajalle tai hoitaja kotiin. Sitten kun kolme sinne Töölön ICEChin. Leppoisinta lapselle. Niin itsw tekisin.

Vierailija
8/10 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun pitää olla päiväkuiva, siksi ikärajat.

Vierailija
9/10 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa lapsi nyt perhepäivähoitajalle tai hoitaja kotiin. Sitten kun kolme sinne Töölön ICEChin. Leppoisinta lapselle. Niin itsw tekisin.

En tunne oikein ketään perhepäivähoitajia, enkä tuntemattomalle tohtisi jotenkaan jättää... Täytyy varmaan katsoa tuota hoitajaa.

Ja 8: meidän lasta on potatettu vauvasta asti ja oppii varmasti päiväkuivaksi vähintään puolen vuoden sisään, eli päiväkuiva kyllä olisi. Harmi, jos tuon takia on nuo ikärajat.

ap

Vierailija
10/10 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne oikein ketään perhepäivähoitajia, enkä tuntemattomalle tohtisi jotenkaan jättää... Täytyy varmaan katsoa tuota hoitajaa.

Ja 8: meidän lasta on potatettu vauvasta asti ja oppii varmasti päiväkuivaksi vähintään puolen vuoden sisään, eli päiväkuiva kyllä olisi. Harmi, jos tuon takia on nuo ikärajat.

ap

Leikkipuistoissa näet heitä. Kun minun lapsi oli kaksi, Töölön ICEC järjesti senikäisille kahdesti viikossa kerhoa.jos palkkaat hoitajan, hän voi käyttää lasta siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän